קורצקי: צריך לדעת להוציא נקודות ממשחקים כמו נגד בית"ר

קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה מכין את חניכיו למפגש מול האקס סילבס וקריית שמונה, ואמר: "אם נביא את היכולת בחצי השני בטדי נשיג גם את הנקודות". השחקנים עבדו על מניעת התקפות המעבר של היריבה הצפונית

(גודל טקסט)

הפועל רעננה המשיכה היום (שישי) בהכנות לקראת משחק החוץ ביום ראשון נגד עירוני קריית שמונה, אותה מאמן האקס חיים סילבס. בקבוצה מהשרון שאבו עידוד מהיכולת שהציגה הקבוצה במחצית השנייה מול בית"ר ירושלים, אך התאכזבו מההפסד בטדי מפני שהאמינו שהיו ראויים לנקודה.

מנחם קורצקי עבד עם חניכיו כנגד התקפות המעבר של קריית שמונה, ובעיקר הדגיש בפני השחקנים את הסגירה על איסמעיל ריאן ושובל גוזלן. בנוסף, מאמן רעננה הסביר לשמעון אבוחצירה וג'ורדן פושה את החשיבות בניצול מצבי ההבקעה.

קורצקי אמר: " השבוע עבדנו יותר על הצד המנטאלי, כי ראינו שברגע שהשחקנים מאמינים בעצמם אנחנו משחקים כדורגל טוב והתקפי. ברגע שהשחקנים מהססים, הקבוצה יורדת אחורה וסופגת שערים. אנחנו מדברים הרבה עם השחקנים מאוד מאמינים בהם, ומקווים שלא יפסיקו להאמין בעצמם כי הליגה עוד ארוכה".

המשחק נגד בית"ר: "הקבוצה צריכה לדעת איך להוציא נקודות ממשחקים כמו המשחק נגד בית"ר ירושלים. בסך הכול אם נמשיך את היכולת של המחצית השנייה בטדי, נביא את התוצאות שאנחנו רוצים. אנחנו יודעים שקריית שמונה מגיעה עם המון ביטחון לאחר המשחק האחרון שלה נגד הפועל עכו והיא נתנה משחק מושלם, עם הרבה יכולות מבחינה התקפית. מבחינה הגנתית כמעט שלא סיכנו אותה. כול הקבוצה יודעת שמצפה לנו משחק מאוד קשה עם כול הפיקנטריה שקשורה למשחק הזה ולחיים סילבס. אנחנו חייבים לחזור עם נקודות ולתרגם את היכולת הטובה לשערים וזו המטרה שלנו ".

ג'ורדן פושה. חייב לאפס הכוונת (יוני אריאלי)  ג'ורדן פושה. חייב לאפס הכוונת (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי