הפועל עכו צירפה את הבלם בר הלל ומחפשת שחקנים נוספים

אלדד שביט
אלדד שביט | ערן לוף

הקבוצה של אלדד שביט החלה בתהליך חיזוק הקבוצה בינואר לקראת החלק החשוב של העונה. במועדון יבדקו שחקנים נוספים העשויים להשתחרר מקבוצותיהם. יובל נעים לקראת המשחק: "כולם מבינים את החשיבות"

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל עכו לקראת משחק הליגה מחר (שני, 19:00) מול הפועל אשקלון. בעכו שבעי רצון מהניצחון במחזור שעבר על מכבי חיפה, ומההעפלה לסיבוב הבא בגביע המדינה אבל יודעים כי ניצחון מול אשקלון יכול להיות משמעותי במאבקי ההישרדות.

גם המאמן אלדד שביט מודע לחשיבות המשחק, אך הבוקר באימון המסכם ניסה להרגיע כאשר אמר לשחקניו: "זה משחק חשוב אבל זה עוד משחק על שלוש נקודות. נצטרך להיות מרוכזים לפני כל משחק ולא משנה מול מי אנחנו משחקים". במסיבת העיתונאים אמר המאמן לקראת המשחק: "מדובר במשחק קשה מול יריבה מצוינת. אנחנו צריכים את הנקודות ולבטח כאשר המשחק נערך בבית שלנו. הראש שלנו גם בגביע אבל המטרה העיקרית לשרוד בליגה".

המאמן ממשיך לעבוד בצוותא עם המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו על החיזוקים במהלך חודש ינואר ובמועדון מתכוונים לפנות בימים הקרובים לקבוצות שונות בליגה, בכדי לנסות ולבדוק את רשימת השחקנים המשוחררים ולנסות ולפנות אליהם.

שביט
שביט. המטרה היא הליגה (דני מרון)

בינתיים צירפה הקבוצה את הבלם הצעיר בר הלל שגדל במחלקת הנוער של עירוני קריית שמונה, ואף זכה למספר הזדמנויות בקבוצה הבוגרת של המועדון בשנה שעברה אך העונה הושאל לאסי גלבוע מליגה א'. מבחינה מקצועית שביט ייהנה מסגל מלא לקראת המשחק והקשרים ברונו איבה וגבי קניקובסקי יחזרו לאחר עונש הרחקה. בצוות המקצועי מתלבטים בין לוטם זינו לבין עמראן אלקרינאווי.

יובל נעים: "אנחנו, עכו, רעננה ואשדוד ומבחינתנו זו ליגה נפרדת"
הפועל אשקלון, שמחזיקה ברצף שלילי של 12 משחקים ללא ניצחון בליגה ובגביע, תגיע מחר (שני) לקרב תחתית לוהט, נגד הפועל עכו בידיעה שהפסד נוסף עלול לדרדר אותה אל מתחת לקו האדום, לראשונה מתחילת העונה.

"מצפות לנו עכשיו שתי מלחמות עולם נגד עכו ורעננה", אמר היום גורם בקבוצה, "אבל לפני שמסתכלים רחוק למשחק נגד רעננה, נהיה חייבים לקחת לפחות נקודה במשחק בעכו. חשוב מאוד שלא נפסיד בשני המשחקים הללו. הירידה יכולה להיות מוכרעת על נקודה לכאן או לשם. לכן כל נקודה חשובה, כל תיקו הוא משמעותי ונבוא לעכו כדי לנסות ולנצח את המשחק".

נעים
נעים. דרוך ומוכן (אודי ציטיאט)

למעט החלוץ גודנס אג'אי, שסובל מפציעה בשרירי הבטן, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן יובל נעים, שיעלה עם ההרכב שרץ לאורך מחזורים רבים במהלך הליגה. החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ', שמועמד לשחרור במהלך חלון ההעברות הנוכחי, יקבל צ'אנס בחוד ההתקפה ובקבוצה מקווים לקבל ממנו תפוקה שעשויה לגרום לראשי המועדון לשנות את ההחלטה לשחררו.

"אני חושב שכולם מבינים את חשיבות המשחק", אמר נעים לקראת המשחק, "יש דריכות גדולה. בסך הכל הקבוצה שלנו היא קבוצה טובה, אני מאמין בקבוצה הזאת. אנחנו מסתכלים כרגע על שלוש קבוצות – עכו, רעננה ואשדוד ומבחינתנו זו ליגה נפרדת. נעשה הכל לחזור עם נקודות מעכו ואני מקווה מאד שנצליח".

הרכבים משוערים
הפועל עכו: רם שטראוס, גל שיש, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, עבדי פרחאת, ברונו איבה, גבי קניקובסקי, סיראז' נסאר, עמראן אלקרינאווי (לוטם זינו), פיטר אוניקאצ'י ובן אז'ובל.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אבי מלכה, ברניסלאב יובאנוביץ', אייל משומר, מילאן סמילאניץ', מושיקו לוגסי, רודי חדד, מירקו אורמוש, רמזי ספורי, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי