עיתונאי בכיר בהולנד: כנראה שלאמן זה לא הצד החזק של ג'ורדי

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | אתר רשמי

כתבים מהשבועון הפופולרי "פוטבול אינטרנשיונל" אמרו לספורט1: "מוזר שהוא עבר לאמן, הוא יגיע לאייאקס כמנהל מקצועי. במועדון חושבים שהוא מועמד ראוי לתפקיד". צפו בתקציר ה-0:0 בין מכבי ת"א למכבי פ"ת

(גודל טקסט)

התקשורת ההולנדית עוקבת באדיקות אחרי מצבו של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב. העיתונאים הבכירים במדינה סבורים שבנו של יוהאן טעה כשעזב את תפקיד המנהל המקצועי ועבר לאמן.

עיתונאי בכיר בשבועון הכדורגל הנפוץ במדינה "פוטבול אינטרנשיונל" הסביר לספורט1 את הלך הרוח בנוגע לקרויף: "חשבנו שזה מוזר שג'ורדי הפך למאמן כי הוא הצליח כמנהל מקצועי. חשבנו שהוא יגיע לאייאקס יום אחד כמנהל מקצועי. הוא יגיע להולנד יום אחד ולא בטווח הרחוק אלא כמנהל מקצועי במועדון. אנחנו רואים אם התוצאות שלו בליגה ובליגה האירופית ומבינים שזה לא הצד החזק שלו, אבל ככל הנראה כמנהל מקצועי הוא הצליח מאוד יחסית, בעיקר בתחום המאמנים.

"ההצלחה שלו להביא מאמנים כמו פאולו סוזה, אוסקר גרסיה ופטר בוס לקבוצה לא ידועה באירופה ולהפוך אותם למאמני צמרת ביבשת היא הצלחה של מנהל מקצועי, ולכן באייאקס חושבים שהוא מועמד ראוי לתפקיד".

עוד הוסיף: "צריך לזכור שקרויף לא שיחק ולא עבד אפילו יום אחד בהולנד ולמרות זאת הוא אחד האנשים המפורסמים בזכות אביו. ייתכן שהוא לא ירש אותו מבחינת הידע והיכולת של אימון על הקווים, אבל ללא ספק משהו מההילה הענקית של יוהאן דבק בו כמנהל מקצועי. הוא היה צריך להישאר בצד הזה של הקווים".

ג'ורדי קרויף.
ג'ורדי קרויף. "לא מתאים לאמן" (מכבי ת"א, האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי