בן זקן: אנחנו רוצים להישאר במקום הראשון בטבלה

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה בסמי עופר: "אנחנו שמחים ותוססים, הקהל נתן הרגשה של משחק בית". קלינגר: "נשדדנו. אולי נהיה הראשונים שינצחו את ב"ש בטרנר". שכטר: "הניצחון הכי חשוב העונה". צפו

(גודל טקסט)

6,200 אוהדים צהובים שחורים עלו צפונה וראו את בית"ר ירושלים מנחילה הערב (שני) הפסד בית ראשון להפועל חיפה העונה בליגה עם 0:2 ענק. קבוצתו של בני בן זקן המושמץ טיפסה למקום הראשון בטבלה באופן זמני בזכות שערים של וארן הלוהט (33) וחן עזרא (59). למרות זאת, הקהל שוב קרא למאמן שלא שיתף את יוסי בניון להתפטר.

בני בן זקן סיכם: "זה היה ניצחון מאוד חשוב מבחינת הטבלה ומבחינת התחושות. ניצחנו קבוצה קשה וטובה שהפסידה רק פעם אחת עד כה. הרבה מאוד לחימה ורצון. הקבוצה שמחה, תוססת ומנצחת. אני חושב שזה ניצחון מאוד קשה ובעקבות כך זה מרגיש קצת מעבר למשחק רגיל. אנחנו לא בהתחלה של הליגה, אבל בסופו של דבר זה רק שלוש נקודות".

היחס מהקהל: "בסופו של דבר כולי תקווה שהקהל יהיה שמח ויעריך את השחקנים. אמרתי מהתחלה שהתפקיד שלי ושל הצוות הוא להפוך את הקבוצה לטובה יותר ולמנצחת. יש לנו דרך לעשות וזה נראה יותר טוב לאחרונה".


נתנו תחושה של משחק בית. 6,200 אוהדי בית"ר בסמי עופר (ערן לוף)

המטרות: "הקבוצה רוצה להיות למעלה ולנסות להיאבק על מה שאפשר בהתאם למקום שבו נהיה. כרגע אנחנו במקום טוב ורוצים להישאר בו. הקהל שלנו נתן לנו היום תחושה של משחק בית. בית"ר צריכה להיות דומיננטית ולרצות לנצח בכל מגרש בארץ. אנחנו רוצים ומשתדלים, לא תמיד זה הולך, אבל אנחנו במגמת שיפור".

"זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה", הצהיר איתי שכטר בסיום. "זה היה מקום שני נגד שלישי ועברנו את הפועל חיפה בטבלה. הקהל שלנו, אין דבר כזה, הם דחפו אותנו קדימה. להשיג ניצחון כזה זה כיף ונהדר, שאפו לכל השחקנים הגברים. מצפה לנו משחק קשה מאוד בשבת בקריית שמונה, זה אחד המגרשים הכי קשים בארץ. אליפות לא מדברים אלא עושים על המגרש. אנחנו מסתכלים משבוע לשבוע. כשנגיע למשחקי הסיום נדבר. בני חלק בלתי נפרד מאיתנו והוא עושה עבודה מצוינת. הוא מרוכז בעבודה שלו ומגיע לו יותר קרדיט. אני בטוח שכל ניצחון ייתן יותר שקט לבני ולנו. בקרוב אחתום על החוזה החדש".

ניר קלינגר המאוכזב הסביר בסיום: "סיימתי להתבשל, עברתי את הגיל הזה. אני לוקח את המשחק ומסתכל ומנסה להבין. היינו צריכים לתת את הדגש על הדברים שקרו בגביע. לא עשינו את הפעולות האחרונות כמו שצריך. לא בעטנו טוב לשער, בטח במחצית השנייה ששלטנו בצורה מוחלטת והגענו למצבים קורצים. שוב החמצנו. לצערי, כמו שאמרתי, אני צפיתי את זה ביום חמישי. פעם אתה שודד ופעם אתה נשדד".


יחתום בקרוב על החוזה החדש. איתי שכטר (ערן לוף)

הסיבות להפסד: "זה לא עניין של לתת ליריבה לשחק. הרגשנו שאנחנו יכולים ללחוץ על בית"ר. הם לא הגיעו למצבים עד לשער הראשון. הייתה לנו אנרגיה טובה ושלטנו במשחק. לא הרגשתי סכנה ואז בית"ר כמו בית"ר משום מקום ועם הרבה כישרון ואתה בפיגור. לא נבהלתי. עלינו טוב לחצי השני, היינו חדורים ועשיתי שינויים בשביל לחזור למשחק. ספגנו את השני וגם אז לא נשברנו. אם היינו כובשים שער אחד היינו משווים כאן גם ל-2:2, אבל בסוף זה מתקזז".

הפועל באר שבע בטרנר ביום ראשון: "כל משחק הוא קשה. גם היום היה קשה. אולי אנחנו נהיה הראשונים שינצחו בליגה בטרנר, אולי יהיה לנו את המזל והיכולת. אנחנו צריכים לקחת את זה שהיינו טובים היום ולתקן את זה שספגנו שערים קלים. היינו במשחק עד הסוף והיו לנו המון מצבים בחצי השני. נפסל לנו שער שאני לא יודע מה היה שם. רצינו מאוד לחזור ואני גאה בשחקנים. מתחילת העונה אני אומר לשחקנים לא לקחת את התוצאה למשחק הבא – לא ניצחון ולא הפסד".

חיזוק בינואר: "רצינו להביא את השחקנים שאנחנו צריכים מהר בפתיחת החלון ושהם יהיו מוכנים כבר למשחק הזה מול בית"ר. זה לא צלח, אבל אנחנו עובדים מאוד קשה. אנחנו צריכים להתחזק בהתקפה, השחקנים בחלק הקדמי צריכים אוויר, אנחנו יודעים את זה ואני מקווה שכבר מחר הכל יתבהר".


קלינגר ובן זקן בסיום. שחקן התקפה ינחת בהפועל חיפה כבר מחר? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי