ברק בכר: "לא חושב שאנחנו צריכים חיזוק, הכל תלוי בנו"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע לא התרגש מה-0:0 מול בני יהודה, ובעיקר יצא מרוצה מהחזרה למקום הראשון. יוסי אבוקסיס: "רק מי שלא שיחק כדורגל רואה דברים שלא רואים בתוך המגרש"

(גודל טקסט)

בשורה התחתונה, הפועל באר שבע העפילה הערב (שלישי) בחזרה למקום הראשון בליגת העל, ועברה את בית"ר ירושלים בנקודה. האלופה סיימה ב-0:0 מאכזב עם בני יהודה, וברק בכר סיכם את ההתמודדות.

"מאוכזב. לא הצלחלנו לייצר מצבים אז התוצאה משקפת", פתח המאמן, "הם שיחקנו טוב, עמדו נכון והקשו עלינו בחלק ההתקפי. ניסינו הכל, לא הלך והפנים קדימה".

החילוף של פקהארט: "לפעמים מנסים דברים, ללכת על כל הקופה. בשלב כלשהו הבנו שאנחנו חשופים והגבנו לזה. נצטרך לשים לב לזה בעתיד".

פקהארט
פקהארט. צריכים שערים (דני מרון)

החולשה העונה: "אנחנו מסתכלים על עצמנו ויודעים שהדברים תלויים בנו. הליגה יותר חזקה, המאבק פתוח ויש יותר קבוצות למעלה, אבל אנחנו דואגים רק לעצמנו ונעשה הכל כדי לשוב ליכולת המוכרת. משבוע לשבוע אנחנו מנסים לעשות הכל כדי להיות יותר טובים".

חיזוק: "ינואר זו לא מילת קסם. אנחנו צריכים לשפר את מה שקיים, כי מה שקיים הוא מספיק טוב, ואני לא חושב שאנחנו צריכים חיזוק".

מנגד הסביר יוסי אבוקסיס את שאגות השמחה בסיום: "היה 'יש' כי לקחנו נקודה במגרש הכי קשה בארץ. מאכב כי שיחקנו יוצא מן הכלל, הנעת הכדור, מתפרצות, רק המסירה האחרונה לא הייתה טובה. סגרנו אותם בצורה יוצאת מן הכלל. קצת מרוצה מהנקודה, אבל קצת מאוכזב כי בשום משחק שלי פה בעבר לא הצגתי יכולת כזו. נקודה חשובה מאוד".

ואלסקיס
ואלסקיס. יוסי לא כועס (דני מרון)

המסירה שלא נמסרה של ואלסקיס: "רק מי שלא שיחק כדורגל רואה דברים שלא רואים בתוך המגרש. כנראה שהוא לא ראה והוא היה קרוב לשער, אין לי כעס בכלל. אני גאה מאוד בשחקנים".

התקופה הלא טובה: "מה שחסר לנו זה לחזור לדיוק במסירת האחרונה, אני בטוח שנשפר את זה. זה מסוג המשחקים שאתה לא בונה על נקודות במהלך העונה, בשבת יש לנו משחק מאוד קשה שאנחנו חייבים לנצח".

רכש: "אם שחקן מסוים יעזוב אז אולי נצרף שחקן. אני לא מאמין במהפכות בינואר, אין יותר מדי מציאות. אני מעדיף להתמקד ולשפר את השחקנים שלי. אם יהיה מישהו שמתאים נחשוב על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי