הפועל תל אביב פנתה ליוסי בניון: "רוצים שתעלה אותנו ליגה"

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

פרסום ראשון: ראשי האדומים שוחחו עם נציגים בקהל והתבשרו כי רבים ישמחו אם גילי ורמוט ישוב, אך החשש מסירוב הוביל לפנייה לבית"ר ירושלים, טביב לא סירב. מוליץ' ביקש מראשי עכו לקבל את השחרור

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הגבירה בסוף השבוע את הניסיונות לצרף את החלוץ הסרבי של הפועל עכו פייסל מוליץ' ובמקביל החלה במגעים עם החלוץ הצרפתי של הפועל רעננה ג'ורדן פושה, כל זאת במקביל להמתנה לתשובתו של גילי ורמוט ממכבי חיפה – כשדווקא בנושא זה ישנה התפתחות מעניינת.


לספורט1 נודע שהמאמן קובי רפואה ביקש מראשי הקבוצה לצרף את יוסי בניון מבית"ר ירושלים, שלמקרה שעסקת גילי ורמוט תיפול בסופו של דבר. גורם בכיר מאוד במועדון אישר לספורט1 את הפרטים והבהיר: "זה מהלך שיהיה קשה מאוד להוציא לפועל, נראה איך זה יתפתח. ביקשנו ממנו שיצטרף ויעלה אותנו ליגה". יתרה מכך, אותו גורם סיפר כי שיחה נערכה עם אלי טביב, שנתן אור ירוק לראשי הפועל ת"א לשוחח עם הקשר. כידוע, בניון בשבועות האחרונים כמעט שלא משחק בבית"ר ירושלים ועתידו כעת לוע בערפל וקיים ספק אם יסיים את העונה בבירה.





בכל הנוגע לחלוץ הפועל עכו פיסל מוליץ', שכפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 כבר סיכם עקרונית על הגעתו ואף נכח במתחם חודורוב, קיים שיחה בסוף השבוע שיחה קשה עם ראש המערכת בהפועל עכו דניאל סטנצ'ו וביקש להשתחרר לאלתר להפועל תל אביב. מוליץ' טען כי הוא מבקש להציל את הקריירה שלו, הרי שגם כך הוא על תקן שחקן ספסל כיום. בהפועל עכו טענו כי השחקן הודיע שהוא חולה וביקש שלא לשחק מול בני יהודה. 


מאמן הפועל עכו אלדד שביט אמר בראיון בסיום המשחק: "אני לא מעורה בפרטים, יש בעיה בינו להנהלה. ההחלטה שמוליץ' לא יהיה בסגל לא הייתה החלטה מקצועית שלי, נראה איך זה ייפתר". מתברר שמי שמונע את המהלך הוא האיש הקובע בהפועל עכו דודו דהאן, שבינו למוליץ' קיימת מערכת יחסים קלוקלת. בהפועל תל אביב ממתינים להתפתחויות שיהיו בימים הקרובים ומאמינים שהחלוץ הסרבי אכן יגיע בקרוב למתחם חודורוב.



מוליץ' בהצגתו במועדון. מעוניין להתקדם (אתר רשמי)


שחקן נוסף שהפועל תל אביב מבקשת לצרף בחלון ההעברות הוא החלוץ הצרפתי של הפועל רעננה ג'ורדן פושה, מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה. הפועל רעננה קיבלה פנייה בסוף השבוע מהפועל תל אביב בנושא פושה ועל פי גורמים המעורבים במהלך המאמן מנחם קורצקי ייתן אור ירוק למהלך עזיבת פושה, לו חוזה גם לעונה הבאה, אם יימצא חלוץ זר שיירשם במקומו של עמנואל מאיוקה. כזכור, הפועל תל אביב לא החתימה בקיץ את פושה בשל דרישה כספית גבוהה של הצרפתי.


בנושא גילי ורמוט, לספורט1 נודע שנמשכות השיחות עם השחקן ועל פי גורם בהפועל תל אביב ורמוט ימתין לראות את מעמדו במכבי חיפה בשני המשחקים הקרובים וכך גם להבין את הכוונות המקצועיות של הצוות כלפיו. במועדון שוחחו עם אוהדים ולהבנתם רוב גדול של הקהל יתמוך בהחזרתו.


המאמן קובי רפואה חלה בסוף השבוע בשפעת, אבל לא ויתר על שני אימוני סוף השבוע אליהם הגיע חולה, כמו גם למשחק קבוצת הנוער אותו עזב בשל השפעת במחצית לצדם של בעלי המועדון האחים ניסנוב במעקב אחרי שחקן ההתקפה עמית מלכה אותו החל רפואה לשלב במשחקי הקבוצה הבוגרת בשבועות האחרונים.


הקבוצה תגיש היום או מחר בקשה להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגה לקיים את שני משחקי הרדיוס נגד הפועל עפולה ועירוני נשר באצטדיון בנתניה. המשחק מחר (שני ) נגד בית"ר ת"א/רמלה יתקיים באצטדיון המושבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי