מסתמן: נציגיו של ממן ייפגשו עם הפועל ב"ש כבר בינואר

חנן ממן
חנן ממן | אודי ציטיאט

קפטן הפועל חיפה, שהבטיח לכץ כי לא יקבל החלטה עד שייפגש עמו, עשוי להצטרף לאלופה כפי שפורסם בספורט1. בן בסט, ששב לאימונים, צפוי להיעדר מהסגל מול הפועל פתח תקווה בגביע המדינה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה היא ללא ספק ההפתעה הנעימה של ליגת העל ואחת הסיבות לכך היא הכושר המצוין של הקפטן חנן ממן. הקשר אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה וזוכה להתעניינות של המועדונים הגדולים בישראל. כפי שפורסם בספורט1, כבר באוקטובר גיששו נציגי האלופה הפועל באר שבע אצל ממן ואף הגישו לו הצעה כספית ראשונה.

בסביבתו של ממן הבהירו כי טרם נעשתה פנייה רשמית מהאלופה, אך לא פסלו כי כבר עם פתיחת מועד ההעברות תיערך פגישה בין ראשי הפועל באר שבע לבין נציגיו של השחקן. גם בהפועל חיפה היו רוצים לראות את  ממן נשאר אצלם. יואב כץ הצהיר כבר שהוא מתכוון להציע לשחקן חוזה ארוך טווח. הבעלים צפוי לנחות בישראל בתחילת שבוע הבא ומתכוון להיפגש עם הקשר.

במועדון אמרו שממן הבטיח לכץ כי לא יקבל שום החלטה לגבי עתידו עד שיישב עם הבעלים. ממן בן ה-28 כבש העונה ארבעה שערי ליגה ובישל חמישה נוספים ב-15 הופעות. מלבד הפועל חיפה הוא שיחק גם בהפועל ת"א, בית"ר ירושלים ובוורן בבלגיה.

בדרך לאלופה? ממן (אודי צטיאט)

בינתיים, בקבוצה מתכוננים למשחק גביע המדינה מול הפועל פתח תקווה. עדן בן בסט, שנפצע מול בני יהודה בשבת, חזר לאימונים, אך בצוות המקצועי לא מתכוונים לסכן אותו במיוחד כשביום שני מצפה לקבוצה משחק ליגה מול בית"ר ירושלים, אליו נמכרו עד כה 2,300 כרטיסים לאוהדי הירושלמים מתוך 3,000 שנמכרו למשחק בסה"כ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי