בלעדי: דור מיכה על סף חתימה ביאנג בויז

דור מיכה
דור מיכה | עדי אבישי

נציגי סגנית אלופת שוויץ צפו בשחקן מספר פעמים והעסקה על קרןבה לסגירה. הקשר המצטיין יכול לחתום על חוזה ארוך טווח כבר בינואר, והוא צפוי לעזוב לראשונה בחייו את מכבי ת"א בתום העונה עם סיום חוזהו במועדון

(גודל טקסט)

דור מיכה צפוי לעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה. הקשר בן ה-25 מסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית, ולספורט1 נודע כי הוא נמצא במגעים מתקדמים עם קבוצת יאנג בויז, המדורגת כעת במקום הראשון בליגה השוויצרית והצדדים קרובים לחתימה על חוזה ארוך טווח.

מיכה נמצא במעקב של השוויצרים עוד מהעונה שעברה ובחודשים האחרונים אף הגיעו נציגים מטעם המועדון לצפות בו במספר משחקים. מיכה חתם לאחרונה על הסכם ייצוג עם סוכן שוויצרי, שמייצג אותו במשא ומתן מול סגנית האלופה המקומית.

כידוע, בשל העובדה שהוא מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית, יכול מיכה לחתום באופן רשמי, החל מבעוד שבועיים, על חוזה לעונה הבאה בכל קבוצה שיחפוץ ובכך להגשים את חלומו ולשחק מעבר לים. מכבי ת"א, שמנהלת עם השחקן מגעים להארכת חוזה, אינה יכולה למנוע את מעברו. כתבנו אשר גולדברג אף מוסיף כי ההצעה האחרונה של הקבוצה הייתה לפני יומיים, והיא כללה חוזה על סך 400 אלף יורו לעונה – שדרוג כ-140 אלף יורו. הוא הודיע כי יש לו הצעה מברוז' וכי דחה גם אחת ממונפלייה. הצהובים יקיימו עימו שיחה נוספת, ואם יעזוב יאיצו את נסיון החתמתו של ליאור רפאלוב.


מיכה. בדרך להגשים את החלום מעבר לים (דני מרון)

עבור יאנג בויז מדובר בהזדמנות אדירה להחתים כבר עתה את הקשר ולצרפו בקיץ ללא עלות, כאשר אופציה נוספת שנמצאת על השולחן היא לשלם דמי העברה עליהם יוחלט בין המועדונים ולבצע את המעבר כבר בחלון ההעברות הנוכחי בינואר, בדומה למקרה מואנס דאבור שנמכר בזמנו לגראסהופרס. ראוי להדגיש שהסיכויים של אפשרות זו נמוכים יותר.

מיכה בן ה-25 גדל במכבי ת"א ומעולם לא עזב אותה. יש לו קרוב ל-300 הופעות בקבוצה הבוגרת בכל המסגרות בהן כבש 30 שערים. הוא הוביל את הקבוצה בבישולים בשלוש העונות וביסס את מעמדו כאחד השחקנים החשובים במערך הצהוב בעידן ג'ורדי קרויף.

יאנג בויז מוליכה את הליגה ביתרון שתי נקודות על פני באזל אחרי 19 מחזורים. את הקבוצה, ששיחקה בשלב הבתים של הליגה האירופית, מדריך האוסטרי אדולף הוטר. בעבר שיחק בה הישראלי אבי תקווה. הליגה השוויצרית נמצאת בפגרה ותשוב בתחילת פברואר.


שחקני יאנג בויז. יחגגו עם מיכה בעונה הבאה? (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי