קלינגר: לא ננוח על זרי הדפנה, מה שהיה עד עכשיו מת

ניר קלינגר
ניר קלינגר | לירון מולדובן

בהפועל חיפה ניצלו את חג החנוכה וביקרו ילדים בבית החולים הכרמל בעיר. "זכות גודלה להמשיך את המסורת", אמר המאמן. במועדון רוצים לחזור למסלול הניצחונות מול אשקלון בשבת (18:15, ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)
לאחר שהקבוצה נבחרת לקבוצת הסיבוב, בהפועל חיפה מבינים שמדובר רק בשליש אחד של העונה ואם הקבוצה אכן רוצה להגיע לתוצאות מצוינות גם בהמשך העונה, היא צריכה להמשיך את מסע ההצלחות וכבר במשחק הקרוב מצפה קרב קשה בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) בדמות משחק החוץ מול הפועל אשקלון.



מיד לאחר אימון הבוקר התכנסו השחקנים לאסיפה שערך הבעלים יואב כץ דרך הסקייפ מארה"ב. הבעלים ביקש מהשחקנים לדעת מה לא עבד במחזור האחרון וכיצד הקבוצה תחזור לראש הטבלה, כשכל שחקן התבקש לתת תשובה בנושא. השחקנים המשיכו כקו אחד שהיתרון של הקבוצה העונה הוא האחדות בחדר ההלבשה, אך עדיין יש הרבה עבודה כדי לשפר את הצדדים החלשים של הקבוצה. " אתם צריכים לבוא עם אש בבטן ובעיניים", אמר כץ לשחקנים. "אני מאמין בכם וסומך עליכם".



עוד לפני האימון, הפועל חיפה המשיכה במסורת בחג החנוכה והקבוצה בסגל מלא ביקרה בבית החולים 'כרמל' בעיר, שם חילקה סופגניות לילדים. המאמןניר קלינגר התייחס לביקור בבית החולים: "זאת זכות גדולה להמשיך את המסורת של הפועל חיפה. הביקור הזה מאוד חשוב לנו ואני מקווה שהילדים החולים יחלימו במהרה ויחזרו למשפחות שלהם בקרוב".






שחקני הפועל חיפה בבית החולים (דוברות הפועל חיפה)


המשחק הקרוב מול אשקלון: "מדובר במשחק קשה מול קבוצה טובה. אסור לנו לבנות על העבר ואנחנו צריכים להמשיך באותה מחויבות שאפיינה אותנו בסיבוב הראשון וחשוב לנו להתחיל את הסיבוב השני עם ניצחון".


בחירתו למאמן הסיבוב: "אי אפשר לנוח על זרי הדפנה ולא צריך להסתכל אחורה. אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר ונעשה מספר שינויים במועד ההעברות הקרוב. אשקלון הכי מאורגנת מבין קבוצות התחתית ומדובר באחת היריבות הקשות בליגה. עברנו כבר מספר יריבות קשות לאחרונה כמו מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד, עשינו סיבוב ראשון מדהים והקרדיט מגיע לשחקנים. נמשיך לעבוד קשה בכדי לעשות סיבוב שני לא פחות טוב. מצפים לנו משחקים קשים בחודש הקרוב ומה שהיה עד עכשיו מת".


חלוץ הקבוצה אלון תורג'מן התייחס גם הוא לביקור בבית החולים ואמר: "יש כאן הרבה ילדים אוהדי הפועל חיפה ואנחנו מרגישים את ההתעוררות של הקהל. מקווה שזה יימשך ככה".



קלינגר. יודע שזה לא מספיק (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי