איסמעילה סורו חתם רשמית בבני יהודה על חוזה ל-3.5 שנים

איסמאילה סורו
איסמאילה סורו | אתר רשמי

הכתומים החתימו רשמית את הקשר בן ה-19 שנבחן לאחרונה על הסכם ארוך טווח. אווירה שמחה במיוחד אחרי הניצחון הגדול על אשקלון, קנדיל: "אני משחק בקבוצה, זה לא טניס"

(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה להיות הקבוצה החמה של הליגה, ואמש (שבת) רשמו שחקניו של יוסי אבוקסיס ניצחון רביעי ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים, לאחר שגברו די בקלות 1:3 על הפועל אשקלון מהתחתית. במועדון דיברו לפני המשחק על כך שמדובר במבחן בגרות ומוקש לא קטן עבור הקבוצה, ונראה שהשחקנים צלחו אותו בצורה נפלאה. המאמן אבוקסיס הצליח אחרי תקופה לא קצרה לייצב לעצמו הרכב שרץ במחזורים האחרונים ומביא תוצאות מצויינות.

בקבוצה לא מסתנוורים מהתקופה הטובה וינסו לצרף עוד שחקן או שניים, בחלון ההעברות בינואר. החלק ההגנתי, עם המגן הימני מאור קנדיל הנפלא, שנמצא בכושר הכי טוב בקריירה שלו, ועם צמד הבלמים דן מורי ועאיד חבשי שעושים עבודה טובה מאוד במרכז ההגנה, ביחד עם רביעייה קדמית שלא מפסיקה לכבוש ועושים את העבודה עבור הזהובים.

על רקע זאת הקבוצה צירפה את הקשר בן ה-19 מחוף השנהב, איסמעילה סורו, שעל המגעים בינו לבין הכתומים פורסם לראשונה בספורט1. סורו, ששיחק בעונה החולפת בליגה הראשונה בבלארוס ונבחן במועדון, הרשים את אבוקסיס והוחתם על חוזה לשלוש וחצי שנים באמצעות סוכניו בישראל מאיר ריפמן וטום מור. הוא ינחת בימים הקרובים בישראל ויצטרף באופן מלא לאימוני הקבוצה.

אבוקסיס
אבוקסיס. צריך חיזוק (דני מרון)

בני יהודה תקעה כעת יתד חזק מאוד במאבק על הפלייאוף העליון, והיא מדורגת במקום השישי, רחוקה שבע נקודות מקרית שמונה שבמקום השביעי. לזהובים מצפים שני משחקי צמרת קשים מאוד, בבית נגד הפועל חיפה ובחוץ נגד האלופה הפועל באר שבע ושחקן בקבוצה אמר: "הכל באמת עובד מצוין. יש לנו עכשיו שני משחקים סופר קשים שיראו באמת לאן אנחנו הולכים. אם ניקח נקודות נגד הפועל חיפה וב"ש, באמת שהשמיים הם הגבול בשבילנו".

"קודם כל אנחנו קבוצה. אני משחק בקבוצה, לא לבד, זה לא טניס", אמר קנדיל, בסיום המשחק, כשנשאל על כושרו האישי המצוין, "אני גאה מאוד בחברים שלי. נצטרך להתאושש מהר, להנות היום וממחר להתכונן להפועל חיפה".


על היציאה מהפיגור והמהפך במשחק:
"אין ספק שהגול לפני הירידה להפסקה הוסיף לנו הרבה כוח. הגיע הרבה קהל ומגיעה להם מילה טובה, הם תמכו בנו. לא פשוט לחזור מפיגור, במיוחד לא מול אשקלון, עשינו את זה ואני שמח".

קנדיל
קנדיל. בכושר הטוב בקריירה (עדי אבישי)

על השינוי שחל בקבוצה: "התחלנו טוב בתחילת העונה וכולם אמרו, יואו בני יהודה קבוצה טובה ואז הייתה לנו דעיכה קטנה באמצע. יש כאן סגל טוב ואנשים טובים, ואני לא רוצה לפתוח פה ורק שנמשיך ככה".

על המיקום בשישייה הראשונה: "הכדורגל הוא כל כך נזיל, צריך להסתכל ממשחק למשחק. לא רוצה לדבר בקלישאות, אבל באמת שצריך פשוט להמשיך לעבוד קשה ואז נראה מה יהיה. הפועל חיפה קבוצה מצויינת ונבוא מוכנים. יוסי אבוקסיס ואורי גוטמן יכינו אותנו טוב ונגיע מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי