"יעקב בוזגלו היה בסערת רגשות, לא שופטים אדם בשעת צערו"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

גורם בשורות האלופה הגיב לאיומי אביו של מאור על "קללת בוזגלו", ברקת, בכר ובראון הביעו תקווה כי הקשר ישוב בהקדם. בקבוצה חושבים מקצועית ומנסים לקדם את החתמתו של טל בן חיים, שכרו של וואקמה שודרג בחשאי?

(גודל טקסט)

בצל פציעתו של מאור בוזגלו, חגגו אמש שחקני הפועל באר שבע באיפוק את נצחונם 0:2 על מכבי חיפה ואת חזרתם למקום הראשון. המאמן ברק בכר דרש בשלומו של שחקנו בשנתיים הקודמות והביע תקווה שלא מדובר בפציעה רצינית: "עצוב מאוד מה שקרה לבוזגלו. אני מקווה שיחזור כמה שיותר מהר". וובה בראון הצטרף: "מאור חבר שלי, הלוואי שיחזור במהרה למגרשים".

בקבוצה העדיפו שלא לעשות עניין מהתבטאויותיו של יעקב בוזגלו, ובעיקר מאיומיו להטיל את "קללת בוזגלו על באר שבע". גורם בקבוצה אמר בתגובה: "אלה דברים שנאמרו בעיצומה של סערת רגשות, לא דנים אדם בשעת צערו". עדיין לא ברור אם באגודה יעברו לסדר היום על התקרית החמורה שבה היו מעורבים אוהדים מקומיים ובני משפחתו של בוזגלו במהלך המשחק.

הבעלים, אלונה ברקת, התייחסה אף היא לנושא: "כאב לי מאוד לראות את פציעתו של מאור בוזגלו. אני מצפה להתנהגות ספורטיבית כפי שהורגלנו מהאוהדים שלנו בשנים האחרונות. אני מאחלת החלמה מהירה למאור".

בוזגלו
בוזגלו נאנק. החברים מחזיקים אצבעות (דני מרון)

הנושאים שיותר מעסיקים את מקבלי ההחלטות בטרנר נוגעים לשינויים בסגל השחקנים. לקראת פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר תיבחן האפשרות לצרף שחקן אחד או שניים, כאשר מועמדותו של החלוץ טל בן חיים עדיין לא ירדה מהפרק. בהמשך לגישושים עם נציגיו של טב"ח, נבדקו גם העלויות הכרוכות בהבאתו, והעמדה הרווחת היא שרק צירופו כשחקן מושאל מקבוצתו הצ'כית ספרטה פראג, בשלב ראשון עד סוף העונה, מתקבלת על הדעת בנסיבות הקיימות. כל התפתחות בגזרת טב"ח, לא אמורה להשפיע על המאמצים לסיים את סאגת המו"מ על הארכת חוזהו של בן שהר בבירת הנגב.

הרכבת הפאזל תושפע מתנועותיו של החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט, על רקע ההתעניינות בו מצד קבוצה בטורקיה, ומהחלטתו של איסאק קוואנקה בנוגע לעתידו. בעוד הצ'כי ישב על הספסל, הרי שקוואנקה לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות. "הכל מקצועי", אמר בכר, "שניהם לא שיחקו, אולי הם ישחקו בשבוע הבא". אגב, מתוך שישה זרים, רק ג'ון אוגו וטוני וואקמה תרמו את חלקם לכיבוש הפסגה. מיהאי קורהוט (פציעה) ומיגל ויטור (נשמר לאשקלון?) היו יכולים להשקיף מהיציע, יחד עם קואנקה, על הבעות הפנים המאוכזבות של פקהארט על הספסל ובמהלך החימום.

בראון, מגיבורי המהפכה בהרכב, מילא היטב את חסרונו של הבלם הפורטוגלי, והוסט לקישור האחורי כשנצרך. הרב תכליתיות שלו הופכת אותו ל"תואם הובאן", והוא פותר לבכר לא מעט בעיות. "הכי חשוב בשבילי זה לשחק, איפה שברק יציב אותי שם אתן את המאה אחוז שלי. התגברתי על לא מעט פציעות, ומעכשיו אני מקווה לשמור על פורמה טובה", אמר האיש של המאמן למשימות מיוחדות.

יגיע לנגב? בן חיים
יגיע לנגב? בן חיים (ספרטה פראג)

אמש שוב הוכח עד כמה חיונית נוכחותו של של וואקמה על המגרש. תזכורת: בשלושה מתוך ארבעה משחקים שהניגרי נעדר מסיבות שונות, ספגו חבריו שלושה הפסדים ונפרדו מגביע הטוטו. אפילו ביום בינוני מינוס בסטנדרטים שלו, התברר שיש לו השפעה דרמטית על ההתרחשויות. הגנרל סיים את הערב עם שער חשוב, השישי שלו בליגת העל ומספר 11 בכל המסגרות. לעובדה שוואקמה שב לאיתנו תרמה כנראה פגישתו בשבוע שעבר עם ברקת. נסיון העבר מלמד שמהפגישות האלה הגנרל לא יוצא בידיים ריקות, וההערכה היא ששכרו שודרג ל-400 אלף יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי