הפועל חיפה תנסה להחתים את איבנצ'יץ' לפני המשחק בב"ש

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

ניר קלינגר לא חש בטוב, אך ישוב מחר לאימונים לקראת המשחק בראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1). חלוץ הפועל אשקלון שוחרר מהפועל אשקלון והרצון הוא לסגור איתו בהקדם. במועדון בטוחים: "ננצח בטרנר"

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד ביום שני לבית"ר ירושלים, שהיה ההפסד הביתי הראשון של העונה, בהפועל חיפה מקווים לחזור למסלול ההצלחות במשחק החוץ מול הפועל באר שבע. בחיפה מודעים לכך שמצפה להם קרב קשה מול האלופה, ומכירים את הסטטיסטיקה לפיה אף קבוצה עדיין לא ניצחה בטרנר. בכל מקרה בחיפה כבר שברו לא מעט שיאים חיוביים ומקווים לעשות זאת גם ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1).

המאמן ניר קלינגר חולה ונעדר מהאימון היום, אך צפוי לחזור מחר כדי להכין את הקבוצה. במקביל להכנות לקראת משחק הליגה הקרוב, בחיפה ממשיכים בחיפוש אחר מועמדים פוטנציאליים להצטרף ובראשם החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' מהפועל אשקלון. החלוץ שוחרר מקבוצתו, ובמועדון מקווים שיחתום לפני המשחק בב"ש. הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה נכחו הבעלים יואב כץ, עוזר המאמן מאיר בן מרגי והבלם ניסו קפילוטו.

כץ: "נגד בית"ר שיחקנו טוב והפסדנו, אני מקווה שנגד באר שבע נשחק טוב, ננצח ונחזור למקום הראשון. אנחנו בצמרת הגבוהה אחרי המחזור ה-17, התחלנו את השבוע ברגל שמאל ואני מקווה שנסיים את המחזור הקרוב ברגל ימין. אומרים שאי אפשר לנצח בטרנר? תמיד יש פעם ראשונה".

טרנר
טרנר. בהפועל חיפה לא חוששים מהמבצר (דולב פרץ)

רכש: "חיזקנו את הקבוצה בהגנה, ננסה לחזק אותה בהתקפה. אנחנו מדברים עם מספר שחקנים, אנחנו מקווים שזה ייסגר. יוסיפ איבנצ'יץ' מועמד, הוא אחת האופציות שלנו".

בן מרגי הוסיף: "באר שבע קבוצה חזקה ומאומנת, הרבה שחקנים טובים בהגנה ובהתקפה. נצטרך לבוא למשחק מרוכזים ומפוקסים. כשאתה טועה נגד באר שבע אתה משלם ישר. ניר יחזור אלינו בסוף השבוע אחרי שיבריא, ונגביר את ההכנות. נראה כאילו כולם חיכו להפסד נגד בית"ר. היה פנצ'ר. נגד קבוצות מהרמה הזאת אסור לך לטעות. אתה טועה ומשלם, זה מה שקרה במשחק הזה. נעביר מסר לשחקנים שאסור שזה יקרה נגד באר שבע. אסור שניפול בדברים הקטנים. היה לנו משחק טוב, הגענו להרבה מצבים ולא הבקענו. אני מאמין שנפתיע את באר שבע וננצח".

מאבק הצמרת: "המאבק יהיה צמוד עד הסוף. קבוצות צמרת לא היו מאבדות נקודות מול הקטנות, העונה כן. פעם באר שבע לא הייתה מאבדת נקודות מול בני יהודה, העונה זה קורה. מי שתהיה מפוקסת, תיקח את האליפות".

בן מרגי
בן מרגי. מילא את מקומו של קלינגר החולה (ערן לוף)

ניסו קפילוטו חתם: "בית"ר הגיעה לשני מצבים טובים וכבשה פעמיים. הראנו עליונות 70 דקות מהמשחק. בית"ר במקום הראשון, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. נצטרך לעשות את העבודה בבאר שבע. עוד לא ראינו את המשחק שלה, אבל נראה אותו ונלמד אותה. ננסה לנצח שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי