בשל הקשיים מול קדוש: רעננה סימנה שני שוערים זרים

רן קדוש
רן קדוש | ערן לוף

אחרי שגם המגעים עם חתוכה לא הבשילו לידי חתימה, בקבוצה מהשרון נחושים לחזק את עמדת השוער, וממתינים לתשובה מחאג'י לגבי צירופו של בוזבוקי. ויסקארה גם מועמד, מאיוקה צפוי לעזוב כדי לפנות מקום לזר נוסף

(גודל טקסט)

עסקת העברתו של רן קדוש מהפועל חיפה להפועל רעננה נתקלה הערב (ראשון) בקשיים. אחרי ששוער המשנה של האדומים שחורים, שביקש מניר קלינגר לעזוב לטובת הקבוצה של מנחם קורצקי. התכנון של רעננה הוא להחתים את קדוש לעונה וחצי, כשאסף צור ישמש כשוער המשנה שלו. 




בשל הקשיים עם קדוש והרצון של צליל חתוכה לנהל משא ומתן עם עירוני ניר רמת השרון, קורצקי שוקל לצרף לסגל שוער זר. כזכור, קורצקי שחרר את השוער הסלובקי תומאש קושיצקי לפני מספר שבועות כדי לפנות מקום לשחקן זר בסגל, השם המוביל על הפרק הוא של אלכסנדרו בוזבוקי.


השוער בן ה-24 של ויטוריל, שמתנשא לגובה של 1.87 סנטימטרים, הוא שוער המשנה של גיאורגי חאג'י, שצפוי להכריע לגבי האפשרות שהוא יגיע לרעננה בימים הקרובים. מועמד נוסף הוא גיירמו ויסקארה. הבוליביאני בן ה-25 עשוי להגיע לישראל בימים הקרובים כדי לחתום. בנושא אחר, מסתמן כי החלוץ עמנואל מאיוקה לא יוחתם בהפועל רעננה. הקבוצה מהשרון מעוניינת לצרף בהקדם שחקן הגנה או חלוץ זר.
 


עמנואל מאיוקה. רעננה ויתרה עליו (הפועל רעננה, אתר רשמי)
עמנואל מאיוקה. רעננה ויתרה עליו (הפועל רעננה, אתר רשמי)


הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת ההתמודדות מול מכבי חיפה במחזור אמצע השבוע (רביעי, 20:30, שידור ישיר בספורט1), כאשר עדי נמני ייעדר מההתמודדות מול הירוקים מהכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי