קוסטיקה: עסקת סאבו נפלה בגלל שדמארי לא הגיע

דמארי
דמארי | ערן לוף

עוזר מאמן מכבי פ"ת דיבר לקראת המפגש מול בני סכנין (שבת, 18:00, ספורט4). סיבוק נפצע באימון ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק. מנגד, חואן קרלוס מתכנן להמשיך עם המערך ההתקפי, קנדיל יפתח

(גודל טקסט)

תומאש סיבוק, בלם מכבי פתח תקווה, ספג שניות לפני תום האימון היום (שישי) חבלה בקרסול לאחר היתקלות בחלוץ שלומי ארבייטמן והוא נמצא בספק למשחק  בשבת (18:00, פריצות למשחק בספורט4) מול בני סכנין. הצ'כי יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ובקבוצה מאמין שיעלה מול הקבוצה מהמגזר.

קודם לכן השתתף סיבוק במסיבת העיתונאים לצד עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה (המאמן שרון מימר חולה ואינו צפוי לעמוד על הקווים). בנוגע להרכב הרי שעודד אלקיים יפתח בעמדת המגן הימני, רישאר סומא כמגן שמאלי, עידן אדהנני כבלם שלישי ואילו גרגורי טאדה, לפחות לפי התרגול,  צפוי לקבל את הקרדיט בחוד. 

"עברנו תקופה לא קלה. הניצחון האחרון חיזק אותנו ונתן לנו ביטחון, "סיפר קוסטיקה. "המטרה היא המשכיות, אנחנו מקווים סוף סוף לחבר שני ניצחונות, לברוח מהתחתית ולהסתכל טיפה למעלה".

על המשבר בין הקהל למימר: "במהלך המשחק אין ספק שזה השפיע. אנחנו צריכים את הקהל איתנו. שרון ואבי דיברו איתם בסוף המשחק ואני מקווה שזה עזר והם יחזרו לעודד".

היריבה: "המפגש מול סכנין מאוד חשוב. הם קבוצה מצוינת. התכוננו אליהם היטב ואני מקווה שנעשה את זה. מצפה לנו משחק מאוד קשה".


השוק דל. דמארי (דני מרון) 

אי הגעתו של עומר דמארי וסוגיית הרכש: "זה שינה לנו את התכניות. אם חשבנו שאפשר להביא עוד שחקן פרט לחלוץ זה נפל. היום, אם נביא בכלל, זה יהיה רק חלוץ זר. השוק הישראלי מאוד דל, אבל אני מאמין שעד סיום החלון נתחזק בעוד שחקן – שניים ואולי בעוד זר אחד". במועדון התעניינו לגביו ומימר האמין כי העובדה שסאבו גם עושה עבודה הגנתית וגם יודע לספק מספרים יכולה לעזור לקבוצה, אך בשל עסקת דמארי שכרגע לא יוצאת אל הפועל המשא ומתן תקוע.

הרצון לצרף את אריק סאבו: "מכיוון שדמארי לא הגיע, העסקה עם סאבו נפלה. אנחנו רוצים חלוץ ויש לנו מקום לעוד זר אחד".

הפציעות הרבות בסגל: "הפציעות הן חלק מהכדורגל. יש לנו מספיק שחקנים טובים שיכולים למלא את השורות, אבל כמובן שנצטרך יותר עומק".

עתידו של אורי מגבו: "מגבו יישאר בקבוצה, בייחוד אחרי שפסר נפצע. אין לנו הרבה עומק שאנחנו יכולים לשחרר שחקנים".


יסתדרו בלעדיו? פסר (דני מרון) 

סיבוק הוסיף: "אני מאוד שמח להבקיע את שער הבכורה שלי כאן. במשחקים הקודמים שלנו היו לנו כמה מצבים שלא כבשנו מהם ובמשחק הקודם הצלחנו להבקיע שני שערים משני מצבים. לפעמים אתה צריך מזל. במשחקים הקודמים הגענו למצבים אבל לא כבשנו ורק השערים מביאים לתוצאה טובה, אז מה שהיה חשוב זה לקחת את הנקודות. אני מקווה שתהיה לנו יותר יציבות לעשות כמה תוצאות טובות".

העימותים עם הקהל: "ברור שהאוהדים לא מרוצים מהתוצאות אבל הם צריכים לראות גם שכל משחק אנחנו מגיעים למצבים אך לא כובשים מהם. אנשים רוצים לראות ניצחונות".

שיתוף הפעולה המשופר עם ז'והאן מרסיאל: "הגיעו אלינו השנה מאמן חדש ושחקנים חדשים. היחידים כמעט שפתחו בעונה שעברה ונשארו השנה הם נאור פסר ורומריו פירס. לפני שנתיים עברתי מבשיקטאש לבורסאספור וגם באותה עונה הוחלפו משהו כמו 12 שחקנים שהיו טובים אבל היה קשה להתחבר. אבל גם לקבוצות כמו מנצ'סטר סיטי ופאריס סן ז'רמן ייקח זמן להתחבר אם הם יביאו 12-13 שחקנים. ברור שהיינו צריכים זמן להתחבר ואני מקווה שככל שיעבור הזמן נשתפר אפילו יותר". 


נשאר. מגבו (דני מרון) 

הרכב משוער: יוסי גינצבורג, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, עידן אדהנני, רישאר סומא, רומריו פירס, יניב בריק, מנור סולומון, לידור כהן, גרגורי טאדה. 

אבו יונס לשחקנים: "כל הכבוד על הניצחון אבל צריך המשכיות"
לאחר שבועות רבים של אכזבות שכללו גם את פיטוריו של פליקס נעים, דווקא השבוע נשמעו קולות שמחה ושביעות רצון בבני סכנין. במועדון היו מרוצים מהניצחון על מועדון ספורט אשדוד, שהרחיק אותם מהתחתית הבוערת וכעת מקווים להמשיך את הרצף גם מול מכבי פתח תקווה. מי שזכה ללא מעט מחמאות הוא המאמן הספרדי חואן קרלוס, שפרט להיותו מאמן כושר, משמש גם כמאמן זמני עד מציאת מאמן קבוע. קרלוס יעמוד גם מחר על הקווים ולא מן הנמנע כי במקרה של ניצחון יישאר גם עד תום העונה. הבוקר ערך הספרדי אסיפה טקטית ארוכה, במהלכה התמקד על הנקודות החזקות של פתח תקווה.

יו"ר מוחמד אבו יונס הגיע לאימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים: "מגיע לכם כל הכבוד על הניצחון השבוע אבל צריך המשכיות. אם תמשיכו במחויבות הזאת אז נצליח ואם ננצח מחר אז נוכל להסתכל למעלה". מבחינה מקצועית לא צפויים שינויים רק שבמקומו של החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו, שעזב סופית את הקבוצה ואף עזב את ישראל, יפתח מוחמד בדארנה. קרלוס מאמין כי ההרכב ההתקפי ימשיך להביא תפוקה כאשר בחלק הקדמי יפתחו גם פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ואוסמה חלאיילה הצעיר שזוכה להערכה מהצוות המקצועי. השוער מחמוד קנדיל יחזור לשער לאחר עונש הרחקה. עידן שמש הפצוע ישוב לסגל.


המערך ההתקפי ישתלם? שחקני סכנין (דני מרון) 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אברהם פאס, אייהב שאמי, חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי, ג'אבר עטאא, שלומי אזולאי, אוסמה חלאיילה, מוחמד בדארנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי