יובל נעים יקבל תקציב רכש. רז מאיר, זגורי ודובב גבאי על הכוונת

רז מאיר נגד בלסינג אלקה
רז מאיר נגד בלסינג אלקה | ערן לוף

בהפועל אשקלון משוועים לחלון ההעברות שיוכל להעניק טוויסט לצניחה החופשית בה נמצאת הקבוצה. המאמן: "שוב עשינו שטויות וחילקנו מתנות, עכשיו נצטרך לחכות שבית"ר תשיג תוצאה טובה"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון רשמה אמש (שבת) משחק עשירי ללא ניצחון, אחרי שהפסידה בחוץ 3:1 לבני יהודה והקבוצה הולכת ומתקרבת אט אט אל הקו האדום. אשקלון משוועת לפתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר, כדי לנסות ולחזק את הקבוצה בשניים או שלושה שחקנים חדשים.

למאמן יובל נעים הובטח כי בחלון הקרוב הוא יקבל תוספת לתקציב, וזאת על מנת לצרף מספר שחקני חיזוק לקראת המשך המאבקים בתחתית. בשבוע הבא תארח אשקלון את האלופה הפועל באר שבע ותנסה דווקא מולה לסיים רצף של 10 משחקי ליגה ללא ניצחון.

ברשימת הקניות של אשקלון לקראת ינואר יש מספר לא קטן של שחקנים ישראלים, ביניהם, כך נודע לספורט1, נמצא המגן-קשר רז מאיר, שנדחק לשולי הספסל במכבי חיפה. מאיר שיחק בעונה שעברה באשקלון תחת יובל נעים, שישמח מאוד לקלוט אותו בחזרה. שם נוסף שנמצא על הכוונת הוא ישראל זגורי, שלא מצליח למצוא את מקומו בבני סכנין וגם דובב גבאי שלא רואה כמעט דקות בבני יהודה. בקבוצה ינסו לאושש השבוע את גודנס אג'אי ורודי חדד הפצועים, שלא התלבשו אתמול בשל הפציעות.

זגורי
זגורי. לא מוצא את מקומו (מאור אלקסלסי)

"שוב חילקנו מתנות, גם בגול הראשון וגם בגול השני וכשזה קורה קשה מאוד לקחת נקודות", אמר נעים בסיום, "הליגה הזו מאוד קשה וקשה לקחת נקודות, עשינו מספיק שטויות בהגנה בשביל להפסיד את המשחק. אנחנו מסובכים בתחתית ועכשיו נצטרך לחכות שבית"ר ירושלים יעשו תוצאה טובה (נגד מ.ס.אשדוד היריבה לתחתית, ר.ב), אבל לאורך זמן אם אנחנו לא נעשה תוצאות טובות, אז שום דבר לא יעזור לנו. אני מאמין שכשיחזרו הפצועים ונעשה את החיזוק הנכון, נוכל גם לנצח משחקים ולהישאר בליגה", חתם המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי