צפו בתקציר: 1:2 יקר לבני סכנין בחוץ מול מ.ס אשדוד

עותמאן
עותמאן | דני מרון

לראשונה ללא פליקס נעים, חואן קרלוס שבר את הרצף השלילי ושמר על חלום הפלייאוף העליון. אזולאי פתח, ג'אבר הוסיף ומאוריסיו רק איזן זמנית. אשדוד נותרה מתחת לקו האדום, עם הפסד בית שביעי העונה

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ממשיכה להתדרדר והיום (שני) רשמה את הפסדה הביתי השביעי העונה כשאירחה את בני סכנין וספגה 2:1. אשדוד טרם ניצחה העונה באצטדיון הי"א. קבוצתו של עמיר תורג'מן נותרה עם 11 נקודות, שתיים פחות מאשר להפועל רעננה וחמש פחות מאשקלון שניצחה היום בעכו. איגור פיליפנקה שהושאל לאשדוד ממכבי תל אביב, ישב היום ביציע והוא אמור להצטרף מידית לאימונים עם חבריו החדשים.

סכנין שנפרדה השבוע מהמאמן פליקס נעים ומעוזרו איימן חלאיילה, הודרכה על ידי מאמן הכושר חואן קרלוס, שרשם ניצחון במשחקו הראשון כמאמן הזמני. במועדון הבהירו כי יש כוונה להביא מאמן בכיר שצפוי להביא עמו עוזר מטעמו.

הרכבים
מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן (בנצי מושל, 77), ויקטור גאנב, אביב סולומון, קרלו ברוצ'יץ', אוהד רבינוביץ' (יובל יעקובוביץ', 46), גדי קינדה, דן ביטון, דין דוד, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.

בני סכנין: מתן עמבר, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, אייהב שאמי (וונדרסון, 80), חאלד חלאיילה, ג'אבר עטאא, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, אוסאמה חלאיילה (ישראל זגורי, 89), לוקאס גאושו (סגס תאמבי, 65).


מוגרבי. חזר בסערה (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 1, 0:1 לסכנין – גאושו מסר למוגרבי שפרץ היטב ובעט, ג'ראפי הדף רע, שלומי אזולאי עט על המציאה וכבש בנגיחה מקרוב.


ברוצ'יץ'. פתיחה איומה לקבוצתו (דני מרון)

דקה 13 – בעיטה נהדרת של מאוריסיו, עמבר הגיב מצוין והדף לקרן.

דקה 28 – כדור קרן הגיע לראשו של אברהם פאס שנגח מצוין מעומק הרחבה, ג'ראפיהגיב היטב וקלט.

דקה 31 – מאוריסיו דהר לרחבה ומעשרה מטרים שחרר בעיטה שטוחה חזקה שטסה ליד הקורה והחוצה.

דקה 33 – אזולאי השאיר כדור נהדר לאוסאמה חלאיילה שהיה קרוב לכיבוש השני, ג'ראפי היה במקום והדף לקרן.


עצבני וטרוד על הקווים. עמיר תורג'מן (דני מרון)

דקה 48 – בן זקן העביר כדור רוחב מימין, סארי פלאח שלח רגל כדי להרחיק, הכדור ניתז לכיוון שער סכנין, אך טס מעל המשקוף של עמבר.

דקה 60, 1:1 – קרן לאשדוד, הכדור הוגבה על ידי ביטון לרחבה, מאוריסיו בעט מהאוויר לרשת. שערו החמישי של החלוץ העונה.

דקה 74 – מוגרבי פרץ משמאל וספק הגביה, ספק בעט לשער, ג'ראפי יצא טוב וקלט.

דקה 79, 1:2 לסכנין – עטאא ג'אבר התרומם נהדר לכדור חופשי שהוגבה על ידי עותמאן לרחבה ומחמישה מטרים נגח פנימה והחזיר את היתרון לאורחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי