סיבוק ומרסיאל צפויים להישאר במכבי פתח תקווה

ארון שוינפלד מול תומאש סיבוק
ארון שוינפלד מול תומאש סיבוק | עדי אבישי

מימר מחפש חלוץ חוד כאשר בקבוצה שוב מפנטזים על דמארי. טאדה ישלם את המחיר? וגם: פרטים על גיוסו של סולומון, שיהיה פקיד בחיל הים. צפו בתקציר ה-0:0 מול מכבי ת"א

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי פתח תקווה לאחר ה-0:0 אמש (שני) עם מכבי תל אביב, בה הקבוצה שמרה גם על שער נקי בפעם השלישית ברציפות. "אסור לנו להיות חזירים. זו עדיין מכבי ת"א, וכמו שיכולנו לנצח, יכולנו גם להפסיד", אמרו במועדון. "גם ממוצע הספיגות של המועדון השתפר ומתוך תשעה משחקים של שרון מימר על הקווים, הקבוצה לא ספגה בארבעה. "אם פעם ידענו שנקבל שניים או שלושה שערים ונרדוף אחרי היריבה, היום ההגנה נותנת יותר שקט", סיפרו שחקנים בקבוצה.

למרות זאת, הקבוצה של מימר מסיימת סיבוב ראשון מאכזב עם 15 נקודות וגם המאמן מבין שהקבוצה זקוקה לשינוי. למרות הרצון של המלאבסים להתחזק, בקבוצה מחכים לראות מה יהיו התוצאות הקרובות ורק אז יחליטו לגבי חיזוק: "אם הקבוצה לא תיאבק בעוד חודש על כניסה לפלייאוף העליון, אז לא יהיה צורך להתחזק כי הקבוצה הזאת לא תרד ליגה ואז יותר טוב יהיה לחכות לקיץ ואז להחליף את השחקנים", אמר גורם בכיר במועדון.

בכל אופן, לאחר התקופה הטובה בה נמצאים ז'והאן מרסיאל ותומאש סיבוק והעובדה כי הקבוצה לא ספגה בשלושת המשחקים האחרונים, נראה שמעמדם של השניים יציב כרגע, כאשר בצוות המקצועי רוצים לצרף לקבוצה חלוץ 9, בין אם זר ובין אם זה יהיה ישראלי בכיר, כאשר שמו של עומר דמארי עדיין מוזכר במועדון. "הגענו לשלושה מצבים בשלושה משחקים", אמרו בקבוצה. "עם סגל כזה זה פשוט לא מספיק". מי שמעמדם בסכנה כרגע הם רישאר סומא וגרגורי טאדה, כאשר טאדה כבש שער אחד בלבד בסיבוב הראשון ולא מן הנמנע, שאם יגיע חלוץ זר, הוא יגיע על חשבונו.

בגזרת הפצועים, בקבוצה מקווים מאוד שלירוי צעירי יחזור לכשירות ויוכל לקחת חלק במשחק מול מ.ס אשדוד בשבת אך הוא עדיין נמצא בספק, כאשר ההקלה מגיעה מכיוונו של עומר דנינו, שכרגע לא צפוי לעבור אולטרסאונד וחזר לאימונים עם כדור, כך שכרגע נשלל החשש לקרע ברצועות הקרסול.

סיבוק משמאל. שיפור ביכולת (עדי אבישי)
סיבוק משמאל. שיפור ביכולת (עדי אבישי)

מנור סולומון יתגייס הבוקר לצה"ל כספורטאי מצטיין כאשר לספורט1 נודע שתפקידו של סולומון נקבע והוא עתיד להיות פקיד בחיל הים, מה שאומר שהוא צפוי להיות מוצב בבסיס קרוב לביתו, ככל הנראה בקרייה או בתל השומר. במכבי פ"ת טוענים, כי מתוקף היותו ספורטאי מצטיין הכישרון הצעיר רשאי לצאת ל-3-4 אימונים בשבוע וכמובן למשחקים, כאשר הוא צפוי לערוך טירונות בת כמעט ארבעה שבועות. בכל אופן, ביום חמישי הוא צפוי כבר להתייצב לאימון ולפיכך ייקבע אם יהיה בסגל למ.ס אשדוד או לא.

סולומון מול גולסה. יהיה פקיד בחיל הים (עדי אבישי)
סולומון מול גולסה. יהיה פקיד בחיל הים (עדי אבישי)

סולומון עצמו סיכם את המשחק: "אנחנו יוצאים עם תחושות מעורבות. היה משחק מאוד קשה גם לנו וגם למכבי ת"א. הם שלטו במשחק אבל לא ייצרו הרבה הזדמנויות, אנחנו ייצרנו כמה הזדמנויות וחבל שהכדור לא נכנס. זו נקודה חשובה וממשיכים הלאה. לא נכנסנו טוב למשחק ובמחצית הראשונה לא הגענו לשום הזדמנות. במחצית השנייה היינו יותר מסוכנים וחבל שלא ניצלנו את זה. מכבי ת"א לא חלשה. אם תעמוד מולם במגרש תבין כמה זה קשה. הם עדיין קבוצה מצוינת, גם אם הם בתקופה פחות טובה. באנו היום כאנדרדוג אבל ניסינו לנצח".

על הגיוס: "זה קצת מוזר ללכת לצבא, אבל יש לי ארבעה שבועות של טירונות ונעבור את זה. איפה אשרת? נראה לי בשייטת 13 (צוחק)".


על סיכום הסיבוב
: "ציפינו להיות במקום קצת יותר גבוה, אבל לא ייצרנו מספיק נקודות. אני מקווה שנפיק את הלקחים ונצא לדרך חדשה בסיבוב הבא. אנחנו חייבים להעז יותר ולאגור מספיק נקודות".


על ההתעניינות סביבו
: "יש תמיד את השמועות והדיבורים עם הקבוצות האלה. זה קצת קשה לשמוע את זה מסביב, אבל אני מנסה להתרכז ולעשות את מה שאני עושה תמיד ואני מתפקד רגיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי