גולדהאר וקרויף עדיין לא שוחחו, באטוקיו מבוקש בצרפת

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב מנסה לשדר עסקים כרגיל למרות התחושות הקשות בקריית שלום, ועדיין לא יצר קשר עם הבעלים בעקבות התוצאות המאכזבות. שתי קבוצות מליגת המשנה עוקבות אחרי הקשר, שוינפלד ייבדק

(גודל טקסט)
חרף התוצאות המאכזבות ולפני מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (חמישי, 20:40), ג'ורדי קרויף מנסה לשדר עסקים כרגיל. למרות הרצון של מאמן הצהובים להביט קדימה, המשבר המקצועי שסורר בקריית שלום כולל השמועות אודות המשך דרכו של קרויף הובילו לאווירה קשה במועדון, 'אווירה של בית קברות', כך תיארו בקבוצה.


בסגל של הצהובים קיימת תחושה כי הם אלו שאשמים במצבה של הקבוצה הרבה יותר מקרויף, שספג את מרבית הביקורת, כולל הקריאות לעברו מצד הקהל להתפטר. במכבי תל אביב מודעים לכך כי הם זקוקים לשינוי לקראת המפגש מול האלופה בחמישי ומול בית"ר ירושלים ביום שני, במחזור שיפתח את הסיבוב השני בליגת העל. עד כה, לא נוצר שום קשר טלפוני בין מיץ' גולדהאר לקרויף. הבעלים עדיין לא דרש מהמאמן הסברים בנוגע למצבה של הקבוצה, וקרויף לא פעם כדי ליזום שיחה עם גולדהאר.



בתקופה הקרובה קרויף צפוי להעביר למנכ"ל בן מנספורד את התוכנית המקצועית שלו לקראת ינואר כאשר ברשימת הקניות שלו תכלול את ליאור רפאלוב, גדי קינדה ואלמוג כהן. בנוסף, גם חיזוק זר על חשבונם של טינו סוון סושיץ' וכריסטיאן באטוקיו עומד על הפרק. 


בנוגע לאחרון, שמרוויח כ-450 אלף יורו בעונה, הוא זוכה למעקב משתי קבוצות מליגת המשנה בצרפת. כל שינוי בנוגע למצבת השחקנים ידרוש אישור מצד גולדהאר, וכזה עדיין לא קיבל את האישור והוא כפוף למצבה של הקבוצה בטבלה לקראת פתיחת חלון ההעברות. ארון שוינפלד, שנפגע במחזור האחרון מול מכבי פתח תקווה, יעבור היום בדיקת נוספת ברגלו שתכריע האם הוא יהיה זמין לשני המשחקים הקרובים.

 

מחכה לינואר? קרויף (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי