רפואה נותח בהצלחה בידו: נתראה במושבה ביום שני

קובי רפואה
קובי רפואה | עד אבישי

המאמן, שנפגע מול מ.ס. דימונה, סובל משברים בידו ועבר ניתוח להשתלת פלטינה, עדיין לא ברור אם יעמוד על הקווים מול הפועל פ"ת. בהפועל תל אביב מקווים לצרף את מגן מכבי פ"ת. כחילה: "לא אירדם בימים הקרובים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נשמה אמש (רביעי)לרווחה אחרי 1:2 דרמטי על מ.ס. דימונה בסיבוב ז' של גביע המדינה. בקבוצה מודעים ליכולת החלשה שלהם מול הקבוצה מליגה א', והם נחושים להמשיך בניסיונות החיזוק לקראת חודש ינואר. מלבד דידייה ברוסו ואמיר עגייב, גם אורי מגבו נמצא על הכוונת של האדומים. המגן השמאלי שיחק בעונה הקודמת תחת קובי רפואה, אך העונה לא זוכה לדקות תחת שרון מימר. בהפועל תל אביב מקווים כי המלאבסים ישחררו את מגבו וגורם במועדון סיפר:"כולם מבינים את המצב המקצועי שלנו. יש עוד שלושה שבועות עד פתיחת החלון, וברור שאנחנו צריכים מספר ישראלים ולא עוד זרים לא מוכחים".

רפואה, שנפגע מול דימונה והזדקק לסד, פונה בסיום המשחק במושבה לבית החולים תל השומר, שם גילו כי הוא סובל משני שברים וידו גובסה. מאוחר יותר הוחלט כי רפואה יעבור ניתוח להשתלת פלטינה ועדיין לא ברור האם הוא יעמוד על הקווים במחזור הקרוב. המאמן נותח על ידי ד"ר רן טיין וד"ר אלון קובו, מומחה לכירורגיית כף יד ביחידה לכירורגית כף היד בתל השומר, בהנהלת ד"ר יונה יניב.


רפואה שנמצא בהתאוששות אמר: "אני מקבל מאות הודעות מאז אתמול וחשוב לי להגיד לכולם תודה, זה לא מובן מאליו. הניתוח עבר בשלום והכל בסדר. נתראה ביום שני במושבה". בהפועל תל אביב קיימת תקווה כי המאמן ירגיש טוב יותר לקראת המפגש ביום שני. בסיום המשחק אמר רפואה: "זו כבר תופעה מוכרת שבגביע יש קבוצות פחות איכותיות שמנסות להקשות. עברנו שלב ועכשיו כל המחשבות שלנו מתרכזות למשחק מול הפועל פתח תקווה".


יעמוד על הקווים במחזור הקרוב? רפואה (עדי אבישי) 

פדרו גלבאן, שנכנס כמחליף וכבש את שער השיוויון, סיפר:"אני שמח שעזרתי לקבוצה. המטרה היא מעבר לגביע, אנחנו רוצים לעלות ליגה. אני רוצה להמשיך בהפועל תל אביב גם בעונה הבאה. שום הצעה לא תגרום לי לעזוב". עידו אקסברד, שהכריע את המפגש, הוסיף:"הבישול של שחר הירש היה ענק. קשה לי להבין את ההחמצות שלי". שחר הירש סיכם:"נשרו לי כמה שערות מהבישול לגול".

אצל המפסידה, אהוד כחילה סיפר:"התמונות של השחקנים האמיצים שלי ילוו אותי. לא אצליח להירדם בימים הקרובים בגלל המשחק הזה. גלבאן אמר לי אמר שהוא כבש אחרי שהוא דחף את השוער שלנו. לא הצלחנו לנצח וזה כואב לי, אבל אני גאה בשביל התושבים שלנו, שראו שיש לנו קבוצה שתגיע רחוק בעתיד". אור עלוואה הוסיף:"לא היו פערים כאלה גדולים בינינו לבין הפועל תל אביב. יכולנו לעשות הפתעה והמשחק הזה הוכיח למספר שחקנים שיש להם עתיד בליגות בכירות יותר. יהיה לנו קשה להשלים עם ההפסד הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי