פערים במו"מ בין בית"ר לשכטר, שלושה אוהדים הורשעו בעבירות אלימות

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

החלוץ דורש חוזה לשנתיים ובקבוצה מציעים חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אך ההערכה היא כי השחקן יחתום בקרוב על חוזה חדש. השלושה, חברי לה פמיליה, קיבלו מסר הרתעתי מהפרקליטות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תגיע למשחק מול מכבי פתח תקווה (שבת, 20:30, ספורט4) ללא דוד קלטינס הפצוע שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי וללא אריק סאבו המוצהב. אנטואן קונטה צפוי לשוב להרכב לעמדת המגן הימני, כאשר מיקי סירושטיין וטל כחילה ימשיכו בעמדות הבלמים.


בשיחות ראשוניות שנערכו עם החלוץ איתי שכטר, מסתמן כי יש כרגע פערים בין הצדדים, אולם ההערכה היא כי בסופו של דבר יחתום החלוץ על חוזה חדש ומשודרג. בית"ר מציעה כרגע חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת, בעוד החלוץ מבקש לחתום מראש לשתי עונות. במועדון מעריכים מאוד את שכטר ואת תרומתו המקצועית לקבוצה ונראה כאמור שהצדדים יצליחו לגשר על המחלוקת.

המאמן בני בן זקן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול המלאבסים: "צריכים להתרכז במשחק שהיה באשדוד. היה משחק טוב, הגענו אחרי משחק לא טוב מול מכבי תל אביב. ניצחנו במקום שהיה קשה לכל הקבוצות לנצח בו, במיוחד לבית"ר שלא ניצחה שם הרבה שנים. חטפנו גול מוקדם והצלחנו להפוך את התוצאה, נראינו טוב וזה שם אותנו בעמדה שממנה אנחנו רוצים להמשיך קדימה וזה מה שחשוב".
 



שכטר. בן זקן מרוצה מהקפטן (דני מרון)


הסגל החסר: "גם למשחק האחרון הגענו בסגל חסר. יש לנו שחקנים שיכולים לשחק במספר עמדות וזה עוזר לנו. יש לנו סגל שיכול לתת מענה במקרים של פציעות והיעדרויות. אנחנו ממשיכים עם הסגל שלנו באמונה שהשחקנים יכולים לתת מענה בכל יום נתון".


הארכת החוזה של איתי שכטר: "לא יודע על זה כלום. איתי לפחות על המגרש נותן תרומה אדירה ומהמקום שלי אני מאוד גאה בו. הוא עושה המון פעולות מעבר לשערים ובישולים. הוא נותן מעצמו המון גם בהיבט בחברתי ואפילו מההיבט ההגנתי וההשקעה ומגיעות לו מילים חמות".


המטרות"התקוות שלנו להמשיך עם מה שהרווחנו במשחק הזה (מול אשדוד) ובשביל זה אנחנו מתאמנים. אני מאמין שדברים שרוצים לשנות כלפי חוץ עושים על המגרש ואני מאמין שאם אנחנו והשחקנים נספק הצגה כמו באשדוד, הקהל יהיה שבע רצון".


בן זקן
בן זקן. ימשיך עם ההצגות? (ערן לוף)


בתוך כך, בית המשפט בתל אביב הכריע היום בתיק "לה פמיליה", וקבע כי שלושה מחברי הארגון נמצאו אשמים בעבירות שיוחסו להם. מהפרקליטות נמסר: "בית המשפט הרשיע את שלושת הנאשמים, חברי הקומץ האלים של ארגון האוהדים לה פמיליה בעבירות אלימות שביצעו במסגרת הארגון. הרשעתם של הנאשמים מצטרפת להרשעתם של 16 נאשמים נוספים, חברי הקומץ האלים, שכבר הורשעו במסגרת פרשה זאת, לאחר שהודו בעבירות במסגרת הסדרי טיעון".


עוד נמסר: "ההרשעה מהווה מסר הרתעתי כלפי חברי הארגון ואוהדי ספורט אחרים שלוקחים חלק בפעילות אלימה במגרשי הספורט ומחוץ למגרשים, וגורמים להרס כל מה שיפה, ערכי ומקרב בספורט בכלל ובכדורגל בפרט. רשויות החוק ימשיכו להילחם בתופעת האלימות בספורט בכל האמצעים העומדים לרשותן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי