"רוצים להמשיך את החלום ולהוכיח שהמקום שלנו ראוי"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

עם ניצחון אחד בארבעת המחזורים האחרונים ינסו בהפועל חיפה לחזור למסלול הניצחונות בשבת (18:15, חי בספורט4) מול אשקלון, קלינגר לא יערך שינויים בהרכב. יובל נעים מתלבט את מי להרכיב בחוד

(גודל טקסט)

לאחר סיבוב ראשון כמעט מושלם מבחינתם, בהפועל חיפה מסתכלים קדימה לקראת המשחק מול הפועל אשקלון (שבת, 18:15 שידור חי בספורט4) ורוצים להתחיל את הסיבוב השני ברגל ימין ולמעשה לחזור למסלול הניצחונות.


במועדון לא מזלזלים ביריבה הדרומית ובמהלך האימונים האחרונים שוחח המאמן, ניר קלינגר, על המשחק המאורגן בחלק האחורי של יובל נעים. "הם עשו לנו חיים קשים במחצית הראשונה במשחק הראשון ואנחנו לא שוכחים את זה, אבל אם אנחנו רוצים להישאר בצמרת הגבוהה אז חשוב לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון" אמרו במועדון.
 



שחקני הקבוצה דיברו גם על שיחת הסקייפ של הבעלים יואב כץ שם רצה לשמוע הבעלים על הפתרונות מצד השחקנים כיצד הקבוצה חוזרת לראש הטבלה. "יואב תמיד יודע להכניס אצלנו מוטיבציה גם אם מדובר בשיטה משונה. בכל מקרה כולנו רוצים להמשיך את החלום ולהמשיך להוכיח משבוע לשבוע שהמקום שלנו ראוי" אמר הבוקר שחקן בקבוצה.


מבחינה מקצועית קלינגר אינו מתכוון לבצע שינויים וזה אומר כי השוער הליטאי ארנסטס שטקוס ימשיך בין הקורות ובמרכז ההגנה ישחקו גבריאל תאמאש שהחלים מפציעה וניסו קפילוטו. בקישור ישחקו ראסמוס סטוידטט, רוסלן ברסקי וראדו גינסארי וזאת למרות מקרה הדחיפה שלו במחזור שעבר מול אשדוד ובחוד חנן ממן, עדן בן בסט ואלון תורג'מן.



קלינגר. לא יעשה שינויים בהרכב מהמשחק האחרון מול אשדוד (לירון מולדובן)


האדומים יצאו במבצע מנויים כולל משחקי הפלייאוף במחירים הבאים: יציע מזרחי  מחיר אחיד של 420 ש"ח למנוי, יציע כסף מחיר אחיד של 550 ש"ח למנוי.


חדד פצוע וייעדר, התלבטות לנעים בין איבנצ'יץ' לאג'אי
הפועל אשקלון שמחזיקה ברצף של שמונה משחקים ללא ניצחון, תארח את הפועל חיפה מהצמרת ותנסה לצבור מולה שלוש נקודות יקרות, שיעזרו לדרומיים להיחלץ מהאזור המסוכן בתחתית הטבלה. בקבוצה מרגישים שהמיקום הנוכחי בטבלה, אינו משקף את היכולות של הקבוצה ומאמינים שאפשר לעשות לברוח מהתחתית.


יובל נעים יחסר את רודי חדד הפצוע, כאשר עדיין לא ברור מי ימלא את מקומו בקישור. אחת האופציות היא הצבתו של שי חדד, שמשחק כמגן בדרך כלל, בעמדה קדמית לצדו של רמזי ספורי. גם בעמדת החלוץ, נראה כי למאמן יש התלבטות בין ג'וסיפ איבנצ'יץ' ובין גודנס אג'אי שפתח במשחקים האחרונים.


ג'וסיפ איבנצ'יץ'. יחזור להרכב? (דני מרון)
ג'וסיפ איבנצ'יץ'. יחזור להרכב? (דני מרון)


המאמן דיבר עם שחקניו בעיקר על נושא ניצול המצבים בהתקפה ושמירה על ריכוז ועמדות בהגנה, כפי שקרה במשחקים האחרונים של הקבוצה נגד מכבי נתניה ומכבי חיפה, אותם סיימו האשקלונים בתיקו.


הרכבים משוערים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלב יובנוביץ', עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, משה לוגסי, שי חדד, רמזי ספורי, גודנס אג'אי (ג'וסיפ איבנצ'יץ')



הפועל חיפה: ארנסטוס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, ראסמוט סטויסטד, רוסלן ברסקי, חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי