רפואה הורחק מ-2 משחקים ולא יעמוד על הקווים מול מכבי חיפה

אביחי ידין
אביחי ידין | צילום: עדי אבישי

המאמן נענש על התנהגותו מול ראשל"צ ולא ידריך את הקבוצה בגביע. במועדון זועמים: "תמוה ומקומם". האדומים הגיעו לפשרה עם ידין. גלבאן לא יעזוב את ישראל, למרות הצעה מספרד. מחלוקת עם ארבייטמן על גובה החוזה

(גודל טקסט)

מכה להפועל תל אביב: המאמן קובי רפואה הורחק היום (רביעי) משני משחקים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות התפרעותו במהלך ההפסד להפועל ראשון לציון ודבריו הקשים לעבר השופט הרביעי. גם הבעלים איציק ניסנוב הורחק למשחק אחד בעקבות התנהגותו באותו משחק. הקבוצה נקנסה ב-4,000 שקלים על זריקת חפצים על ידי אחד האוהדים.

במועדון זעמו על העונש שספגו והגיבו: "תמוה ואף מקומם שמאמן אשר לא עמד לדין מעולם על הסעיפים שבהם הואשם, נענש בחומרה וללא התחשבות מצד בית הדין. לדיין הוצגו סרטונים אשר נוגדים את דוח השיפוט שהגיש השופט ואף מכתב שכתב מנהל האצטדיון, מר אבי סמובסקי, אשר נכח בקרבת האירוע וכתב במפורש כי לא היה כל מגע בין השניים. קובי רפואה הוא מאמן הוגן, שמעולם לא העליב שופט ומכבד את האיגוד. צר לנו שרגע לפני אחד המשחקים החשובים של המועדון העונה, החליט בית הדין להתעלם מכל הנתונים שהוצגו בפניו ובחר להתמקד בדוח השיפוט בלבד, ללא התחשבות בעברו של רפואה. יחד עם זאת, אנו סומכים על המאמן והצוות המקצועי שיביאו את הקבוצה ברמת מוכנות מקסימלית למשחקים הקרובים".

בעניין אחר, האדומים החלו את המו"מ עם חלוץ מכבי פתח תקווה שלומי ארבייטמן, עליו פורסם לראשונה בספורט1. על פי משתתפי הפגישה, יש פערים בין החלוץ, שקיבל אישור מקבוצתו לעזוב, לבין האדומים בנושא הכספי ואורך החוזה. שני הצדדים יפגשו פעם נוספת כדי לגשר על הפערים.

רפואה שוקל להביא לעמדת המגן השמאלי שחקן זר, לאחר קשיים מול אורי מגבו. השם בו מעוניין קובי רפואה הוא המגן השמאלי של בני סכנין, הברזילאי וונדרסון, אשר יסיים בקיץ את חוזהו. בשלב זה של פתיחת העונה, בני סכנין קצרה בסגל השחקנים שלה ואינה מתלהבת לוותר על וונדרסון כך שקיימת המתנה להתפתחויות.

פדרו גלבאן אשר קיבל הודעה שאינו בתוכניות הקבוצה, קיבל אתמול פנייה לחתום בקבוצה הספרדית לורקה מתחתית הליגה השנייה. גלבאן הבהיר לספרדים כי אינו מתכוון לעזוב את ישראל, וממתין לקבל תעודת זהות ישראלית. לפני כחודש דחה גלבאן הצעה לחתום בקבוצת סינסינטי מהליגה האמריקאית. בקבוצה פועלים לסיים את נושא החתימה עם הקשר אמיר עגייב והרצון הוא שעגייב כבר יהיה בסגל הרחב למשחק גביע המדינה נגד מכבי חיפה ביום ראשון.

גלבאן
גלבאן. יקבל אזרחות בקרוב (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, פשרה הושגה בין הפועל ת"א ואביחי ידין הנמצאים בבוררות בנושא גודל החוזה והשינויים בין החוזה מעידן אמיר כבירי לבעלים החדשים. נשיא בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין, עזר לצדדים להגיע להחלטה כי מתוך 350 אלף השקלים של ידין מתקופת כבירי, קיבל הקשר מחצית מהסכום. את השחקן מיצגים עו"ד רועי רוזן ויובל שדמי ואת האדומים עו"ד משה בן דת ואחד הבעלים זאב גרינברג. ההכרעה לבית המשפט הועברה ע"י הבורר בנימין טמיר.

בהפועל ת"א הבהירו: "השופט איתן אורנשטיין קיבל את עמדת המפרקים. בסך הכל במקום שכר עבודה, אביחי ידין היה צריך לקבל כל חודש 70 אלף שקלים, ולכן מחודש ינואר כשקיבלנו את המועדון אנחנו צריכים לשלם לידין את החלק שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי