בכר: יכול להיות שקואנקה ישחק בהפועל ב"ש ויכול להיות שלא

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

מאמן הפועל ב"ש התייחס לעתידו של הקשר הספרדי ודיבר לקראת המפגש מול בוזגלו ומכבי חיפה (שני, 21:00): "מאור הוא חלק מההיסטוריה של המועדון". טוני וואקמה כשיר ויהיה בסגל האלופה למשחק. אוגו: "לא מפחד ממסי"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה בטוטו טרנר במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל (שני, 21:00). האדומים מגיעים לאחר ההפסדים בגמר גביע הטוטו ולמכבי נתניה בליגה בשבוע שעבר ומקווים לחזור למסלול הניצחונות כדי לשמור על פסגת הטבלה וגם להשיג נקמה ספורטיבית על ההפסד בסמי עופר (3:1) בסיבוב הקודם.


ברק בכר
פתח: "אנחנו לא חוששים משום דבר. אנחנו חוזרים לטרנר, לקהל שלנו ועושים את ההכנה הכי טובה כדי לנצח את המשחקים. אנחנו לוקחים את הדברים החזקים של היריבה ומתכוננים אליהם".



על בוזגלו: "בוזגלו עשה פה ארבע שנים יפות והוא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של הפועל ב"ש, אנחנו מעריכים את מה שהוא עשה, אבל היום הוא חלק מקבוצה אחרת. יש לנו קבוצה טובה ואני לא מתעסק ב'אם'. אנחנו נכבד אותו, ואני לא מתעסק במה יהיה מסביב".



המצבים הנייחים: "אנחנו עובדים מאוד חזק על שערים ממצבים נייחים ויש תוצאות. אנחנו משפרים את זה ונמשיך לשפר".


ברק בכר (הפועל באר שבע, האתר הרשמי)

ברק בכר (הפועל באר שבע, האתר הרשמי)


הבעיה בספסל: "יש לנו סגל מספיק טוב. אנחנו מתמודדים כל השנה עם הפציעות. יש לנו סגל מלא למשחק מחר ויש שחקנים שיוכלו לעלות ולעשות את השינוי".



על קואנקה: "יכול להיות שהוא ישחק בהפועל ב"ש ויכול להיות שלא. אני עושה את השיקולים המקצועיים והוא ישחק אם אני אחליט".



על וואקמה: "טוני בריא ויהיה בסגל למשחק. הוכחנו בשנים האחרונות שאנחנו יודעים להתגבר על חסרונו של שחקן כזה או אחר, וככה זה ימשיך".


מאור בוזגלו. חלק בלתי נפרד מהפועל ב

מאור בוזגלו. חלק בלתי נפרד מהפועל ב"ש (מאור אלקסלסי)


הבלם לואי טאהא הוסיף: "בהפועל ב"ש יש סגל רחב וחזק וכולם מתמודדים על ההרכב. המאמן מחליט מי ישחק. כולם רוצים לשחק ואנחנו מכבדים את ההחלטה של הצוות המקצועי".



הלחץ: "תמיד יש לחץ, בטח במקום כמו בהפועל ב"ש שבו רצים לכל התארים. ניתן את כל מה שאנחנו יכולים".


החיסרון של בוזגלו: "הוא היה חלק בלתי נפרד מהקבוצה, אבל היום הוא בקבוצה אחרת ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".


איסק קואנקה. יכול להיות שלא ישחק יותר (דני מרון)

איסק קואנקה. יכול להיות שלא ישחק יותר (דני מרון)


התחושות: "אני מרגיש טוב בהפועל ב"ש. אני אוהב את האנשים במועדון והם אוהבים אותי. אני רק רוצה להמשיך. הצוות המקצועי מתכונן הכי טוב שאפשר לכל משחק".


על הגרלת הגביע: "מי שבא ברוך הבא, כרגע אנחנו מתרכזים רק במשחק מול מכבי חיפה".


ג'ון אוגו. לא מפחד ממסי (טוויטר)
ג'ון אוגו. לא מפחד ממסי (טוויטר)


אוגו: "אני לא מפחד משחקנים כמו מסי"
בתוך כך, קשר הקבוצה ג'ון אוגו התראיין בניגריה לקראת המונדיאל שם תפגוש נבחרתו את ארגנטינה, קרואטיה ואיסלנד. "יש לנו קשרים טובים שיכולים להתמודד עם ראקיטיץ', מודריץ' וקובאצ'יץ', אנחנו נאתגר אותם. אני לא מזלזל בשחקנים שמשחקים בברצלונה ובריאל מדריד, אבל אני יכול להבטיח שנקשה עליהם". כשנשאל האם חושש מהמפגש עם מסי, ענה בחיוך: "בחיים האלה, אני לא מפחד מאף שחקן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי