צפו בתקציר: צמד של צ'יבוטה נתן לבני יהודה 1:2 על עכו

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | אודי ציטיאט

אז'ובל הפתיע את הכתומים כבר בדקה ה-16 עם שער אדיר, אך החלוץ השתלט על שני כדורים חוזרים במחצית השנייה כדי לקבוע מהפך יקר עבור אבוקסיס ושחקניו, שחזרו לנצח. בוזגלו מתח את שריר הירך האחורי והוחלף

(גודל טקסט)
אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ונטולי שערי זכות, בני יהודה יכולה לחייך אחרי שגברה 1:2 על הפועל עכו לעיני 2,250 צופים באצטדיון המושבה, במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל.


דווקא נועלת הטבלה פתחה טוב יותר את המשחק ובדקה ה-16 בן אז'ובל קיבל כדור במרכז המגרש, המשיך לעבר השער של זובאס וניצל עמידה רעה של השוער הליטאי כדי לירות כדור ממרחק של כ-25 מטרים מהשער כדי לכבוש את ה-0:1 המפתיע לזכות החבורה של אלדד שביט. המארחת ניסתה להשוות, אך סבלה מהחמצות של נריוס ואלסקיס, כשהפועל עכו לעומתה המשיכה להיראות טוב יותר אך לא הצליחה לתרגם את זה להכפלת היתרון עד הירידה להפסקה.



הכתומים עלו למחצית שנייה אחרת לגמרי והציגו עליונות מהרגע על המגרש, ובדקה ה-54 כדור של ואלסקיס פגע בקורה ומאוויס צ'יבוטה היה במקום כדי לכבוש שער ראשון עבור הכתומים מאז ה-23 בדצמבר. בני יהודה המשיכה ללחוץ בלי הפסקה, אך סבלה מהחמצות של החלוץ הליטאי ומשחק גדול של השוער האורח רם שטראוס. בין לבין, אלמוג בוזגלו הספיק למתוח את שריר הירך האחורי וירד מהמגרש בדקה ה-63 לטובת מתן חוזז.



אוהדי בני יהודה. ראו שער זכות ראשון מאז דצמבר (אודי ציטיאט)


רק בדקה ה-79 יונתן כהן שעלה מהספסל בעט כדור מחוץ לרחבה ופגע בקורה השמאלית של שטראוס, אך צ'יבוטה שוב היה במקום כדי לעוט על  הריבאונד ולקבוע מהפך ששחרר הרבה מאוד לחץ אצל החבורה של יוסי אבוקסיס.


עוד לפני המשחק, החלוץ פייסל מוליץ', שנמצא בדרכו להפועל תל אביב, נותר מחוץ לסגל האורחת לאחר ששוחח עם המנהל המקצועי דניאל סטאנצ'ו ביום חמישי, בשיחה שהגיעה לטונים גבוהים. לשחקן הובהר כי לאחר המשחק תתקבל החלטה באשר לעתידו, אולם הוא הודיע לראשי המועדון שהוא חולה. בתגובה לכך נמסר מהמועדון: "באימון האחרון השחקן התלונן על מתיחה, לכן לא הוכנס לסגל".



צ'יבוטה והחברים חוגגים מהפך חשוב (אודי ציטיאט)


הרכבים
בני יהודה
: אמיליוס זובאס, בן תורג'מן (אלי בלילתי 86), עאיד חבשי, דן מורי, מאור קנדיל, סתיו פיניש, רועי גורדנה (אליאל פרץ 60), יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, אלמוג בוזגלו (מתן חוזז 63), נריוס ואלסקיס.


הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, גל שיש, מתן בלטקסה (עמראן אלקרינאווי 60), ברונו איבה (לוטם זינו 81), גבי קניקובסקי, סיראז' נסאר, פיטר אוניקאצ'י (דילן דמראווי 70), בן אז'ובל.


מהלך המשחק
דקה 1: איבה בעט כדור מחוץ לרחבה, מעל המשקוף של הכתומים.


דקה 10: כדור שנהדף רע על ידי הגנת עכו הגיע לבן תורג'מן שירה אותו מקצה הרחבה לפינה הימנית הרחוקה והחוצה.


דקה 16, 0:1 להפועל עכו! אז'ובל קיבל כדור במרכז המגרש, המשיך קדימה, וכ-25 מטרים מהשער ניצל עמידה רעה של זובאס כדי לירות את הכדור לפינה השמאלית הגבוהה של השוער הליטאי.



אז'ובל חוגג את השער הגדול (אודי ציטיאט)


דקה 20: עכו כמעט הכפילה את היתרון. כדור של אז'ובל הגיע לבלטקסה שהגביה אותו נהדר משמאל  לאוניקצ'י, בעט אותו לרשת החיצונית.


דקה 24: התקפה טובה של הכתומים הסתיימה בבעיטה של צ'יבוטה כשבעה מטרים מהשער, ישר לרשת החיצונית. למזלו הקוון הורה על נבדל.



דקה 45+1: ואלסקיס העביר כדור לבוזגלו, שבעט החוצה.


דקה 47: ואלסקיס בעט כדור מקצה הרחבה, מעל המשקוף של שטראוס.


דקה 54, בני יהודה משווה ל-1:1! ואלסקיס בעט כדור לקורה מ-10 מטרים, צ'יבוטה השתלט על הריבאונד והשווה מקרוב.



צ'יבוטה. השווה מקרוב (אודי ציטיאט)


דקה 61: בוזגלו השאיר את ואלסקיס לבד ברחבה מול שטראוס, אך הליטאי בעט משבעה מטרים ונהדף על ידי שטראוס לקרן.

דקה 62: אליהו בעט כדור כ-35 מטרים מהשער, זובאס הדף בקלות.


דקה 63: בוזגלו שמתח את שריר הירך האחורי הוחלף בחוזז.



יעקב בוזגלו מודאג ביציע. עוד בן נפצע? (אודי ציטיאט)


דקה 68: הצלות גדולות של שטראוס מול ואלסקיס ויונתן כהן מנעו מהפך למארחת.

דקה 79, 1:2 לבני יהודה! יונתן כהן בעט שטוח מחוץ לרחבה ופגע בקורה השמאלית, צ'יבוטה היה במקום וקבע מהפך מקרוב.





צ'יבוטה בטירוף אחרי השער (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי