ג'ורדי קרויף: "טל בן חיים לא יעזוב אותנו בינואר"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב החמיא ליריבה אחרי ה-0:3. ערן לוי: "הם קבוצה מספיק טובה שלא צריכה עזרה מאיש כזה או אחר על המגרש. אני לא אמור לשמוע שחקני מכבי תל אביב מקללים אותי, ואם כן אני אחזיר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה 0:3 על מכבי נתניה, ולאור איבוד הנקודות של הפועל באר שבע והפועל חיפה, היא רחוקה בסך הכל שתי נקודות מהמקום הראשון.

המאמן ג'ורדי קרויף סיכם: "אני חושב שאנו ראויים לניצחון. במחצית השניה החמצנו הרבה הזדמנויות, אני שמח בשביל קיארטנסון שאחרי שהחמיץ פנדל כבש צמד. שמרנו על רשת נקיה, אהבתי את הדרך שנתניה שיחקה התקפי גם עם עשרה שחקנים ואני מאוד מעריך את זה, בטח על רקע החינוך שקיבלתי בבית".


על יצחקי:
"אנחנו יודעים שברק יצחקי שחקן טוב, צריכים להיזהר כשאנחנו משתמשים בו. גולסה וריקן לא במאה אחוז כשירים, ברק הוא שחקן של רגעי קסם. אני חושב שוב שאנחנו מרוכזים ואגרסיביים. אנחנו מקבלים ביטחון, זה מה שאנחנו צריכים להתרכז בו. כרגע נתרכז במשחק הבא".

קרויף
קרויף. מחמאות לנתניה (אריאל שלום)

איבוד הנקודות של ב"ש: "עדיין יש מרחק מהם, אנחנו צריכים לזכור את זה וחייבים לבוא כל משחק עם תשוקה לנצח. טל בן חיים לא יעזוב, בטח אחרי שאיגור פיליפנקה עזב".

כובש השער הראשון, ברק יצחקי, סיפר על שער הבכורה שלו בליגה העונה: "כיף. ידענו שזה משחק מאוד חשוב עבורנו, היו לנו כמה מפגשים איתם והם תמיד עשו חיים קשים. אני שמח שפתחתי את המשחק".


מעמדו:
"אין לי בעיה שאני עולה מהספסל ומביא שינוי. במשחקים האחרונים כן פתחתי ואני עדיין לא בכושר מלא, תמיד אני רוצה לשחק יותר אבל לפעמים צריך לעשות את זה מהספסל כדי לשמור על עצמי. אני אעביר מסר לג'ורדי שלא יתרגל כי אני רוצה לשחק".

יצחקי וקיארטנסון
יצחקי וקיארטנסון מבסוטים בנתניה (אריאל שלום)

החיבוק לקרלוס גרסיה: "העוזרים משקיעים ולפעמים רצים יותר מאיתנו באימונים. אנחנו לא מתעניינים במה קורה עם קבוצות אחרות, שמח שבמשחקים האחרונים אנחנו ביכולת טובה. בתחילת העונה האמנתי שאנחנו קבוצה טובה ויש חבר'ה טובים. יש כמה חדשים שהגיעו, חלק נקלטו טוב וחלק פחות. יש חלון העברות ונראה מה יהיה".

בצד השני, סלובודאן דראפיץ' יצא מאוכזב: "אני מסתכל על המשחק הבא. לא צריך לחשוב על התבוסה, אני חושב שנתנו הכל וכשמשחקים עם עשרה שחקנים נגד מכבי תל אביב זה קשה אבל ננסה לקחת נקודות מאשדוד".

ההתמודדות עם ההרחקה: "ניסינו כל מיני דרכים כדי להישאר במשחק, הגנתית אם סוגרים כמו שצריך אפשר להוציא תוצאה יותר טובה. נסתכל הלאה".

דראפיץ'
דראפיץ'. מאוכזב (ערן לוף)

היכולת: "זה בא בתקופות, לפעמים בספטמבר נראים יותר טוב מאשר בפברואר. אני מקווה שההפסד ייתן לנו מוטיבציה. חבל לי על האדום".

ערן לוי התעמת עם יואב זיו, מנהל מכבי תל אביב, ודיבר על כך בסיום: "יואב חבר שלי טוב, במקרה הוא עמד לידי ואמרתי לו מה אני חושב. אני לא אמור לשמוע אנשים שמקללים אותי, אם שחקן של מכבי תל אביב ידבר אלי בצורה כלשהי אני אענה. נראה לי שהייתי באוגוסט בן 32 וכל החמודים שמעירים? זה לא רלוונטי".

על הפנדל והאדום: "שיחקנו נגד קבוצה מאוד טובה שלא צריכה עזרה מאדם כזה או אחר במגרש. החלטת שיפוט זה חלק מכדורגל, לפעמים זה יפה לפעמים מכוער. כואב לי, הדבר הכי יפה שאפשר לקחת זה הקהל. בראש ובראשונה התקפיד שלי כקפטן זה לחזק את סלובו. אני שמח שמכבי נתניה נמצאת איפה שנמצאת, זה חלק מהכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי