מכבי ת"א לרפאלוב: קדם את מעברך, בקיץ לא יהיה לך מקום

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | דני מרון

הצהובים לוחצים על הקשר לסגור מול ברוז' במהירות כדיי לא להכניס את המועדון ללחץ של זמן. "כשאצילי פצוע, אין עוד שחקנים פרט למיכה שיציבו שחקן מול שוער", מסבירים בקריית שלום את נחיצותו. קינדה מתקרב?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הבהירה לאחרונה לליאור רפאלוב כי הוא רצוי בקריית שלום אבל עליו לקדם בזריזות, יחד עם סוכנו דודו דהאן, את המעבר לקריית שלום ולא להכניס את המועדון למלכוד של לחץ זמן בסוף חלון ההעברות. במועדון אומרים כי רפאלוב מודע להצעה הכספת המכובדת שקיבל מהצהובים, אבל עליו להוביל את המהלך מול קבוצתו קלאב ברוז'.

לקשר הובהר עוד כי אם לא יצליח לנחות בקריית שלום בחלון הנוכחי, הוא כבר לא יהיה בתוכניות של מכבי תל אביב בקיץ. גורם במועדון הסביר את הרצון להביא עכשיו את רפאלוב: "חוץ מדור מיכה, אין לנו עוד שחקנים שיודעים לחתוך הגנות ולהציב שחקן מול השוער. הספרדי חוסה רודריגס אינו קשר קדמי טכני ועומר אצילי עדיין פצוע". עם זאת למאמן ג'ורדי קרויף ברור כי רפאלוב כמעט ולא שיחק העונה וייקח לו זמן להתאקלם. בשבוע הבא תתקיים שיחה נוספת עם הקשר והמו"מ מולו יתבהר סופית.

במקביל נמשכות השיחות עם מ.ס. אשדוד לגבי גדי קינדה. ייתכן שמכבי תל אביב תעביר לקבוצה מעיר הנמל זר (שמו של כריסטיאן באטוקיו עלה) משום שהיא רוצה בקשר כבר עכשיו.

מאז הניצחון 0:3 על מכבי נתניה וצמצום הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד שהמאבק על התואר יהיה אך ורק מול המוליכה הפועל באר שבע. בקבוצה מכבדים את בית"ר ירושלים והפועל חיפה, אבל מדברים אך ורק על אלופת השנתיים האחרונות מבירת הנגב כקבוצה שעמה יתקיים המירוץ על החזרת התואר לקריית שלום.


קינדה. יגיע בכל זאת בינואר? (דני מרון)

שחקני הקבוצה נחו היום (חמישי) ויתכנסו בשלושת הימים הבאים (שישי, שבת וראשון) לאימוני בוקר (11:00) לקראת המשחק ביום שני (21:00) באצטדיון "סמי עופר" נגד מכבי חיפה. למרות היכולת הלא מרשימה ברוב המשחקים האחרונים הצהובים זכו בגביע הטוטו, ליקטו ארבעה ניצחונות ליגה רצופים (ושישה בכל המסגרות כשהם סופגים פעמיים בלבד) ויצרו מומנטום חיובי בקבוצה. השחקנים מנותקים מחלון ההעברות שנפתח ואינם יודעים איזה שינויים יערוך קרויף בינואר כדי לבצע את קפיצת המדרגה ולהתחזק במאבק על תואר האליפות.

בקריית שלום ייפרדו בתוך מספר ימים מטינו סוון סושיץ' ראשון כדי לפנות מקום לקשר אחורי זר. ג'ורדי אינו מתכוון להיפרד עכשיו מרודריגס וייפרד מבאטוקיו אם יימצא לו מועדון באירופה. עד כה יש קשיים במהלך. עד כה שוחררו רק איגור פיליפנקה ומתן בלטקסה. הבעלים מיץ' גולדהאר והמנכ"ל בן מנספורד אינם מתכוונים להגדיל את סגל השחקנים ומבהירים כי לקריית שלום יגיעו שחקנים חדשים רק במקום מי שיעזבו את המתחם. ביום שישי יתברר מצב הפציעה מתחת לברך של אלירן עטר והאם יהיה כשיר למשחק נגד מכבי חיפה.


יצחקי. רוצה יותר דקות (אריאל שלום)

במשחק הליגה נגד מכבי נתניה עלו 11 שחקנים שלא פתחו בהרכב, כמה ימים קודם, נגד בני ממב"ע (0:3) בסיבוב ח' בגביע. האמירה "מכבי ת"א א' ומכבי ב' " מחלחלת ומורגשת בקרב השחקנים. קרויף אמנם דוחה את האמירה על הרכב בכיר ועל שחקני משנה אבל לשחקנים כמו עטר, ארון שוינפלד, טל בן חיים, אופיר דוידזדה וברק יצחקי זה ברור. יצחקי אף העביר לאחר הניצחון על נתניה מסר על כך שברצונו לקבל יותר דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי