סוכנו של קואנקה לספורט1: איסק לא רוצה לעזוב את ב"ש

קואנקה
קואנקה | אודי ציטיאט

ולדיבייסו חשף פגישה שקיים הקשר עם בכר שהבטיח: 'אני רואה את המאמץ באימונים, הדברים יכולים להשתנות', והוסיף: "השחקן בטוח שהוא יכול לעזור לקבוצה להעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

עתידו של הקשר הספרדי איסק קואנקה ממשיך להעסיק את ראשי הפועל באר שבע והיום (ראשון) סיפר סוכנו פרנססק ולדיבייסו לספורט1 על פגישה שקיים עם מנכ"ל האלופה אסי רחמים ושיחה שנערכה בין השחקן למאמן ברק בכר.

"המאמן ברק בכר לא להאמין תקופה ממושכת בקואנקה ללא שום סיבה נראית לעין. הוא שלח אותו ליציע ולא שיתף אותו במשחקים האחרונים. בעקבות כך קיימתי פגישה עם מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, על מנת למצוא פתרון למצב הקיים".

במהלך הפגישה הבנו כי הקו המנחה של הקבוצה הוא לוותר על השחקן, אם תהיה לו הצעה מקבוצה אחרת ולסיים את דרכו במועדון ברוח טובה. ההצעה לא התקבלה על ידי השחקן מכיוון שהוא משוכנע שהוא עדיין לא הפגין את יכולותיו, ויכול לעזור רבות לקבוצה. בהתאם לכך, החליט השחקן לקיים שיחה עם המאמן ברק בכר ולמצוא פתרון למצב הנוכחי".

"איסק לא מעוניין ולא היה מעוניין בשום שלב כזה או אחר לעזוב את הפועל ב"ש. הוא משוכנע שהוא יכול לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה העונה, ואף להעפיל עמה לליגת האלופות בעונה הבאה. לאחר שפנה לבכר, אמר לו המאמן שהוא מעריך את הגישה שלו ושהוא מאמין שהדברים עוד יכולים להשתנות, בהתחשב בכך שלשחקן יש הרבה איכויות, והוא רואה את המאמץ וההשקעה שלו באימונים".

איסק קואנקה. לא רוצה לעזוב (אודי ציטיאט)
איסק קואנקה. לא רוצה לעזוב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי