צפו בתקציר: הפועל חיפה גברה על מכבי פתח תקווה 0:2

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | ערן לוף

החבורה של קלינגר שבה לנצח לאחר שני משחקים ללא הכרעה וחזרה זמנית למקום הראשון. בן בסט הבקיע בחצי הראשון, אראל הכפיל. המלאבסים עם משחק שלישי ללא ניצחון ונשארו עמוק בתחתית

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה הערב (שבת) זמנית למקום הראשון בטבלה, כאשר ניצחה את מכבי פתח תקווה 0:2 באצטדיון סמי עופר. האדומים עם 32 נקודות, לעומת החבורה של שרון מימר נשארה במקום העשירי עם 16 נקודות.

ניר קלינגר וחניכיו הצליחו לשבור רצף של שני משחקים ללא ניצחון, כאשר השער של עדן בן בסט היה שערו הראשון לאחר כחודשיים. השער של גל אראל היה שערו הראשון העונה.

מתחילת המשחק שתי הקבוצות נראו מסוגרות ופחדו לשלוח את כל הכלים ההתקפיים. שלומי ארבייטמן שזכה למקום בהרכב, סיפק החמצה ענקית כבר בדקה ה-6, כשקיבל רוחב נהדר מאבידור ושלח אותו ברשלנות אופיינית מחוץ לשער. האדומים התעוררו ומבצע אישי של אלון תורג'מן מול שלושה מגנים של מכבי פתח תקווה הסתיימה בקורה של צחי הגיגי. בדקה ה-34 הגיע הרגע של בן בסט. דור מלול, אליו עוד נחזור בהמשך, מצא את החלוץ לבדו באגף שמאל. הקפטן התנהל עם הכדור ושלח טיל שטוח לרשת גיגי, 0:1 להפועל חיפה בהפסקה.

המחצית השנייה נפתחה באותו הקצב איטי שהיה בחצי השני. בדקה ה-57 מלול סימן לספסל שהוא אינו יכול להמשיך לשחק, בגלל תיקול אגרסיבי שספג על סף הירידה להפסקה. בעקבות כך, המגן קיבל טיפול ליד הספסל האדום ולאחר מכן פונה מן האצטדיון. את מלול החליף גל אראל. הקשר, שגדל בהפועל חיפה וחזר לקבוצה בתחילת העונה, קיבל מסירה ענקית ממקסים פלקושצ'נקו בדקה ה-82, הסתובב על פירס ברחבה כמו חלוץ רחבה וירה את השני לרשת של גיגי.ה-0:2 של הפועל נשמר עד שריקת הסיום והאדומים שבו לחגוג עם הקהל הגדול בסמי עופר.

אוהדי הפועל חיפה שוב צובעים את סמי עופר באדום (ערן לוף)
אוהדי הפועל חיפה שוב צובעים את סמי עופר באדום (ערן לוף)

הרכבים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול (גל אראל, 57), גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, לירן סרדל, ראסמוס סטוידטט, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, עידן אדנני, תומאש סיבוק, רישאר סומא, רומריו פירס, יניב בריק, מנור סולומון, לידור כהן, שלומי ארבייטמן (גרגורי טאדה, 71), יובל אבידור.

ניר קלינגר. יחזור למסלול הניצחונות? (ערן לוף)
ניר קלינגר. יחזור למסלול הניצחונות? (ערן לוף)

מחצית ראשונה
דקה 1: יוצאים לדרך בסמי עופר! הפועל חיפה במדים הקלאסים של אדום-שחור, מכבי פ"ת בתלבושת לבנה לגמרי.

דקה 6: אבידור חטף את הכדור לברסקי בסמוך לרחבת חיפה. החלוץ רץ ימינה והגביה אל הרחבה, ארבייטמן הגיח מאחור ושלח את הכדור בסמוך לקורה של שטקוס.

דקה 15: תורג'מן פרץ לרחבה מול שלושה מגנים, החלוץ הצליח לשחרר בעיטה שמצאה רק את הקורה.

שלומי אברייטמן. לא מבין איך החמיץ (ערן לוף)
שלומי אברייטמן. לא מבין איך החמיץ (ערן לוף)

דקה 34, 0:1 לחיפה! בן בסט קיבל את הכדור באגף שמאל כ- 25 מטרים משערו של גיגי, החלוץ התקדם מספר צעדים ושלח טיל שטוח לפינה השמאלית של שוער פתח תקווה.

עדן בן בסט. חזר לכבוש לאחר חודשיים (ערן לוף)
עדן בן בסט. חזר לכבוש לאחר חודשיים (ערן לוף)

מחצית שנייה
דקה 57: מלול נפצע לקראת סוף המחצית הראשונה, עלה לשחק במחצית השנייה אך המגן פונה מהאצטדיון לקבלת טיפול.

דור מלול. נאנק מכאבים (ערן לוף)
דור מלול. נאנק מכאבים (ערן לוף)

דור מלול. מפונה מן המגרש (ערן לוף)
דור מלול. מפונה מן המגרש (ערן לוף)

דקה 70: הפועל חיפה עדיין ללא איום אחד על שערו של גיגי בחצי השני.


דקה 82, 0:2 לחיפה! לאחר מבצע אישי של פלקושצ'נקו באגף ימין, הקשר מצא את אראל ברחבה והקשר התנער מפירס ובעט לרשת של גיגי.

גל אראל בטירוף לאחר כיבוש השער (ערן לוף)
גל אראל בטירוף לאחר כיבוש השער (ערן לוף)

חגיגה באדום לאחר השער של אראל (ערן לוף)
חגיגה באדום לאחר השער של אראל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי