עסקת קנדיל: מכבי ת"א מנסה להקדים את מכבי חיפה

מאור קנדיל
מאור קנדיל | עדי אבישי

הצהובים רוצים לסכם עם מגן בני יהודה כבר בינואר. בן חיים, שוינפלד ועטר בתמונת ההרכב לקראת המשחק מול אשקלון. קרויף וגרסיה כבר מכינים את השינויים הטקטיים לקראת משחק הגביע בשבוע הבא

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב קיבלו היום (רביעי) מנוחה ויחזרו מחר להכנות לקראת המשחק בליגה ביום ראשון נגד הפועל אשקלון. בעוד שבוע יצאו שוב הצהובים לאצטדיון סמי עופר למשחק הגביע נגד מכבי חיפה כצוות המאמנים מכין תכנית מקצועית שתשליך מהניצחון בליגה למשחק בשבוע הבא. עוזרו של ג'ורדי קרויף, קרלוס גרסיה, עקב ביום ראשון האחרון אחרי הפועל אשקלון במשחקה נגד הפועל רעננה.

קרויף יערוך מול אשקלון מספר שינויים כפויים בהרכב בשל ההיעדרות של ז'אן סילבן באבין וניק בלקמן בשל צהובים. אלי דסה שלא היה בסגל מול מכבי חיפה בשל עומסים, עדייו בספק ורק בסוף השבוע יוחלט האם להלבישו למשחק ביום ראשון או לשמור אותו לגביע.

בעקבות המצב הבריאותי הבעייתי של דסה, במועדון רוצים לצרף מגן ימני נוסף והשם המבוקש הוא מאור קנדיל מבני יהודה. לצהובים נודע כי קנדיל מבוקש גם במכבי חיפה ורוצים לסכם כבר עכשיו את המעבר שלו, גם אם הוא יתרחש בקיץ.

הקפטן שרן ייני התאושש מהמחלה שמנעה ממנו לשחק מול מכבי חיפה, אך מסתמן שדווקא טל בן חיים יפתח מול אשקלון. גם ארון שוינפלד עשוי לשוב ל-11, כמו אלירן עטר המתוסכל מדקות המשחק המועטות שהוא מקבל לאחרונה.

מאור קנדיל. הגדולות במרדף (עדי אבישי)
מאור קנדיל. הגדולות במרדף (עדי אבישי)

למרות שג'ורדי קרויף הודיע להנהלת המועדון על רצונו להאריך את חוזהו של אבי ריקן, המגעים מתנהלים באיטיות. המנכ"ל בן מנספורד הציע לשחקן חוזה לשתי עונות, אך השחקן דורש חוזה לשלוש עונות וזה מה שתוקע את העסקה. גם אלי דסה אמור לחתום בקרוב על חוזה חדש. המאמן ההולנדי רוצה לצרף שחקן זר ושחקן ישראלי, אך האישור יתקבל רק לאחר שישוחררו שני שחקנים מהסגל הקיים, כשטינו סוון סושיץ' הוא השם המוביל להיפרד מקריית שלום.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי