ניניס עזב בדמעות אחרי שיחה עם אבי לוזון: "היו צעקות"

סוטיריס ניניס
סוטיריס ניניס | עדי אבישי

היווני של מכבי פ"ת פרץ בבכי אחרי הניצחון 0:2 על עירוני קריית שמונה, ולווה החוצה על ידי שינו זוארץ. מימר שספג קריאות "תתפטר" במהלך המשחק: "מקווה שיחזרו לעודד אותנו", לוזון לקהל: "באים לקלל? אל תבואו"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה רשמה 0:2 חשוב על עירוני קריית שמונה, אך הרוחות בקבוצה לא רגועות. במהלך המשחק נשמעו קריאות רבות למאמן שרון מימר להתפטר, ובסיום נראה שחקנה היווני של הקבוצה, סוטיריס ניניס, עוזב את המגרש כשהוא בוכה.

עדי ראיה סיפרו לספורט1 שחזו בניניס משוחח על אבי לוזון, וסיפרו ששמעו צעקות. שינו זוארץ ליווה את ניניס החוצה ותמך בשחקן שהוקפא. הכל החל כשניניס זכה לתמיכת הקהל, שהניף לכבודו את דגל יוון במהלך המשחק, הודה לאוהדים וחיבק אותם. בסיום שוחחו כ-30 מהם עם לוזון שאמר להם: "אם אתם באים מראש לקלל, אל תבואו".

מימר סיכם: "עברנו תקופה לא פשוטה. המון לחץ. אני רוצה להקדיש את הניצחון לאבי לוזון ושינו זוארץ שעשו השבוע מעשים של אנשים גדולים והרגיעו את השטח ותמכו. הניצחון הזה מגיע להם".

ניניס
ניניס. לא נעים (דני מרון)

הקריאות נגדו: "מהניסיון אני יודע לא לקחת את זה למקומות רעים. אני מקווה שיחזרו לעודד אותנו. נקווה להציג כדורגל יותר טוב ולקחת נקודות. אני מבין את האוהדים כי הייתה תקופה פחות טובה, אבל בתקופה כזאת אנחנו צריכים אותם איתנו ובזמנים כאלה אנשים נמדדים, כמו אבי ושינו. נצטרך לייצר המשכיות, אנחנו לא רוצים להיגרר לתחתית והניצחון עזר לנו לקבל ביטחון שאני מקווה שנביא נגד סכנין".

על דמארי: "אנחנו מאוד רוצים את עומר אבל כרגע הוא שחקן מכבי חיפה. אם נוכל להביא אותו נעשה את זה".

בצד המפסיד התייחס חיים סילבס לתוצאה: "האדום שיבש את התכניות ונאלצנו להוציא שחקן התקפה כדי לאזן את המשחק. עד הגול פ"ת לא הגיעו באמת למצב, אבל ספגנו. זה אדום רביעי שלנו בארבעה משחקים, היה קשה. כולם נתנו הכל ואנחנו צריכים להתאושש".

סילבס
סילבס. ועכשיו נגד בית"ר (דני מרון)

התקופה האחרונה: "דברים קורים במשחק. אנחנו כל פעם מתאוששים ובונים מחדש למשחק הבא. יש לנו קבוצה טובה, אבל יש לנו חוסר מזל וחוסר אחריות. אנו נענשים על טעויות קטנות. אנחנו נעבוד ונכין את הקבוצה כמו שצריך מול בית"ר. נקווה שלא נקבל שם אדום, כי זה צריך להיעצר. זה לא רציני לדבר עכשיו על מטרות במרץ. צריך קודם לצבור נקודות והמטרה שלנו כרגע המשחק מול בית"ר כדי לצאת מהתקופה הרעה. ש פער בין הדרך שלנו לתוצאות. כדורגל זה לא תחרות מלכת יופי, צריך להביא תוצאות. קורים לנו דברים לא טובים לאחרונים וצריך לצאת מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי