אלדד שביט התפטר מעכו, דודו ביטון חתם עד תום העונה

דודו ביטון
דודו ביטון | אתר רשמי

המאמן שלא היה מרוצה משאיפות החיזוק של ההנהלה, הודיע היום להנהלה על רצונו לעזוב: "רציתי להתחזק באופן משמעותי, ההנהלה התנגדה", טוויזר מונה במקומו. החלוץ הצטרף: "אעשה כל שביכולתי לתרום"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 2:1 לבני יהודה שביסס את הפועל עכו בתחתית ליגת העל, אלדד שביט סיים היום (שלישי) את דרכו כמאמנה של הקבוצה. המאמן נפגש עם הנהלת המועדון ודרש הבהרות לגבי החיזוק בינואר, אך כשתשובתם לא ענתה לציפיותיו החליט לעזוב. "רציתי להתחזק באופן משמעותי בחודש ינואר באותם שחקנים שהאמנתי שיכולים לעזור לנו", אמר שביט לאחר הפגישה. "ההנהלה הביעה התנגדות והחלטתי לעזוב את הקבוצה".

שביט כבר הצהיר בסוף השבוע כי הקבוצה חייבת חיזוק מיידי והחיזוק צריך להגיע משחקנים בכירים ולאו דווקא שחקנים מהליגה הנמוכה. גורם במועדון אמר: "שביט מבין כי ככה אין שום סיכוי להישאר, ואם ההנהלה לא תעשה מאמצים ללכת לכיוון שלו אז הוא לא ימשיך". מי שצפויים להמשיך בעכו הם עוזריו דוד מרטן שהצטרף לפני כחודש מהפועל ירושלים ואיציק טוויזר, שהקבוצה הודיעה כי יחליף את שביט לעת עתה, ככל הנראה משום שהוא מחזיק בתעודת פרו.

בתוך כך, הקבוצה חזרה אתמול להתאמן לאחר ההפסד לבני יהודה, ובמועדון כבר חושבים על המשחק בשבת מול האלופה הפועל באר שבע. במועדון מודאגים מהעובדה שהיריבות לתחתית ממשיכות לאגור נקודות, בזמן שעכו אומנם מציגה יכולת גבוהה במחצית הראשונה, אך סובלת באופן שיטתי מירידה משמעותית במחצית השנייה.


שביט. רצה להתחזק באופן משמעותי (אודי ציטיאט)

במועדון מסבירים את הירידה בעיקר בכושר הגופני של השחקנים ובכך שאין תחרות משמעותית על ההרכב ורוב השחקנים משחקים את כל המשחקים, מה שגורם לעומס רב. במועדון ממשיכים לחפש אופציות לחיזוק הן בגזרת הישראלים והן בגזרת הזרים, כשלאחרונה עלה שמו של החלוץ דודו ביטון כמועמד להצטרף לקבוצה, והחלוץ חתם בקבוצה כפי שפורסם בספורט1.

ביטון, שלא שיחק באף קבוצה מאז תחילת העונה, בדק אופציות בחו"ל ואחרי שלא מצא הסכים להגיע לפחות עד תום העונה. "דודו חלוץ מצוין, אבל הוא לא בכושר משחק וייקח זמן להכניס אותו לעניינים. מצד שני, כל שחקן טוב יעזור לנו במצב שלנו", אמרו במועדון. ביטון לא פתח בהרכב באף משחק כבר למעלה משנה, ומשחקו האחרון היה בהפועל תל אביב אי שם במאי 2017. ביטון אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף לקבוצה ואעשה כל שביכולתי לתרום מניסיוני הרב, להשיג את המטרה העיקרית של הקבוצה והיא הישארות בליגת העל".


דודו ביטון. מצטרף לעכו (אתר רשמי) 

בגזרת הזרים נראה כי החלוץ הניגרי סאנדיי עמנואל לא יחתום. עמנואל נבחן במשך השבוע האחרון ואתמול שותף במשחק האימון מול עירוני נשר מהליגה הלאומית. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 והניגרי לא הרשים כלל. חלוץ קבוצת הנוער, איתי מורנו, כבש את השער לעכו. בנוסף בקבוצה צפויים לקבל החלטה ביממה הקרובה לגבי עתידו של החלוץ פייסל מוליץ'. כפי שפורסם בספורט1, מוליץ' מבוקש בהפועל תל אביב ונראה כי לאחר שיחות בין השחקן ונציגיו לבין ראשי עכו, יגיעו הצדדים לסיכום על פרידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי