דיווח בצרפת: הקשר יואן קור מועמד להפועל חיפה

יואן קור
יואן קור | טוויטר

השחקן, שיחגוג בינואר 28, לא בתוכניות של אז'קסיו ונמצא על הכוונת של קלינגר וגם של ריימס הצרפתית. עאבד ואינברום לא יגיעו כי יואב כץ מסרב לשלם את דמי ההשאלה שדורשות קבוצותיהם. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה וריימס מעוניינות בקשר הצרפתי יואן קור, כך מדווחת תחנת הרדיו RMC. קורט, שיחגוג בינואר 28, הוא שחקן כנף שמאל שבעונה שעברה כבש שישה שערים ובישל עשרה במדי גאזלק אז'קסיו מהליגה השנייה. העונה כבש שער בודד והוא לא נמצא בתכניות. קורט גדל בליון ושיחק בעבר גם בסדאן, טרואה וכאמור בגאזלק. לזכותו חמש הופעות במדי נבחרת צרפת עד גיל 20. 

דקות ארוכות עמדו אנשי הפועל חיפה לאחר ניצחון החוץ אמש (שבת), 0:1 על בני יהודה ורבים מהקולות היו קולות שהזכירו את עונת האליפות. המאמן ניר קלינגר והצוות הניהולי ממשיכים שלא להצהיר על אליפות, אך בקרב השחקנים ולבטח בקרב האוהדים התקוות רק מתגברות. 

קלינגר אמר לאחר המשחק: "הדרך שלנו עובדת ואני לא מוצא לנכון לשנות זאת". למרות הנמכת הציפיות, במועדון ציינו את הניצחון כאחד המשמעותיים של העונה במיוחד שהמשחק נערך במושבה. האדומים לא הבריקו בחלק ההתקפי, אבל ידעו לשמור על שער נקי וחמש דקות לסיום אף הצליחה לכבוש בזכות החלוץ המולדבי ראדו גנסארי שאמר בסיום: "כל הקבוצה עשתה משחק טוב מול קבוצה טובה ובמגרש קשה. לא משנה מי הבקיע אלא הכי חשוב הניצחון. שיחקנו טקטית ועמדנו נכון על כר הדשא וידענו שכאשר יגיע המצב שלנו להבקיע אז נעשה זאת". השחקן התייחס למילה 'אליפות' ואמר: "יש עוד דרך ארוכה ויש לנו משחק קשה כל שבוע וניצחנו זה מה שחשוב".

החלוץ עדן בן בסט נפצע עוד בשלהי המחצית הראשונה כאשר התלונן על מתיחה, אבל במועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה קשה ולא מן הנמנע כי החלוץ יהיה כשיר למשחק גביע המדינה מול הפועל פתח תקווה.

במקביל ממשיכים בקבוצה לעבוד על רכש בחלון ההעברות הקרוב. הבלם המקדוני ריסטו מיטרבסקי צפוי לחתום רשמית על חוזה ביום שני וכעת נמשכים החיפושים אחרי שחקן התקפה ישראלי כאשר בשלב זה נראה כי מועמדותם של אור אינברום ואחמד עאבד ירדה מהפרק וזאת לאחר שהקבוצות של השניים דרשו דמי השאלה עבורם. כפי שפורסם כבר בשבוע שעבר הצהיר הבעלים יואב כץ כי אינו מתכוון לשלם דמי השאלה עבור אף שחקן. "קלינגר יצטרך למצוא פיתרון כי השוק הישראלי אינו מלא בשחקני התקפה איכותיים", אמר גורם במועדון.
 

עדן בן בסט. יהיה כשיר לגביע (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי