זנטי הושעה לאחר שהבריז מהמשחק נגד הפועל ב"ש

זנטי
זנטי | צילום: ערן לוף

השחקן הצעיר שמסרב לחתום על הארכת חוזה, זומן לפגישה עם מו אלאך שלאחריה הוחלט להענישו עד יום שישי. קאיו, קלאוס ובן דוד המתנדנדים לא הורשו להתאמן, קוסטדינוב בראיון: "הגעתי לקבוצה בגלל המנטליות"

(גודל טקסט)

לא שקט במכבי חיפה. מו אלאך השעה עד יום שישי את עמית זנטי, לאחר שבחר שלא להגיע למשחק האחרון נגד הפועל באר שבע. במקביל, קאיו, קלאוס ושי בן דוד לא הורשו להתאמן עקב בעיות רפואיות, ובמועדון העבירו אותם לתכנית החלמה במרכז לרפואת ספורט לשבוע הקרוב. ראוי לציין שזנטי לא נכלל בסגל למשחקים בשל סירובו להאריך חוזה, בן דוד מועמד לצאת להשאלה ואילו בעניין שני הזרים המאכזבים, בקבוצה מחפשים להם פתרון על מנת להשתחרר מהם.

בתוך כך, על רקע העובדה שהקבוצה שקועה בחלק התחתון של הטבלה וכואבת את פציעתו של מאור בוזגלו, שחקן אחד שלה דווקא מרוצה. הקשר הבולגרי גאורגי קוסטידנוב העניק ראיון לאחד מכלי התקשורת בארצו והפגין אופטימיות לגבי מצב המועדון.

"אני מרוצה מהעובדה שהפכתי לשחקן חשוב ושיחקתי בכל המשחקים עד הפציעה שלי בדרבי", אמר הקשר, "מצד שני, אני מאוכזב שהמיקום שלנו בטבלה הוא לא מה שציפינו. המטרות היו לזכות באליפות ובגביע. יש לנו הרבה שחקנים איכותיים בקבוצה, אבל אנחנו יחד תקופה קצרה. בקיץ הגיעו יותר מעשרה שחקנים חדשים ועוד לא התחברנו. אנחנו חסרים איזון והתמדה, אבל בטוחים שזה יקרה בשבועות הקרובים".

קוסטדינוב
קוסטדינוב בפעולה. "חיפה העיר היפה בישראל" (ערן לוף)

החיים בחיפה: "ישראל מדינה נהדרת ויש בה הרבה מה לראות. אנשים חמים, מסבירי פנים ומאוד אמוציונלים. האוכל טעים ומגוון. תחושת הסכסוך הביטחוני הלא נגמר נוצרת על ידי התקשורת הזרה ולא תואמת את המציאות. להיפך, שקט ושלו כאן. חיפה היא העיר היפה בישראל, נקייה ומתוחזקת והגנים הבהאים נהדרים".

הליגה בישראל: "הפתיע אותי שהרבה קבוצות לא משחקות במגרש שלהן כי יש כאן רפורמה ומנסים להפוך את המתקנים למודרניים. קשה מאוד לשחק מול הקבוצות הקטנות וזה ההבדל מבולגריה. לכן הליגה בישראל הרבה יותר מעניינת".

הבחירה במכבי חיפה: "היו לי הצעות קונקרטיות מהליגה השנייה בגרמניה, קבוצות צמרת בפורטוגל ובדנמרק, שתי קבוצות גדולות מקפריסין ושתי הצעות טובות מרוסיה. בחרתי במכבי חיפה כי היא הכי קרובה למנטליות שלי. קבוצה גדולה בישראל עם אוהדים נפלאים שנלחמת על התואר כל שנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי