גוזלן עלול לשלם את מחיר אי ההצלחה בקריית שמונה

גוזלן
שובל גוזלן במדי עירוני קריית שמונה. הרבה תחנות לאורך הקריירה | ערן לוף

הקבוצה הצפונית רוצה לחזור למסלול הניצחונות על חשבונה של היריבה מהדרום, סילבס מתלבט האם להוציא את החלוץ מההרכב הראשון. ברוסו ייעדר בגלל הרחקה, עאבד: "מקווה שהקהל שלנו יגיע ויתמוך בנו"

(גודל טקסט)

תקופה לא טובה עוברת על עירוני קריית שמונה. הקבוצה הפסידה בשני המשחקים האחרונים ונראה כי הפלייאוף העליון מתרחק. בעקבות כך, המשחק מחר (ראשון, 19:00) מול מ.ס. אשדוד הופך למשמעותי ורק ניצחון ישאיר את קריית שמונה בתמונת המקום השישי.

בצוות המקצועי מבינים כי הקבוצה חייבת זעזוע מסוים ונראה כי זה יבוא דווקא על חשבונו של מלך שערי הקבוצה שובל גוזלן. החלוץ פתח את העונה בסערה, אבל לאחרונה הוא כמעט לא כובש ולכן סילבס מעוניין לתת הזדמנות לשון וייסמן בהרכב הראשון. בנוסף בקריית שמונה מקווים כי גם נייג'ל האסלבנק יחזור מעונש ההרחקה, וייתן את התפוקה אותה מצפים מהשחקן בעל השכר הגבוה במועדון. דידייה ברוסו ייעדר בגלל הרחקה.

שחקן נוסף שצפוי להמשיך בהרכב הוא אחמד עאבד, שהיה בין הטובים בהפסד מול מכבי תל אביב. עאבד אמר לקראת המשחק: "לצערי הפסדנו בשבוע שעבר ויכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה. בכל זאת אני לוקח את הגישה, ואנחנו חייבים להאמין שאנחנו מסוגלים ליותר. יש עוד הרבה נקודות בקופה, ואני מקווה שנהיה בפלייאוף העליון. אנחנו חוזרים לבית שלנו ובעיניי מדובר במשחק הכי חשוב שלנו העונה, ובו אנחנו חייבים להוציא נקודות בכל דרך. אני מקווה שהקהל שלנו יגיע ויתמוך בנו".

אחמד עאבד.
אחמד עאבד. "אני פחות משחק העונה" (יח"צ)

החלוץ התייחס לעונתו האישית ואמר: "אני פחות משחק העונה, אבל כשאני מקבל הזדמנות מהמאמן אז אני נותן את הכול. אני נמצא הרבה שנים במועדון הזה, והוא מאוד חשוב לי, ככה שאמשיך לתת את עצמי בכל הזדמנות שיבקשו ממני".

הרכב משוער: איתמר ניצן, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלבנק, שון וייסמן (שובל גוזלן).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי