קריאף שוחרר מק"ש ומעוניין לשוב לבית"ר ירושלים. התפתחויות בימים הקרובים

אופיר קריאף. חושף הכל
אופיר קריאף. חושף הכל | צילום: יוני אריאלי

הקשר עשוי לחזור לקבוצת נעוריו, אך שכרו הגבוה מהווה מכשול. אשקלון תנסה לצרפו מיידית. קריאף מסר: "אוהב מאוד את האנשים בק"ש ומודה להם על הכל. הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה".

(גודל טקסט)

הקשר אופיר קריאף סיים הבוקר (חמישי) את דרכו בעירוני קריית שמונה. הקשר שלא שותף ולו במשחק אחד בלבד מתחילת העונה, הגיע להסדר עם ראשי קריית שמונה על שחרורו למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה.

המועדון הוציא הודעה רשמית בה נכתב: "מועדון הכדורגל עירוני קריית שמונה והשחקן אופיר קריאף הגיעו להבנות לגבי סיום חוזה עבודתו של השחקן במועדון. עירוני ק"ש מבקשת להודות לאופיר קריאף על תרומתו למועדון ומאחלת לו המון בהצלחה בהמשך הדרך". קריאף עצמו ביקש להודות בחזרה: "אוהב מאוד את האנשים כאן ומודה להם על הכל. הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה".

כזכור כבר במהלך הקיץ הודיעו במועדון לקריאף כי הוא רשאי למצוא קבוצה אחרת, אך השחקן החליט להישאר בצפון. בסביבתו סיפרו כי הוא מחזיק במספר אופציות כמו הפועל אשקלון, הפועל עכו והפועל חיפה וכבר ימים הקרובים הוא יקבל החלטה על עתידו. השחקן באופן טבעי מעדיף לשחק בקבוצה גדולה, ואחת האופציות שעלו היא בית"ר ירושלים, אך נראה כי הקבוצה מהבירה לא תרצה לעמוד בדרישות הכספיות של השחקן, אם כי צפויות התפתחויות בימים הקרובים. הפועל אשקלון תעשה מאמצים לצרפו באופן מיידי.

קריאף בן ה-26 גדל בבית"ר ואף שימש כקפטן הקבוצה אחרי עונת הצ'צ'נים והעימות בין אלי טביב לאריאל הרוש. בקיץ 2015 עבר למכבי חיפה ואחרי עונה אחת הצטרף לעירוני ק"ש במדיה שיחק אשתקד 26 משחקים וכבש שני שערים. כעת, כאמור, מעוניין קריאף לשוב לבית"ר. 

קריאף בימיו בבית
קריאף בימיו בבית"ר. יחזור הביתה? (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי