מאור בוזגלו שוב סובל מקרע ברצועה הצולבת: "אני לא מתכוון להיכנע"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

טרגדיה ספורטיבית. הקשר, שרק חזר מפציעה דומה אחרי שיקום ארוך, התבשר על ידי רופאיו שהוא גמר את העונה וייעדר בין שמונה לעשרה חודשים" בוזגלו: "זה לא ישבור אותי". שחר: "גבר אמיתי". צפו ברגע הטרגי

(גודל טקסט)
פחות מיממה לאחר שירד מכר הדשא בבאר שבע כשהוא עם דמעות בעיניים, קיבל מאור בוזגלו את הבשורה שהוא ובני משפחתו כל כך חששו ממנה. בבדיקת MRI שנערכה הבוקר (שלישי) התברר שהקשר סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך ימין ואף מפגיעה במיניסקוס. על פי המומחים, הוא ייעדר בין שמונה לעשרה חודשים והמשמעות היא שהוא סיים את העונה שרק החלה עבורו בסוף חודש נובמבר והוא עלול להחמיץ גם את פתיחת העונה הבאה.


בוזגלו הנחוש כתב ברשתות החברתיות: "הפציעה לא פשוטה, אבל גם כזו שלא תשבור אותי. אם יש כאלה שציפו שאני אכנע, מצטער להפריע לכם. אני כאן כדי לחזור וכדי שמכבי חיפה תעלה על המסלול גם אם כרגע אני לא אהיה על הדשא. היום אני ירוק יותר מתמיד". הבעלים יעקב שחר מסר: "מאור הוא גבר אמיתי, כזה שלא מרים ידיים. הוא אמר 'נפצעתי בעבר ועברתי כבר דברים קשים'. הפציעה חמורה יותר משחשבו. מאחל לו שיחלים במהרה ויעבור את זה בקלות".



בוזגלו כאמור חזר למגרשים לקראת סוף חודש נובמבר האחרון אחרי שיקום ארוך שנמשך מעל חצי שנה, זאת לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברך ימין בחודש אפריל במדי הפועל באר שבע נגד קבוצתו הנוכחית מכבי חיפה. "מועדון כדורגל מכבי חיפה, ההנהלה, הצוות, השחקנים וכמובן הקהל אוהב ומחבק את מאור בוזגלו חיבוק גדול. מועדון הכדורגל מכבי חיפה יעמיד את כל המשאבים הדרושים להחלמתו ושיקומו של מאור", נכתב בהודעה הרשמית שפרסמו הירוקים הערב לאחר קבלת ההודעה הלא פשוטה.


כזכור, אמש (שני), מאור בוזגלו סובב את ברך ימין 15 שניות מפתיחת המשחק של מכבי חיפה  בטרנר מול האקסית הפועל באר שבע, אך למרות זאת הוא המשיך לשחק וירד מכר הדשא רק בדקה ה-33 כשהוא אינו מצליח לעצור את הדמעות ומבהיר לסובבים אותו: "קרעתי את הרצועה הצולבת שוב".



 

הפציעה לא פשוטה, אבל גם כזו שלא תשבור אותי. אם יש כאלו שציפו שאני אכנע, מצטער להפריע לכם. אני כאן כדי לחזור וכדי שמכבי חיפה תעלה על המסלול גם אם כרגע אני לא אהיה על הדשא. היום אני ירוק יותר מתמיד I will be back don't worry #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



בוזגלוסיפר לכלי התקשורת בכניסה לבית החולים אסותא, עוד לפני שהתבררה חומרת הפציעה: "ההרגשה לא הכי טובה ולא הכי נוחה, אבל אני אופטימי, נקווה לבשורות טובות הערב. עברתי כבר דברים קשים ומה שיגיע, נעבור גם את זה. אין לי שום רצון להגיב על הנושא של אוהדי הפועל באר שבע. אבא שלי הגיב בצורה אמוציונלית. אנחנו מתעסקים בספורט ולא במלחמה. יהיה לי הרבה מה להגיד אחר כך על אוהדי הפועל באר שבע. אם התוצאות של ה-MRI יהיו גרועות אני שוב אעבור שיקום וכל מה שצריך. על איזה פרישה אתם מדברים? אני אופטימי מטבעי". ממכבי חיפה נמסר: "השחקן והצוות ימתינו לפיענוח הבדיקה, על מנת לדעת את חומרת הפגיעה. אנו מחזקים את בוזגלו ונמצאים איתו בקשר ישיר".


לפני קבלת התוצאות הוא אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מרגיש בסך הכל בסדר. יהיה בסדר. אני מחכה לפיענוח. אני לא ממש יודע מה התחושות שלי ברגע זה. אם זה מרגיש כמו הפציעה הקודמת או לא, אני לא ממש יכול לומר, אני בעיקר עכשיו מחכה לתוצאות כמו כולם. כל פציעה היא אחרת, ההרגשה היא לא הכי טובה ולא הכי נוחה, אבל אני אופטימי. עברתי דברים קשים בקריירה שלי, מה שיגיע נעבור גם את זה".




קרע נוסף באותה ברך. מאור בוזגלו (דני מרון)

לא הצליח לעצור את הדמעות. יעקב בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי