קרויף הנסער: זה לא הזמן לדרג את העונה שהכל עדיין טעון

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א היה עצבני לאחר ה-0:0 מול מכבי פ"ת והוסיף: "כשלא מנצלים את מצבי ההבקעה נלחצים ואז כלום לא מסתדר". שרון מימר: "אי אפשר שלא להיות מרוצה מזה שלא ספגנו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגת העל ננעל הערב (שני) שמכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה נפרדו ב-0:0 משמים. זוהי תוצאת התיקו השלישית ברציפות בליגה הצהובים, ובעקבות כך ג'ורדי קרויף סירב לענות על כל השאלות לאחר ההתמודדות. שרון מימר יכול להיות מאוכזב שחניכיו לא הצליחו לנצל את החולשה של החבורה של ההולנדי.

קרויף סיכם את המשחק: "אני חושב ששיחקנו לא טוב. היו לנו כמה הזדמנויות להבקיע, אבל לא הצלחנו לנצל אותם. ברגע שאתה לא מנצל את ההזדמנויות, אתה מתחיל להילחץ והמשחק לא מסתדר.".

על חוסר הבקעת שערים: "אנחנו לא מצליחים לחבר דברים. במשחקים כשהבקענו הכל עבד טוב, כשלא הבקענו לא הצלחנו לשחק טוב. אנחנו תמיד בצד הרע של העניין, גם כשלא מבקיעים נגדנו אנחנו גם לא מצליחים להבקיע". 

כשנשאל על החולשה של קבוצתו סירב קרויף להגיב ורק אמר: "זה לא הזמן לדרג את העונה ישר אחרי המשחק שהכל עדיין טעון".

ג'ורדי קרויף. הפנים אומרות הכל (עדי אבישי)
ג'ורדי קרויף. הפנים אומרות הכל (עדי אבישי)

דור מיכה אמר: "לא יודע מה לא עבד. זו תקופה כזו שהכל הולך קשה וגם שמגיעים למצבים לא מבקיעים. אי אפשר לבוא בטענות על חוסר רצון, אנחנו פשוט לא טובים כרגע".

מה לא מתחבר: "אנחנו בשלב בעונה שעדיין לא מצאנו את ההרכב או המערך המתאים שנרוץ איתו. יותר מדי ירידות בין המשחקים ונצטרך להשתפר לסיבוב הבא".

דור מיכה. מודע היטב למצב הקבוצה (עדי אבישי)
דור מיכה. מודע היטב למצב הקבוצה (עדי אבישי)

אליפות: "ביכולת כזו לא נתמודד על האליפות. בעונה שעברה הצלחנו לחזור לתמונה, ואני בטוח שנצליח גם השנה. הליגה עוד לא ברחה לנו אבל צריך להתעורר כי יש שחקנים מספיק טובים קבוצה".

גביע הטוטו: "אף קבוצה לא פייבורטית מולנו. לא נזלזל בשום תואר ונבוא לקחת את הגביע מול באר שבע".

שרון מימר ענה מצדו: "אי אפשר שלא להיות מרוצה. לא ספגנו משחק שלישי ברצף אז אני שמח, למרות שיכולנו לעשות יותר. התכנית משחק הייתה לצאת למתפרצות. בחצי הראשון זה פחות עבד, בחצי השני הם שלחו יותר שחקנים וניסו לעקוץ הם קבוצה חזקה מאוד".

שרון מימר. מרוצה מהתוצאה (עדי אבישי)
שרון מימר. מרוצה מהתוצאה (עדי אבישי)

משחקי הבית: "אנחנו לא מסתכלים על נקודות של בית או חוץ, כי בכדורגל מה שמשנה זה איך אתה משחק לאורך זמן".

הזרים: "אסור להפריד זרים ישראלים. שני הבלמים שיחקו טוב, סומא נכנס טוב ורומאריו הוא הלב של הקבוצה. הקבוצה מתקדמת כמו שצריך ואני שמח מכך".

סוטיריס ניניס: "אני לא מתייחס לגבי אף שחקן, אני אל יודע לגבי עתיד של שום שחקן ישראלי או זר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי