למרות השיחה, סיכוייו של בן זקן לשרוד בבית"ר קלושים

בני בן זקן וגילי לבנדה
בני בן זקן וגילי לבנדה | דני מרון

בקבוצה מהבירה הבהירו למאמן כי אם לא יתבצע שינוי משמעותי בנוגע לשיתוף הפעולה שלו עם הצוות המקצועי, הוא ישלם את המחיר. אוחנה דרש מבן זקן שינוי משמעותי לקראת המפגש מול אשדוד, שעשוי לחרוץ את גורלו

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עושים כל מאמץ כדי להרגיע את העניינים ולהכניס קצת שקט למערכת, אחרי יממה סוערת מאוד שעברה על המועדון ובסיומה יצאה הודעה רשמית ובה נכתב: "אלי אוחנה כינס את כל חברי הצוות המקצועי לשיחה בה הובהר לכולם כי המתיחות הקיימת לא יכולה להמשיך וכי על הצוות לשתף פעולה באופן מלא לטובת הצלחת הקבוצה. כל אחד מהנוכחים הביע את אשר על לבו והעניינים לובנו ומבחינת המועדון יוצאים כולם לדרך חדשה ומשותפת". 


למרות ההודעה שיצאה מהמועדון אתמול (רביעי) בערב, על פי הרחשים סביב המועדון ובשיחות עם גורמים שונים, עולה הבוקר כי מעמדו של המאמן בן זקן רעוע מאוד וכל ההערכות מראות כי סיום תפקידו הוא רק עניין של זמן. המבחן הראשון של בן זקן יהיה כבר ביום ראשון במשחק החוץ באשדוד והפסד שם יביא ככל הנראה לפיטוריו. בנוסף ליכולת הלא טובה שמציגה בית"ר, איבד בן זקן את אמונם של שחקנים רבים בסגל, כאשר הדמות הדומיננטית יותר בחלק המקצועי היא דווקא עוזר המאמן גילי לבנדה, שאימן לבדו את הקבוצה טרם צירופו של בן זקן. 



אמש נערכה שיחה קשה מאוד בין נציג הבעלים, אלי אוחנה, לבין המאמן בני בן זקן ושאר חברי הצוות המקצועי, כאשר המסר החד משמעי שהועבר למאמן הוא שהמצב שהיה עד כה, קרי חוסר שיתוף פעולה עם שאר אנשי הצוות המקצועי, לא יכול להימשך ואם לא יהיה שינוי מידי בתפקודו של המאמן, הוא ימצא עצמו מחוץ לקבוצה. 


אוחנה שוחח עם בן זקן בנוסף, גם על היכולת המקצועית הנמוכה שמציגה הקבוצה והתעכב על החלטות שגויות שהתקבלו, במשחק ההפסד האחרון למכבי תל אביב, דוגמת המעבר ההיסטרי תוך כדי המשחק למערך של חמישה שחקני הגנה, מערך שלא תורגל וגרם להרבה פניקה וחוסר סדר בתוך הקבוצה על הדשא. אוחנה הוסיף דברים נוספים וביקש לראות שיפור כבר במשחק הקרוב נגד מ.ס.אשדוד. אחר כך שוחח אוחנה גם עם עוזר המאמן גילי לבנדה, מאמן הכושר שלומי ודררו והסקאוט ניר אפרתי, כשהוא שומע מהם דברים קשים מאוד על חוסר שיתוף הפעולה מצד בן זקן כלפיהם. כשכינס בסופו של דבר אוחנה את כל הארבעה יחדיו, הוא בישר להם כאמור שבן זקן נשאר כעת בתפקידו. נציג הבעלים נשמע תקיף וחסר פשרות, כאשר לפחות כלפי חוץ, סוכם כאמור כי הצוות ינסה לצאת כעת לדרך חדשה.

 

שיתוף הפעולה ישתפר? בן זקן ולבנדה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי