גרשון: מכבי ת"א זה משחק שונה, אין אופציה אחרת מאשר לנצח

רמי גרשון
רמי גרשון | .

בלם מכבי חיפה התייחס למפגש מול הצהובים ביום שני (21:00) והוסיף: "צריכים להסתכל ממשחק למשחק, יש בקבוצה שחקנים מאוד מוכשרים", הקהל: "היה מרגש לראות אותם שמחים", לוזון: "אוהבים אותו"

(גודל טקסט)
המחזור ה-18 בליגת העל ינעל ביום שני (21:00), כאשר מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. הירוקים יגיעו להתמודדות לאחר שני ניצחונות ברציפות, דבר שלא קרה בכרמל זמן רב.


בקיץ האחרון רמי גרשון חזר לישראל לאחר תשע שנים בבלגיה ובסקוטלנד, וכבר בהופעותיו הראשונות במדי מכבי חיפה הפך לקפטן הקבוצה. גרשון אמר לאחר ה-0:3 על הפועל רעננה: "זה רגע שמאוד חיכינו לו. היה לנו הרבה מאוד לחץ, והייתה לנו התפרצות של שמחה שמראה את השחרור של הלחץ. אנחנו ניקח את הניצחון הזה בכדי לנסות ולהוציא תוצאות טובות יותר".



לקראת מכבי ת"א והציפייה ממנו להנהגת הקבוצה: "באופן אישי אני מנסה לעשות מקסימום ולקח לי זמן להתאקלם לקבוצה, אבל אני כולי תקווה שביחד עם החברים נצליח להוציא את הקבוצה לדרך חדשה ולהביא אותה למקום שהיא צריכה להיות. אנחנו עובדים מאוד קשה בשביל זה. לגבי מכבי ת"א אז יהיה משחק שונה לגמרי, אבל הקהל שלנו מאחורינו ואנחנו באים לנצח. אין אופציה אחרת".


רמי גרשון והחברים חוגגים מול רעננה (דני מרון)
רמי גרשון והחברים חוגגים מול רעננה (דני מרון)


פלייאוף עליון: "בשלב זה אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק, ולא לעשות חישובים ולהסתכל קדימה בצורה זהירה".


שחקנים צעירים: "כיף גדול וכאחד שלא גדל במועדון כיף לראות שחקני בית משחקים בהרכב. יש למכבי חיפה מחלקת נוער נהדרת, ומיד שהגעתי אמרתי לעצמי שיש כאן שחקנים צעירים מוכשרים ואין לי ספק שנוכל להנות מהם עוד בעתיד".


הקהל: "היה מרגש לראות את הקהל שמח. כאב לנו לראות אותם במשחקים רבים מאוכזבים ועצובים בסיום. זה היה מאוד חשוב לנו לשמח את הקהל, ומבחינתנו זה היה שחרור של לחץ שהיינו בו. כיף להיות שמח".


אוהדי מכבי חיפה.
אוהדי מכבי חיפה. "חשובים לשמח את הקהל" (דני מרון)


ההגעה לחיפה ולא למכבי ת"א: "מבחינתי זה לא היה ככה. אף אחד לא דיבר אלא עם הסוכן שלי, ככה שאני לא יודע כלום. אני לא מתרכז בעצמי אלא בקבוצה, וזה חשוב לקבוצה ולקהל שלנו, ככה שזה הדבר היחיד שמעניין אותי".


הקהל המועט מול רעננה: "אני לא חושב. מבחינתנו הרגשנו שיש הרבה קהל. הם באו בגישה של לעודד ולתמוך, זה מאוד עזר לנו. אני שמח שכבשנו את השער הראשון, והוכחנו לעצמנו מה אנחנו שווים".


היותו שחקן הגנה: "בכדורגל המודרני ההגנה וההתקפה מוטלת על כולם אז זה לא קשור, אנחנו צריכים לחשוב כקבוצה ולא כיחידים".


ג'ורדי קרויף. רדף אחר גרשון (ערן לוף)
ג'ורדי קרויף. רדף אחר גרשון (ערן לוף)


השוני בין גיא לוזון לצוות החדש: "לכל אחד יש את הדרך שלו. לפעמים הולך לאחד ולאחר פחות. אנחנו מאוד אוהבים את גיא, ועכשיו גם את רוב ואיתי. אנחנו מרגישים בנוח, וצריכים להיות מאוחדים כדי להגיע לתוצאות".


הביקורות: "אני לא לוקח שום דבר אישי ולא מניח הנחות. אני לא מקשיב, אומנם קורא, אבל לא מקשיב ואחרי כל משחק אני נכנס למחשב ורואה במה טעיתי, ומה צריך לשפר. זה קשה להיות במצב שקבוצה לא מצליחה ומצפים ממך, אבל אני יכול להבטיח את המקסימום שלי וביחד עם הקבוצה ננסה להשתפר בהמשך".


גיא לוזון בחיפה. החשקנים עדיין אוהבים אותו (ערן לוף)
גיא לוזון בחיפה. החשקנים עדיין אוהבים אותו (ערן לוף)


בתוך כך, לאחר הניצחון המשכנע על הפועל רעננה ביום רביעי (0:3), מקווים במכבי חיפה להמשיך את רצף ההצלחות גם מול מכבי תל אביב ביום שני. אתמול זכו השחקנים ליום חופשי והיום כבר החלו בהכנות לקראת המשחק מול הצהובים. בחיפה מאמינים כי האצטדיון יהיה מלא לאור ההצלחה בשבוע האחרון ומקווים להשיג תוצאה חיובית גם מול הקבוצה של ג'ורדי קרויף.


הצוות המקצועי רוב מאס ואיתי מרדכי לא צפויים לערוך שינויים משמעותיים בהרכב הקבוצה, כאשר לסגל צפויים לחזור הקשר גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי שנעדרו בגלל פציעות. בחיפה הביעו סיפוק מהישארותו של דמארי ומקווים כי עוד יתרום משמעותית העונה. בקבוצה הבהירו כי יש להם רצון להשאיר את גילי ורמוט שחתם לפני חודש על חוזה חדש, אך טענו מצד שני כי אם השחקן יבקש לעזוב אז חיפה לא תעמוד בדרכו של השחקן. כזכור, כפי שנחשף בספורט1 הפועל תל אביב פנתה לשחקן שעל פי אנשי הפועל לא פסל את ההצעה.


אל אימוני קבוצת הנוער מצטרף סופיאן חביבו, קשר בן 18 שנחת להתרשמות. חביבו נמנה על סגל הנבחרת הצעירה עד גיל 20 של ניז'ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי