איתי שכטר: "אוחנה טביב רוצים אותי, אעשה הכל כדי להישאר בבית"ר"

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

הקפטן דיבר אחרי ה-0:1 על מכבי פ"ת והתייחס למו"מ על הארכת חוזהו, בני בן זקן המשיך לספוג גידופים מהאוהדים. בויסן צפוי להצטרף עם פתיחת חלון ההעברות, בעוד צירופו של בלם זר נוסף על הפרק. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים לאחר שגברה אמש (שבת) בטדי 0:1 על מכבי פתח תקוה, והעפילה, זמנית לפחות, אל המקום השני בטבלה. זה לא היה משחק מבריק של בית"ר, ובחלק האחרון של המשחק, בעיקר אחרי הרחקתו של ז'אורז'יניו, נרשמו הרבה דקות של פאניקה ומשחק מפוזר שרק בנס לא עלו לקבוצה בשער שוויון.

"אם נסתכל על דף הסטטיסטיקה, אפשר לראות בבירור ששלטנו במשחק והגענו ל-21 מצבי הבקעה לעומת 7 של פ"ת וזה אומר הכל", אמר גורם בקבוצה, "טוב שאנחנו מנצחים, היכולת עוד בטח תשתפר עם הזמן. זה היה נצחון מאוד חשוב".

הניצחון אמור להכניס קצת שקט למערכת, שהייתה רועשת מאוד בשבועות האחרונים. המאמן בני בן זקן שוב ספג קללות וקריאות "תתפטר" מאוהדי הקבוצה, ואפילו בסיום המשחק, כשניסה להתקרב יחד עם השחקנים לכיוון היציע המזרחי, הוא שוב קיבל קללות וגידופים.

בן זקן
בן זקן. ממשיכים לקלל אותו (דני מרון)

"זה היה ניצחון סופר חשוב עבורנו", אמר הקפטן איתי שכטר בסיום, "הקבוצה כבר נראית יותר טוב מאשר לפני שבועיים-שלושה ונצטרך לדעת לתרגם את זה לשערים. אנחנו גם צריכים לשים לב איך אנחנו שומרים על השער נקי שזה לא פחות חשוב, והפעם עשינו את זה, כי כמעט כל השנה ספגנו שערים וזה רק בגלל שאנחנו רוצים כל הזמן להבקיע, אז אתה נשאר לפעמים חשוף מאחור", הוסיף שכטר, שמנהל בימים הללו משא ומתן עם ראשי המועדון על הארכת חוזהו.

שכטר נשאל על עתידו בקבוצה, ובעיקר האם יש לאוהדים סיבה לדאגה בנוגע להישארותו במדים של בית"ר: "אני מקווה מאוד שלא, כרגע אנחנו רק בהתחלה ואני מאוד רוצה להישאר. אני מאמין שדברים יסתדרו, זה משא ומתן שהוא בהתחלה. גם אלי אוחנה וגם טביב רוצים אותי בבית"ר ואני מאמין שבסופו של דבר, נגיע לעמק השווה. אני אעשה את הכל כדי להישאר פה".

לבית"ר, מצפים כעת שלושה משחקי חוץ רצופים. הקבוצה תשחק ביום חמישי הקרוב בגביע בחוץ נגד ראשון לציון וכעבור ארבעה ימים תתארח בסמי עופר, אצל המוליכה הפועל חיפה, שנמצאת בתקופה חלומית. במשחק לאחר מכן יתארחו הירושלמים בקרית שמונה. לקראת משחק הגביע יצטרכו כנראה בצוות המקצועי לאלתר הרכב בעזרת המחליפים, בשל ריבוי הפציעות בקבוצה. ז'אורז'יניו המורחק יחמיץ את משחק הגביע, כמו גם דוד קלטינס, שסובל מקרע זעיר בשריר הירך האחורי. אנטואן קונטה ויעקב בריהון שסבלו מהתכווצויות שרירים, יעברו בדיקות לבירור חומרת הפגיעה, כאשר לעומתם צפויים יוסי בניון שמתאושש מפציעה ואריק סאבו שריצה עונש הרחקה בגין צהובים, לשוב לסגל ואולי גם להרכב.

בניון
בניון. יחזור לגביע (אודי ציטיאט)

אגב בניון, הוא קיבל כבר בשבת בוקר את ההודעה על כך שלא יכלל בסגל הסופי למשחק, בשל העובדה שבצוות המקצועי העדיפו שלא לסכנו אחרי שחזר לאימונים מלאים רק באמצע השבוע שעבר. נוסף על כך הקשר חש בחילות לפני המשחק מה שתרם להחלטה. לבית"ר סגל שנכון לעכשיו לא עמוק מספיק כדי להתמודד בצמרת הגבוהה, לצד ריצה במקביל במפעל הגביע, ובשלב זה לא ברור כמה שחקנים יצטרפו בחלון של ינואר, אם בכלל. החלוץ היהודי-דני, דיוויד בויסן צפוי להצטרף לסגל עם פתיחת חלון ההעברות, כאשר על הפרק נמצא גם צירוף בלם זר נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי