דן מורי: "הפועל חיפה לא הגיעה למצבים, הגול שלהם הגיע מכדור תועה"

דן מורי
דן מורי | דני מרון

בני יהודה כואבת את ההפסד הדרמטי. אבוקסיס: "הפסד פשוט מעצבן". הבלם: "לא התרגשנו אחרי ניצחונות, נתקן את הטעויות". סורו יוכל ליטול חלק במשחק הגביע מול הפועל ר"ג

(גודל טקסט)

"להפסיד משחק שעשינו בו הכל נכון, תקפנו, החמצנו, שיחקנו טוב ובסוף קיבלנו גול עצמי בדקה ה-85, זה פשוט מעצבן", אמר מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס בסיום ה-1:0 הכואב להפועל חיפה, והיטיב לבטא את רחשי הלב של כל אנשי הקבוצה. ההפסד הזה קטע רצף יפה של ארבעה ניצחונות רצופים ולמרות אי ההצלחה אמש, בקבוצה לא מתכוונים להיכנס למרה שחורה והפנים קדימה לעבר משחק הגביע ביום שישי נגד הפועל רמת גן ולאחריו משחק החוץ הכי קשה בליגת העל, נגד הפועל באר שבע בטרנר.

"היה משחק טוב שלנו ולקבל גול זה כואב בכל דקה, לא רק בדקה ה-85", אמר הבלם דן מורי בסיום המשחק. "אנחנו נשנס מותניים ונרים את הראש. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים, נמשיך לעבוד קשה, אנחנו צנועים ויש גם משחקים כאלה".

התחושה אחרי ההפסד: "אחרי כל ניצחון לא התרגשנו, ברור שהיינו מרוצים מזה וגם אחרי הפסדים, נסתכל לעצמנו בלבן של העיניים ונתקן את הטעויות שהיו וגם הפעם היו לנו טעויות. נתכונן ליריבות הבאות במלוא הרצינות וננסה לקבל את ההחלטות הכי טובות בפעמים הבאות".

מורי
מורי. להרים את הראש (דני מרון)

הבעיה בניצול המצבים: "הפועל חיפה כמעט לא הגיעו למצבים, גם הגול שלהם הגיע מכדור תועה. יש מצבים שהכדור לא נכנס והפעולה האחרונה לא הגיעה. אני גאה בכל אחד מהחברים שלי, באנו צנועים, השחקנים מילאו את ההוראות של המאמנים והפעם לצערי הכדור לא נכנס".

בני יהודה היא מחזיקת הגביע ותרצה לשמור עליו, כאשר בסיבוב הראשון תתארח ביום שישי הקרוב אצל הפועל רמת גן: "לא לוקחים גביע מסיבוב ראשון, אלא רק בגמר. נצטרך לעבור שלב אחרי שלב, נתכונן במלוא הרצינות להפועל רמת גן ואני מקווה שנביא את התוצאה שאנחנו רוצים". ביום שישי הצטרף לאימוני הקבוצה שחקן הרכש החדש, איסמעילה סורו, מחוף השנהב. סורו שמשחק בתפקיד הקשר האחורי, יוכל לשחק באופן רשמי עם פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר ובשלב זה רואים בו השקעה לעתיד, הן בשל גילו הצעיר וגם בשל העובדה שרק לפני פחות מחודש סיים את משחקיו בליגה בבלארוס. ההערכה היא שייקח לו קצת זמן להתאקלם ולהפגין יכולת גבוהה כבר מההתחלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי