1:2 דרמטי להפועל תל אביב על דימונה, רפואה נפל ושבר את כף ידו

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | עד אבישי

גביע המדינה סיבוב ז': רביבו (16) הימם את האדומים במושבה, אך גלבאן (76) ואקסברד (88) שלחו אותה לשלב הבא. המאמן גם הזדקק לסד עבור כתפו שנפגעה. קטמון עלתה לשלב הבא אחרי 7:8 בפנדלים על רובי שפירא

(גודל טקסט)

הדרמות בסיבוב ז' של גביע המדינה נמשכו גם הערב (רביעי). הפועל תל אביב שרדה מותחן מול מ.ס. דימונה כאשר קובי רפואה נפגע בצורה קשה והוא פונה אל בית החולים. גם הפועל קטמון שרדה דו קרב פנדלים משוגע מול רובי שפירא, והיא תמתין להגרלה ביום ראשון הקרוב של סיבוב ח'. 

 


מ.ס. רובי שפירא – הפועל קטמון 2:2 (8:7 בפנדלים) 

הקרב בין שתי קבוצות האוהדים היה שייך לקבוצה מצמרת הליגה הלאומית, ששרדה מותחן בן 120 דקות ופנדלים. המפגש נפתח בצורה נהדרת עבור קטמון, שעלתה ליתרון בדקה ה-20 בזכות עירנות של ג'ורג' אקפביו. החלוץ ניצל מחדל גדול בהגנה של המארחת וגלגל מול שער ריק. דווקא אז, רובי שפירא התעוררה. המארחת חזרה למשחק בדקה ה-32 בזכות שיתוף פעולה בין עאהד עזאם לשלומי בן עשור, שהרשית באומנות. ברק לוי נפצע, ופינה מקום לאבירם זיאת, שמנע מהמארחת כמה שערים בטוחים. דווקא אז, ליאור זדה שלף את אבירם ברוכיאן מהספסל. הקשר הוותיק החזיר לו בענק עם בישול בדקה ה-99 ליוראן טסלר. רובי שפירא לא התאיישה ובדקה ה-121, נאור בוזורגי שלח את המפגש להכרעה מהנקודה הלבנה. זיאת, שהחליף את ברק לוי, הכריע את הקרב מהנקודה הלבנה עם פנדל מרשים שקבע 7:8 ושלח את קטמון לשלב הבא.


מהלך משחק

דקה 20, קטמון עלתה ל-0:1: דווקא אחרי דקות טובות של המארחת, זיסקינד וההגנה שלו שגו בענק. אקפביו אמר תודה, עקף את השוער ומול שער ריק גלגל לרשת. 




חגגו ראשונים. שחקני קטמון (ערן לוף) 


דקה 32, רובי שפירא איזנה ל-1:1: עזאם יצא קדימה, התקדם עד סף הרחבה ומצא את בן עשור. האחרון סובב כדור נפלא והכניע את ברק לוי.


דקה 99, קטמון עלתה ל-1:2: שוב יתרון של האורחת. ברוכיאן המחליף בישל בזכות הרמה נהדרת לעבר טסלר, שהחזיר את היתרון לירושלמים עם נגיעה רכה.


דקה 121, רובי שפירא איזנה ל-2:2: המארחת לא ויתרה, בוזורגי שלח את המפגש להכרעה מהנקודה הלבנה עם שער דרמטי בדקה האחרונה.



לא ויתרו לרגע. שחקני רובי שפירא (ערן לוף) 



כיכב בפנדלים. זיאת (ערן לוף) 


הפועל תל אביב – מ.ס דימונה 1:2

גם מוליכת הליגה הלאומית בשלב הבא, אך המפגש מול הקבוצה של אהוד כחילה סחט ממנה מאמץ מיוחד. יונתן רביבו הימם את ההגנה האדומה בדקה ה-16 עם שער חכם, והלחיץ את יושבי המושבה. רפואה נפגע בעקבות תיקול של ליאל זגורי, נפל ונחבל בכתפו. המאמן טופל והוצמד לכתפו סד, אך הוא בחר להישאר על הקווים עד לסיום. למזלו של רפואה, פדרו גלבאן נלחץ לעזרתו. הקשר נכנס כמחליף, ניצל טעות קשה של אלדד אלמקייס וכבש בדקה ה-77. דימונה נפלה מהרגליים ובדקה ה-88 עידו אקסברד ניצל כדור עומק חכם, הקפיץ מעל השוער וסידר להפועל תל אביב כרטיס לסיבוב ח'. 


מהלך משחק
דקה 16, דימונה עלתה ל-0:1: הלם במושבה. זגורי יצא קדימה ועם כדור רוחב חכם מצא את יונתן רביבו. האחרון ניער בקלות את דגני ומול ינקו ירה לפינה. איזה ביצוע של רביבו!


דקה 38: רפואה נזקק לטיפול רפואי. זגורי נפל בסמוך לספסל של האדומים, והפיל את המאמן. רפואה נפל והוא הזדקק לטיפול רפואי בכתפו. כמה דקות לפני האירוע הזה, אחד השחקנים מיהר אל חדר ההלבשה כדי להחליף את התחתונים. 


דקה 45: רפואה סובל משבר במפרק היד וחבלה בכתף. המאמן, שגובס, יפונה מיד לאחר המשחק לטיפול בבית החולים.


דקה 76, הפועל תל אביב איזנה ל-1:1: גוטליב ירה ממרחק, אלמקייס הדף בצורה רעה היישר לרגליו של גלבאן המחליף, שמקרוב דחק בקלות לרשת. האם הפועל תל אביב מסוגלת לבצע מהפך? 


דקה 88, הפועל תל אביב עלתה ל-1:2: ההגנה של דימונה קרסה בגדול, אקסברד נותר פנוי מול אלמייקס, הקפיץ מעליו ורץ לחגוג. 



רפואה והיד המגובסת (עדי אבישי) 



רפואה והתחבושת (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי