לוזון לשחקני מכבי פתח תקווה: מי שלא ייתן, לא יקבל

הפועל חדרה
הפועל חדרה | צילום: עדי אבישי

יושב הראש של המלאבסים העביר מסר לקראת המפגש מול בית"ר: "כואב לי לראות אתכם לא נותנים מעצמכם". עוביידה שוחרר בעקבות ריבוי הבלמים, נצר החמיא לאליבלט: "מדובר בשחקן מעולה"

(גודל טקסט)
במכבי פתח תקווה יכולים לסמן לעצמם וי ראשון על חיזוק הקבוצה בינואר, כאשר אמש (רביעי), צירפה הקבוצה את הקשר-חלוץ הברזילאי אליבלטו (26) מז'לגיריס וילנה. יש לציין שלמרות שבהודעת הקבוצה נכתב שהשחקן סיכם בקבוצה, גורמים במועדון מספרים שהחתימה כבר התבצעה. הקשר צפוי לנחות בארץ ביום ראשון. הוא אמנם חתום בליטא וחוזהו לא תם, אך בקבוצתו רצו לתת לו להתקדם וגם עלות השכר הלא גבוהה במיוחד גרמה למלאבסים לקיים את העסקה: "ביחס למה ששילמנו עד כה על זרים העונה, הוא בהחלט פחות יקר".


מעברו של אליבלטו לליגת העל לא מפתיע: כבר בעונה שעברה הוא הוצע לשרון מימר שאימן אז את הפועל כפר סבא ורצה אותו, אך הדבר לא יצא אל הפועל. השנה הוא הוצע לקובי רפואה והפועל תל אביב שוויתרו עליו. לפני שלושה שבועות היה על סף סיכום בהפועל חיפה. אלא שאז, קיבל הברזילאי הצעה כלכלית גבוהה מביאליסטוק הפולנית, מתוך אמונה שיוכל להתקדם משם לבונדסליגה. ההצעה התבררה כשקרית, אך אז החיפאים כבר לא חיכו.



"מדובר בשחקן מעולה עם הרבה כדורגל ברגליים", מספר בלמה הישראלי של טרקאי הליטאית, אלון נצר. "הוא שחקן עם המון טכניקה ומאוד חכם שיכול לעזור לפתח תקווה. שלוש הקבוצות הבכירות בליגה הליטאית יכולות להיות ברמה של הפלייאוף העליון בישראל", סיכם. בפתח תקווה היו רוצים לשחרר את סוטיריס ניניס, אך בשל העובדה שהיווני לא יעזוב מיוזמתו ויכול רק להיות מוקפא, מי שצפויים לשלם את המחיר הם גרגורי טאדה המאכזב או רישאר סומא, כאשר לטאדה סיכויים גבוהים יותר לעזוב.



"שחקן מעולה עם הרבה כדורגל ברגליים" (ז'לגיריס וילנה, רשמי)


בעניין אחר, בהמשך לעניין הכעס על הבלם ז'והאן מרסיאל שלא שיחק מול הפועל חיפה, עליו פרסמנו כאן ביום ראשון, לספורט1 נודע על שיחה נוקבת שנערכה ביום שישי, מיד לאחר שהודיע הצרפתי למאמן שרון מימר על כך שלא ישחק. בפתח תקווה מספרים על שיחה לא קלה, אך מציינים שאם עד לפני השיחה הרגישו שמרסיאל לא נותן את כל כולו באימונים, מאז קיים שיפור גדול.


מאוחר יותר, היום במהלך האימון ערכו היו"ר אבי לוזון והמאמן שרון מימר עם השחקנים: "כואב לי לראות אתכם לא נותנים מעצמכם ולא מביאים את הקבוצה למה שמקום צריך" אמר להם לוזון. "אפשר לתת יותר. מי שלא ייתן לא יקבל". בנוסף, הקבוצה הודיעה הבוקר לבלם חאטב עוביידה על שחרורו. הבלם, שזכה לדקות משחק מועטות מול הפועל אשקלון ומכבי חיפה לא השתלב ברוטציה עקב ריבוי בלמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי