איתמר ניצן סובל מקרע בשריר הארבע ראשי, ייעדר כחודש

איתמר ניצן
איתמר ניצן | ערן לוף

לפני המפגש מול עפולה סיבוב ח' בגביע המדינה (20:00), החששות בעירוני קריית שמונה התאמתו בנוגע למצבו של השוער, שנפגע מול בית"ר ירושלים. במועדון סיפרו לקראת הערב: "נעשה את המיטב ונגיע עם מקסימום ריכוז"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה קיבלה היום (שלישי) בשורה צורמת לפני המפגש מול הפועל עפולה בסיבוב ח' של גביע המדינה ב-20:00. איתמר ניצן, שנפגע בשבת מול בית"ר ירושלים, סובל מקרע בשריר הארבע ראשי וייעדר לפחות חודש מהמגרשים. השוער עבר בדיקה אצל רופא מומחה שלאחריה התברר כי סובל מקרע. בתחילה קיוו בקריית שמונה כי השוער סובל ממתיחה, אך הבדיקה הראתה תוצאות שונות לחלוטין.

מי שצפוי להחליף את ניצן הוא שוער המשנה מהדי זועבי. בינתיים הקבוצה מתכוננת למשחק גביע המדינה הערב מול עפולה. בקריית שמונה מבינים כי מדובר בהזדמנות האחרונה עבור השחקנים להציל את העונה: "נרצה לשמח את הקהל ואת איזי", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "נעשה את המיטב ונגיע עם מקסימום ריכוז". עומר לקאו שהרשים בשבת צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט ואילו הבלם מרקוס דיניז והמגן סאן מנחם יחזרו לסגל לאחר שריצו עונש הרחקה בשבת. 



ייעדר כחודש. ניצן (ערן לוף) 

הרכבים משוערים:
עירוני קריית שמונה: מג'די זועבי, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, עומר לקאו, אחמד עאבד, נייג'ל האסלבנק, שובל גוזלן (שון וייסמן).

הפועל עפולה: רון שושן, סהר בן מנשה, גיזי דורבור, דימיטרי ריזוק, ניב סרדל, דודי טויטו, ערן אזרד, נתנאל גולדמן, עומר צלישר, יובל שאוואט, מטיאס מרטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי