אבוקסיס: לדחיפה של האוהדים שלנו יש חלק חשוב בהצלחה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | ערן לוף

מאמן בני יהודה סוגר ארבעה ניצחונות רצופים ומתכונן להפועל חיפה בשבת (16:00, ספורט4): "אנחנו מתקדמים גם ביכולת וגם בטבלה". תמאש: ואלסקיס? אני בטוח שנדע כקבוצה לעצור אותו

(גודל טקסט)

בני יהודה שנמצאת בתקופה נפלא, ארבעה ניצחונות רצופים ושישה משבעת המשחקים האחרונים, תעמוד בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט4), למבחן אופי רציני מאוד כשתארח את הפועל חיפה.

המאמן יוסי אבוקסיס, שהחלים משפעת שהשביתה אותו ממספר אימונים השבוע. ייהנה מסגל מלא וצפוי לשמור שוב על אותו הרכב שפתח במשחקים האחרונים.

"אנחנו מתכוננים למשחק נגד קבוצה שנמצאת בעונה מדהימה", אמר אבוקסיס לקראת המשחק. "אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה שלנו ורוצים לשמח את האוהדים, שבשבועות האחרונים מגיעים למשחקים. לאוהדים שלנו משמעות מאוד גדולה לכוח שלנו. הרגשנו את זה במיוחד במשחק מול אשקלון בו היינו בפיגור והקהל דחף אותנו ועזר לנו לנצח את המשחק".


על המיקום בטבלה:
"אני לא מסתכל כרגע על מיקום, אלא על כך שאנחנו מתקדמים גם ביכולת וגם בטבלה. זה מה שמעניין אותנו וככה צריך להמשיך לחשוב".
.

על שיטת המשחק:
"אני חושב שבתקופה האחרונה אנחנו משחקים בסגנון מסוים ואני די מרוצה מאיך שאנחנו נראים".


פיניש. "צריך לבוא מרוכזים ולעבוד קשה, כמו בכל משחק" (אודי ציטיאט)

הקפטן סתיו פיניש הוסיף: "אנחנו מגיעים בכושר ובתקופה טובים ועם מומנטום. צריך להביא את אותה יכולת גם במשחק הקרוב. לא משנה אם זאת הפועל חיפה, או קבוצה אחרת. אנחנו מאמינים בעצמנו ונצטרך לבוא מרוכזים ואז אני מאמין שנעשה תוצאה טובה".

המפתחות לנצחון: "צריכים לבוא מרוכזים ולעבוד קשה, כמו בכל משחק. עם משמעת של כל השחקנים מהחלוץ ועד השוער ולהמשיך בדרך שלנו. ללחוץ מתי שצריך ולחזור לעמדות כשצריך".


קלינגר הזהיר מבוזגלו ויונתן כהן

בהפועל חיפה מתייחסים בזהירות רבה ובדריכות למשחק החוץ בשבת מול הלהיט התורן של הליגה בני יהודה. המאמן ניר קלינגר אף הזהיר את שחקניו בעיקר מהמהירות בחלק ההתקפי של הכתומים ומשחקנים כמו אלמוג בוזגלו ויונתן כהן. מהצד השני בחיפה יודעים כי משחק טוב של החלק ההתקפי יקל על החלק ההגנתי.

הקשר המולדבי ראדו גינסארי יחזור מעונש צהובים וצפוי לפתוח בחלק ההתקפי על חשבונו של חנן ממן. אגב, ממן אמנם כבר חזר להתאמן אבל לא בטוח שבחיפה ירצו לסכנו ורק סמוך למשחק ייקבע אם הקשר ייכלל בסגל. מקסים פלקושצ'נקו, שתפס מקום בהרכב בניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה והרשים, יזכה לאמון מחודש ב-11.

"אנחנו מכבדים את בני יהודה אבל נמשיך לשחק בדרך שלנו שמביאה לנו תוצאות טובות", אמר הבלם הרומני גבריאל תמאש, "איך אני נערך למפגש מול נריוס ואלסקיס? הוא לא יפגוש רק אותי אלא גם את ניסו קפילוטו ודור מלול. נדע לעצור אותו כקבוצה". אחר הניצחון על המלאבסים נראה תמאש כשהוא מקלל את מכבי חיפה: "מה שהיה היה ואם הרגזתי מישהו אז אני מצטער". תמאש סירב להתייחס לשאלה אם ימשיך בעונה הבאה. לגבי המטרות של האדומים העונה אמר: "המטרה היא פלייאוף עליון וכאשר נגיע לשם נחשוב קדימה".


פלקושצ'נקו (עם שיימן). ימשיך ב-11 (ערן לוף)


הרכבים משוערים
 
בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, אעיד חבשי, דן מורי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, אלמוג בוזגלו, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס.

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, רסמוס סיוסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גינסארי, עדן בן בסט ואלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי