ריסטו מיטרבסקי ינחת ביממה הקרובה להתרשמות בהפועל חיפה

רוסטו מיטרבסקי
רוסטו מיטרבסקי | טוויטר

המקדוני בן ה-26 מאיסטרה פולה הקרואטית יכול לשחק כבלם וכקשר אחורי. בימים הקרובים צפויים לחתום שחקני חיזוק בהתקפה, ממן ייעדר כשבועיים. כץ ל-103FM: "ניאבק על האליפות עד הסוף". צפו בתקציר מול אשקלון

(גודל טקסט)
אכזבה בקרב אנשי הפועל חיפה בעקבות תיקו שני ברציפות, הפעם 0:0 באשקלון, שהרחיק את הקבוצה מהמקום הראשון וזאת עוד לפני המשחק של הפועל באר שבע הערב מול מכבי נתניה (20:00 בספורט1). בחיפה אומנם התעודדו מהמחצית השנייה בה הגיעה הקבוצה למספר מצבים קורצים, אך חלוציה לא היו מרוכזים ליד השער ורשמו החמצות גדולות.


ביממה הקרובה ינחת בארץ ויצטרף לאימוני הקבוצה הקשר המקדוני ריסטו (ריקו) מיטרבסקי בן ה-26 (1.87) שחקנה של איסטרה פולה מהליגה הקרואטית הראשונה. מיטרבסקי, בעבר שחקן מקדוניה הצעירה, יכול לשחק כבלם וקשר אחורי. מיטרבסקי שחקן חופשי לאחר שהתיר את חוזהו בקבוצה שנקלעה לבעיות כלכליות. מיטרבסקי יגיע לשבוע התרשמות בהם יעבור בדיקות רפואיות וינהל מו"מ על חוזהו. 




בנוסף, במועדון מבינים כי למרות שלישיית ההתקפה המצוינת שכוללת את חנן ממן, עדן בן בסט ואלון תורג'מן, הקבוצה חייבת חיזוק בחלק ההתקפי וכבר בימים הקרובים צפויים לצרף שחקן או שניים בעמדות הקישור וההתקפה למטרת עיבוי הסגל. במועדון מקווים לצרף שחקן שיכול לשחק הן כשחקן התקפה והן כשחקן כנף – אחד שיהפוך אולי לחוליה המשמעותית ביותר מבחינת הצוות המקצועי לקראת חלון ההעברות הקרוב. "אנחנו חייבים לרענן את עצמנו בחלק הקדמי וזאת למרות שיש לנו את השלישייה הטובה ביותר לאחר הסיבוב הראשון", אמרו בחיפה. 


רוסטו מיטרבסקי (טוויטר)
רוסטו מיטרבסקי (טוויטר)


בנוסף, בקבוצה בודקים אופציות להתחזק בעמדות הבלם והקשר האחורי כאשר במועדון שמעו ממכבי תל אביב שדור פרץ לא ישוחרר במהלך חודש ינואר. מאידך, מי שככל הנראה יושאלו במועד ההעברות הקרוב הם הבלם אופק פישלר והקשר הישאם כיוואן. השניים לא קיבלו הזדמנות בסיבוב הראשון ולאור הרצון לצרף שחקנים בעמדות שלהם, מבינים כי סיכוייהם לשחק בהמשך העונה קלושים.



גם החמיץ, גם נפצע והחשש כי סובל מקרע. ממן (לירון מולדובן)


בקבוצה לא אהבו את המחצית הראשונה מול אשקלון והמאמן ניר קלינגר צפוי לשוחח עם שחקניו בנושא כבר באימון הבא. פרט לתיקו בקבוצה התאכזבו מהפציעה של הקפטן חנן ממן. החשש כי הקשר סובל מקרע בשריר הירך האחורי והשחקן צפוי לעבור בדיקה בימים הקרובים. בחיפה מקווים כי מדובר בקרע קטן ובכל מקרה ממן צפוי להיעדר בשבועיים הקרובים. מי שמתוכנן לחזור הוא החלוץ מאמון קשוע. כזכור קשוע נפצע במשחק האימון של הקבוצה מול הפועל חדרה במהלך הפגרה וכעת חוזר לסגל הרחב.


יואב כץ: "בטוח שניאבק על האליפות עד הסוף"

בתוך כך, הבעלים יואב כץ התראיין ל-103FM והתייחס לנסיגה ביכולת במחזורים האחרונים, חיזוק אפשרי בינואר וסיכויי האליפות: "אני בטוח שניאבק על האליפות עד הסוף. לפי החשבון שלי נשארו לנו עוד שלושה מאבקים ישירים מול הפועל באר שבע ואני מקווה שנוכל לנצח אותם. אחוזי ההצלחה שלנו בהתקפה ירדו בשבועות האחרונים, אבל אני מאמין שבקרוב הם יחזרו להיות גבוהים מאוד. לזרים קשה להתאקלם באמצע העונה בישראל, לכן אנחנו זהירים עם החיזוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי