גורש ישוב לבין הקורות, וואקמה ייעדר גם מול נתניה?

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

הפועל באר שבע תפתח את הסיבוב השני בעיר היהלומים (ראשון, 20:00, ספורט1), ובכר שוקל מספר שינויים. גלזר צפוי להחליף את מוחמד, אברהם יתפוס את מקומו של קוגבנייה

(גודל טקסט)
לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, מכבי נתניה תארח את הפועל באר שבע (ראשון, 20:00, ספורט1) במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולבסס את מקומה בפלייאוף העליון. "בזמן כזה דווקא מפגש מול האלופה יכול לבוא לטובתנו, כי כולם מצפים שנפסיד אז יש לנו רק מה להרוויח", אמרו שחקנים במועדון.


צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה צפויים לערוך שני שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק ההפסד בשבוע שעבר לבני יהודה: עלי מוחמד הפצוע, שייעדר כשישה שבועות יפנה את מקומו לדן גלזר ואילו אביב אברהם ישוב להרכב במקומו של דידייה קוגבנייה. "אנחנו נמצאים במקום שכיף לנו אבל אי אפשר לקבל גולים כמו שקיבלנו במשחקים האחרונים", אמרו המאמנים לשחקנים. "הבאתם קהל, אתם משחקים אטרקטיבי, אבל זה לא יכול לבוא על חשבון ההגנה", הוסיפו. כ-8,000 אוהדים הבטיחו מקומם באצטדיון. 


הרכב משוער, מכבי נתניה: דני עמוס, חגי גולדנברג, ברנקו ורגוץ', טים הויבך, קובי מור, דן גלזר, ניקו אולסק, אביב אברהם, דיא סבע, ערן לוי, אלחסן קייטה. 
 


ישוב להרכב. גלזר (דני מרון) 


וואקמה עדיין לא כשיר, בכר יערוך רוטציה  

דלקת הגרון של טוני וואקמה ממשיכה לגרום לחום להפועל באר שבע, והוא צפוי לא להיות בסגל. הגנרל עדיין לא בקו הבריאות ועלול להחמיץ את משחק הליגה בנתניה. וואקמה הגיע הערב למגרש האימונים והשקיף מן הצד על האימון המסכם, בדומה לבלם מיגל ויטור שסובל ממתיחה בשריר ארבעת הראשים ויחמיץ מחר את המשחק.


וואקמה נעדר משלושת המשחקים האחרונים, ובלעדיו נוצחה באר שבע פעמיים  – מרגלי ויקטוריה פלזן בליגה האירופית ומול מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו. רשימת הפצועים כוללת גם את מוחמד גדיר שחזר לאחרונה משיקום באיטליה, ומתאמן באופן חלקי. פגיעה בסחוס מגבילה את תנועותיו ומעכבת את חזרתו לפעילות מלאה.



מעורר דאגה. וואקמה (דני מרון) 


ברק בכר יבצע מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד מכבי ביום חמישי. לואי טאהא התאושש מהמכה היבשה בקרסול וכשיר. מסתמן כי חתאם עבד אלחמיד יאבד את מקומו בהרכב למתן אוחיון. אורן ביטון מועמד להחליף את מיחאי קורהוט. למרות כי השוער גיא חיימוב הציג יכולת טובה ביום חמישי, הוא ערוך לאפשרות שיפנה את מקומו בין הקורות לדודו גורש. הקשר הספרדי איסק קואנקה ער לביקורת כלפיו, אבל בשלב זה מעדיף לכבד את חוזהו בקבוצה. 


הרכב משוער, הפועל באר שבע: דודו גורש (גיא חיימוב); בן ביטון, לואי טאהא (עאבד אלחמיד), מתן אוחיון, אורן ביטון, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מאור מליקסון, מיכאל אוחנה, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי