דיווח: הרבוייה מיליץ' הקרואטי מועמד למכבי חיפה

הרבוייה מיליץ'
הרבוייה מיליץ' | טוויטר

כלי התקשורת ביוון טוענים שמגן אולימפיאקוס עשוי להחליף את בן הרוש המאכזב. לא שקט במועדון לאחר ה-2:0 לבני יהודה: "זה כבר מביך, אנחנו יותר קרובים לתחתית". האוהדים גירשו את השחקנים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בעקבות האכזבה מעומרי בן הרוש, נראה שהמנהל הטכני מו אלאך יחפש להביא מגן שמאלי זר כבר בינואר. לפי דיווחים ביוון שחקנה הקרואטי של אולימפיאקוס הרבוייה מיליץ' נמצא על הכוונת של הירוקים ועשוי להגיע בחלון ההעברות הקרוב.


מיליץ' בן ה-28 הוא מגן שמאלי בעל יכולות התקפיות. העונה שותף בשני משחקי ליגה בלבד במדי אולימפיאקוס. ליוון הגיע מפיורנטינה שם שותף ב-17 משחקים בליגה האיטלקית. קודם לכן שיחק באוסייק, היידוק ספליט ואיסטרה מקרואטיה, דיורגארדן (שבדיה) ורוסטוב (רוסיה). 




בחזרה למשחק מול בני יהודה, לאחר שבמשך חודשים רבים קיללו שבוע אחר שבוע את המאמן גיא לוזון, קיוו אוהדי מכבי חיפה כי לאחר הזעזוע בעמדת המאמן יבוא גם שינוי לפחות בגישה של השחקנים. לצערם אפשר לומר שהדבר פשוט לא קרה וגם תחת המאמן הזמני רוב מאס, מי ששימש זמן קצר כעוזרו של לוזון, הירוקים נכנעו בביתם 2:0 לבני יהודה וכעת האש והמחאה מופנות ישירות כנגד השחקנים.


כמו מדי משחק ניסו שחקני מכבי חיפה להתקרב לכ-16,000 אוהדים ביציעים ולנסות ולהודות להם על העידוד, אך אלה הגיבו בשריקות בוז צורם ושלחו את השחקנים לחדר ההלבשה. "הפכנו להיות הקבוצה המביכה בליגה", אמר אחד האוהדים והוסיף, "לא ניתן לזה לקרות ונעשה כעת את כל המאמצים כדי להעיר במחאתנו את השחקנים".


הרבוייה מיליץ'. המחליף של בן הרוש (טוויטר)
הרבוייה מיליץ'. המחליף של בן הרוש (טוויטר)


הצוות המקצועי החדש שכולל את רוב מאס ואיתי מרדכי אומנם עובד רק ארבעה ימים בצוותא, אבל במועדון ציפו לראות שינוי במשחק או לכל הפחות בגישה. בחיפה ציפו כי העובדה שהמנהל הטכני מו אלאך, שכבר מכיר את הקבוצה כחודש ימים, יידע להעביר את הנקודות החלשות ובכך להוביל לשינוי המיוחל במשחק עצמו. גורם בקבוצה אמר: "זה מביך. אנחנו קרובים יותר לתחתית מאשר לצמרת".




מאס. בינתיים הזעזוע לא עשה את שלו (מאור אלקסלסי)


הצוות החדש החליט למעשה על שינוי אחד בולט כאשר העלה את הצעיר יונתן לוי על חשבונו של עומרי בן הרוש. בחיפה הסבירו כי מדובר בהחלטה מקצועית בלבד שכבר התקבלה במהלך השבוע. "בן הרוש אינו מספק את הסחורה בלשון המעטה וחייב לקחת את עצמו בידיים", אמרו במועדון הירוק.


מרדכי, שמכיר את לוי מקבוצת הנוער, קיווה כי הבלם/ מגן ייעשה עבורו את השינוי המיוחל מול ההתקפה המהירה של בני יהודה. שינוי נוסף שנכפה הוא הכללתו של החלוץ הצעיר מוחמד עוואד על חשבונו של עומר דמארי. כפי שפורסם אתמול, האחרון איחר במספר דקות להתכנסות בכפר גלים והצוות המקצועי החליט להדיחו מההרכב, אולם להשאירו בסגל הרחב וזאת לאור העבר הנקי של דמארי מבחינת בעיות משמעת. אגב, במועדון ציינו כי עוואד היה מנקודות האור הבודדות והוא אף זכה לתשואות רמות מהקהל בזמן חילופו.


אם לא די בצרות המקצועיות אז גם נושא הקפטן שוב עלה והפעם בצד השלילי. בתחילת המחצית השנייה עלתה הקבוצה ללא אף שחקן עם סרט הקפטן, כאשר במועדון הסבירו כי הקפטן רמי גרשון החליף חולצה במהלך המחצית ושכח להחזיר הסרט על ידו. "הזוי שסרט הקפטן נשכח. אין שום טענה לגרשון, זה יכול לקרות לכולם, אבל זה מראה עד כמה המועדון נמצא ללא מנהיג שאפילו אין לנו קפטן", אמר שחקן בקבוצה.



"אפילו קפטן אין לנו". אכזבה קשה במכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי