קיארטנסון: "סמי עופר מדהים, אולי לכן יש לי שם יותר מוטיבציה"

וידאר קיארטנסון מול עומרי גלזר
וידאר קיארטנסון מול עומרי גלזר | ערן לוף

חלוץ מכבי תל אביב חגג את הניצחון על מכבי חיפה, וכבר מתכונן לחזרה לשם עוד תשעה ימים לשמינית גמר גביע המדינה. השער של באטוקיו עשוי לגרום לצהובים להשאירו, הצהובים רוצים את מאור קנדיל מבני יהודה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סגרה את פער הנקודות מהפועל באר שבע לאחר ה-1:3 אמש (שני) באצטדיון סמי עופר על מכבי חיפה. רק שער בודד מפריד עכשיו בין המקום הראשון לשני ובסגנית האלופה ממשיכים לסמן את ב"ש כיריבה הראשית במאבק על תואר האליפות, לפני הפועל חיפה ובית"ר ירושלים. כבר היום יפתחו ההכנות למשחק הבא בנתניה נגד הפועל אשקלון והדיבורים על חזרה לכרמל בעוד תשעה ימים לשמינית גמר גביע המדינה נגד הירוקים נדחים.

ג'ורדי קרויף סיכם: "אנחנו צריכים להיות מרוצים מהניצחון. להמשיך להסתכל משחק אחרי משחק וצריכים להיות יותר אגרסיביים ולהעניש על טעויות. באופן כללי אנחנו מרוצים מהנקודות ומההופעה של המשחק. השתפרנו בחודש האחרון, הראינו אופי. ההגנה הפכה ליציבה יותר והבקענו יותר שערים. אני לא חושב על הפער שהיה אז ולא מדבר על הרגע הכי קשה שהיה לי. צמרת הטבלה מאוד צפופה ויש לנו עוד הרבה מה לשפר".

על דור מיכה, בלקמן וטל בן חיים: "אי אפשר להציב את דור בעמדה אחת כי הוא נע על כל המגרש, פעם בימין ופעם בשמאל וזה חלק מהיכולות הטובות שלו. ניק יודע להחזיק כדור ולאפשר לשחקנים אחרים להצטרף להתקפה. אני לא חושב שטל צריך לשחק כמגן ימני, זו לא העמדה שלו. החוזקות שלו הן כבלם. כאשר שחקנים לא משחקים הם מאוכזבים ואני מבין אותם כי הם חושבים שהיו יכולים לתרום. כרגע השיטה החדשה עובדת והשחקנים מרגישים איתה בנוח. זה לא אומר שבכל משחק לא נהיה ערוכים לשינוי השיטה בהתאם למצב".

קיארטנסון
קיארטנסון. אוהב לחגוג בסמי עופר (ערן לוף)

וידאר קיארטנסון הוסיף: "אני מרגיש טוב באצטדיון המדהים הזה. זה איצטדיון מדהים לשחק בו ואולי בגלל זה אני מגיע למשחקים כאן עם יותר מוטיבציה. לא קל לשחק נגד מכבי חיפה, הם תמיד עושים לנו חיים קשים. הגישה שלנו טובה במשחקים האחרונים ואם נמשיך כך, נוכל להגיע לטופ. נתרכז במשחק נגד הפועל אשקלון ורק אחר כך בגביע נגד מכבי חיפה. אני שמח בשביל באטוקיו שהבקיע. החברים בקבוצה עוזרים לי להבקיע. האמנתי כשהפער היה גדול בצמרת שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר והמשחקים האחרונים אנחנו מגיעים עם גישה אחרת".

הקשר כריסטיאן באטוקיו, שמועמד לעזוב, נכנס כמחליף וכבש שער שיכול לשנות את החשיבה בצוות המקצועי כלפיו. שרן ייני ואלי דסה לא שיחקו אתמול. ייני בשל מחלה ואילו אלי דסה שהתלונן על מיחושים באגן נשלח ע"י הצוות המקצועי והרפואי למנוחה. בקבוצה מעוניינים להחתים כגיבוי לדסה את מאור קנדיל מבני יהודה, ותמורתו עשויים להעביר את יונתן הכהן, המושאל כעת לכתומים, בתוספת לסכום כספי. אם המהלך לא יקרה כעת הוא עשוי לקרות בקיץ.  הקשר אבי ריקן ממתין לקבל הצעה כספית חדשה ומשודרגת לחוזה ארוך טווח, כשנכון לעכשיו המנכ"ל בן מנספורד עדיין לא הביא את המהלך לכדי חתימה על חוזה.

בתוך כך, למרות בקשת המשטרה, בית משפט השלום בחיפה סירב להאריך את מעצרו של אוהד הקבוצה רז מזרחי בן ה-26 מרמת גן, שנעצר במהלך המשחק בסמי עופר בחשד שתקף אוהד צהוב אחר וגרם לו לחבלות. במטה מחוז חוף של המשטרה מסרו מוקדם יותר ש"ימוצה הדין עם האוהדים הנוקטים באלימות במגרשי הספורט", אך השופטת טל תדמור זמיר הורתה על שיחרורו לאלתר של מזרחי. עם זאת, השחרור מתעכב בעקבות כוונת המשטרה להגיש ערעור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי