גורם באשדוד: בקרוב נדע אם קינדה יעבור למכבי ת"א או לאירופה

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

תורג'מן ושחקניו חגגו את הבריחה מהמקום האחרון בזכות ה-1:2 המפתיע והדרמטי בקריית שמונה, גם שער הניצחון של ב"ש באשקלון הוביל לצהלות. הקשר שהושעה עשוי לעזוב עוד לפני הקיץ, פיבן וג'אן יגיעו בהשאלה?

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד ביצעה אתמול (ראשון) מהפך בארבע דקות סיום המשחק בקריית שמונה נגד הקבוצה המקומית, השיגה 1:2 יקר וזכתה לחגוג. "קיבלנו סוכריות ניצחון בדקות הסיום", אמר המאמן עמיר תורג'מן.

בזכות הניצחון נחלצה אשדוד מהמקום האחרון, עברה את הפועל עכו וצימקה את הפער מהפועל אשקלון ומהפועל רעננה לשתי נקודות בלבד. אוטובוס השחקנים שעשה את הדרך הארוכה מהצפון לדרום צהל פעם נוספת כשהפועל באר שבע כבשה בתוספת הזמן שער ניצחון על הפועל אשקלון. משחקה הבא של אשדוד הוא במסגרת גביע המדינה בחוץ נגד הפועל אשקלון.

הנושא המרכזי בו עוסקת אשדוד מעכשיו הוא לחזק את הקבוצה במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר. לתורג'מן הובטח כי יקבל ארבעה-חמישה שחקנים והשמות אשר מוזכרים להגיע באישור מכבי תל אביב הם איגור פיליפנקה בו מעוניין תורג'מן ושני שחקני בית"ר ת"א/רמלה, יוצאי מחלקת הנוער של מכבי ת"א, שחר פיבן ודור ג'אן אותם אימן תורג'מן גם בתחילת העונה הנוכחית. גם אור אינברום השייך לגנט עשוי להגיע, הרצון הוא לצרפו בהשאלה עד תום העונה.


תורג'מן. ישמח לצרף את אלו שהוא מכיר עוד מימיו בקריית שלום (לירון מולדובן)

ברשימת העוזבים המתוכננת נמצאים אדילסון באהיה וסידני דה פרייטאס שבישל אתמול את שער הניצחון כמחליף. מהמשחק אתמול הושעה בשל עבירת משמעת באימון יום שישי כוכב הקבוצה גדי קינדה ולכך התייחס הבוקר גורם בקבוצה: "בתוך מספר ימים יתברר לאן הולך גדי קינדה ואם זה יהיה לאירופה או למכבי תל אביב. אין עדיין החלטה אם זה יהיה כבר בינואר, לכך הסיכוי נמוך, או רק בסיום העונה".

על גדי קינדה אמר אתמול עמיר תורג'מן: "היה משהו באימון, הוא לא ממושמע עד הסוף וכששחקן עובר את הגבול זאת בעיה גדולה. קינדה הוא כישרון ענק שהחזיק אותנו. יש לו יכולות מדהימות ואם יידע להשתמש בכישרון שלו בצורה נכונה נרוויח אותו בגדול".


קינדה. לא גבוה, אבל קיים הסיכוי שהוא יעזוב בינואר (עדי אבישי)

נודע כי השעייתו של קינדה נבעה מכך שבאימון יום שישי ביקש המאמן מהקשר לרדת להגנה, אלא שהאחרון ענה למאמן ונשלח לרוץ מסביב למגרש. קינדה לא עשה זאת וירד על דעת עצמו לחדר ההלבשה ולאחר האימון הושעה, כשאת מקומו בהרכב בק"ש תפס אוהד רבינוביץ' שהצטיין. "רבינוביץ' קיבל את ההזדמנות שלו וישנם שחקנים נוספים שמוכיחים את יכולתם", הוסיף תורג'מן. "מבחינתי יש דרך ותהליך באשדוד ויש עוד הרבה עבודה ואחרי הניצחון אנחנו שמחים לרגע על 10 דקות גדולות של כדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי